Nyt just hymyilyttää!

  • 2 063 316
  • 10 288

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää se minkälainen mahdollisuus HIFK:lla nyt oikeastaan on. Jokerit on ulkona, Blues on ulkona ja kaiketi konkassakin. HIFK taas voittamassa runkosarjaa. Keväällä pääkaupunkiseudulla siis ainoastaan yksi jengi pelaa, joten HIFK:lla on huikea mahdollisuus kasvattaa kannatustaan.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Hymyilyttää se minkälainen mahdollisuus HIFK:lla nyt oikeastaan on. Jokerit on ulkona, Blues on ulkona ja kaiketi konkassakin. HIFK taas voittamassa runkosarjaa. Keväällä pääkaupunkiseudulla siis ainoastaan yksi jengi pelaa, joten HIFK:lla on huikea mahdollisuus kasvattaa kannatustaan.

Vahvasti samaa mieltä. Itse asiassa eilen sukulaismies jokeri leiristä laitto viestin, että eiköhän mennä Brewer streetille kaljalle tässä kuuakuden sisään. Tämä tapaus ei kyllä kannatusta vaihda, mutta monille tuleville matsissa kävijöille tämä on iso juttu. Ja tällä hetkellä IFK on näistä seuroista ainut joka toimii kannattavalla tasolla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Joo. Mäkin oon tulossa viimeistään pleijareihin, koska ei voi jättää kautta ilman Nordista. Se kyllä kieltämättä hymyilyttää itse-ivallisesti, että Jokeri-puolen jengi on nyt toista vuotta putkeen hehkuttanut kuinka Jokerit vie kaikki satunnaiskatsojat koska KHL on niin kiinnostava...

Come again?
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Jokeri-puolen jengi on nyt toista vuotta putkeen hehkuttanut kuinka Jokerit vie kaikki satunnaiskatsojat koska KHL on niin kiinnostava...
Pikku korjaus.
Jokeri-puolen jengi on uskotellut itselleen kuinka ......
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pikku korjaus.
Jokeri-puolen jengi on uskotellut itselleen kuinka ......
Niin siis tätä tarkoitin. Toisaalta onhan siellä hyvin ollut väkeä mutta nyt osui aika kovaa omaan nilkkaan.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hymyilyttää, kuinka usko meinasi monella laantua Stögöön ja meidän "olemattomaan" rosteriin. Talven aikana hankittiin tasan yksi kaveri alakertaan ja yksi täytemies ylös.

Jengi on ihan suvereeni, kova ja taisteleva. Karri Kivi hehkuttaa meidän pelin mielenkiintoa ja joukkueen taktista osaamista.

Kevät on tulossa.

Alakerta huutakaa meille.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Punaista tylillä bannerit pompsahtelee ainakin meikäläisen koneelle todella monella sivustolla.

En tunne stadin slangia niin hyvin että tarkoittaako tyli jotain?

Luulin tuntevani stadin slangia aika hyvinkin mutta, tuo tyli sana ei ole kyllä tuttu mistään. Ei kai vaan ole painovirhepaholainen eksynyt mainokseen? :)

Oikeastaan tulin tänne koska huomasin hymyileväni töissä, vieläpä työaikana ja tämähän ei kuulu meikäläisen toimenkuvaan laisinkaan, tästä suivaantuneena vetäisin naaman takaisin peruslukemille vain huomatakseni että sieltä se hymy taas valuu kohti suunpieliä. Ei auta sitte vittu muu, kuin hymyillä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Blues näköjään otti juuri varmaankin jonkun lähes historiallisen voiton. Itärajan kaverit olisivat nopealla vilkaisulla tarvinneet nuo varmat pisteet.

Ei kuulu meille.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Pakko tulla mainitsemaan jo näin etukäteen. Kahtena vuotena olen lyönyt 5 vs. 1 -vedon näätä kaverin kanssa kumpi on runkosarjassa korkeammalla. Ifk vai Kärpät. Tänään sain viestin: "Alkoon matkalla".
5* Lagavulin, älkää ryssikö pls.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Hieno suoritus jengiltä! Tästä kelpaa lähteä Kanisterijahtiin.
KIITOS!! Kyllähän tää hymyilyttää....
 

444

Jäsen
Pakko tulla mainitsemaan jo näin etukäteen. Kahtena vuotena olen lyönyt 5 vs. 1 -vedon näätä kaverin kanssa kumpi on runkosarjassa korkeammalla. Ifk vai Kärpät. Tänään sain viestin: "Alkoon matkalla".
5* Lagavulin, älkää ryssikö pls.
Ei lainkaan kehnompi valinta, vuosikerrasta riippumatta. Toki viisi pulloa voi aiheuttaa pientä kyllästymistä, mutta ei se voiton arvoa vähennä.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko tulla mainitsemaan jo näin etukäteen. Kahtena vuotena olen lyönyt 5 vs. 1 -vedon näätä kaverin kanssa kumpi on runkosarjassa korkeammalla. Ifk vai Kärpät. Tänään sain viestin: "Alkoon matkalla".
5* Lagavulin, älkää ryssikö pls.

Uskot että olen aivan aidosti iloinen puolestasi?

Saatanan hyvältä tuntuu! Kyllä, otan Lagavulinin DE:tä tänään!
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Eipä voisi olla vakuuttavammin voitettua matsia kuin tämäniltainen. Luulot pois vastustajalta minuutissa ja loppuaika pelkkää naatiskelua. Tyylikäs tapa sinetöidä se himoittu runkosarjan voitto.

Nyt vaan saikkulista tyhjänä, niin kaikki on valmista playoffseihin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Standing ovation! Hymyilyttää niin, että meinaa itkettää!!! Tää olikin itselle paljon enemmän tunteita herättävä saavutus kun kuvittelin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
KYLLÄ, KIITOS IFK 2015-2016! Sen 30 vuotta kun tätä seuraa on kannattanut, joskus jo mietti, että tuleekohan sitä runkosarjan voittoa koskaan. No nyt se on totta ja juuri siksi tuntuu niin perkeleen hyvältä, koska ensimmäinen on aina ensimmäinen ja enää ei tarvitse tätä tilastoa "hävetä" : )

2011 IFK ja Leijonat. 2016 U20 Leijonat ja IFK...?
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Runkosarjan voitto hakkaamalla vastustaja jäänrakoon vaatimattomin 7-0 lukemin, voiko tässä muutakuin hymyillä. Tai no irvistykseltä tää näyttää mun naamavärkillä, mutta syytön minä siihen oon.

Kiitos IFK! Tämä esitys ei jättänyt ketään kylmäksi, paitsi ehkä Ville Husson.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös