Uncle Becker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Україна
Ja kakkosena vain vedetään, vaikka kaikki on päin sitä sun tätä. Ei voi kun ihmetellä ja olla samalla tyytyväinen.
Tuli käytyä hallilla katsomassa peli. Pakko antaa tunnustusta pienelle vieraspäädyn faniporukalle, joka sai etenkin loppua kohden myös toisen puolen vastaamaan huutoihin. Hyvin kuului Ilveksen porukan chanttien keskeltä.
Hieno nousu joukkueelta. Ensimmäinen erä oli täysin Ilveksen, mutta toisessa ja kolmannessa oltiin hyvin niskan päällä.
Mä painoin kympillä(60€) neljä tasuria tälle kierrokselle... arvaa mitkä neljä matsia....? 2 pitää osua vähintään, että maksaa takaisin... vähän harmittaa ettei vetänyt suoraan....Tasurilla pitkävetohillot sisään. Meinasin jo harkita kakkosta (edelleen pitkävedossa), mutta X:llä oli kivempi kerroin. Ja koska olen massimiehiä, niin ihan euron verran panostin.
Aika uskomatonta. Mut 40 vuoteen ku et oo mitään voittanu, ni pienistä asioista se on ilo otettava.Katkera Ilves alumni on valinnut tappio ottelussa kaikki ottelun tähdet Ilveksestä. On kyllä aitoa pikkuseura mentaliteettiä
Voisin allekirjoittaa tämän viestin lähes kokonaan. Itsekin olin ekaa kertaa Nokialla tsiigaamassa matsia, ja voittohan sieltä tuli. Se hymyilyttää. Harvalukuisten fanien pitämä mekkala oli hatunnoston arvoinen suoritus.Tuli käytyä hallilla katsomassa peli. Pakko antaa tunnustusta pienelle vieraspäädyn faniporukalle, joka sai etenkin loppua kohden myös toisen puolen vastaamaan huutoihin. Hyvin kuului Ilveksen porukan chanttien keskeltä.
Hieno nousu joukkueelta. Ensimmäinen erä oli täysin Ilveksen, mutta toisessa ja kolmannessa oltiin hyvin niskan päällä.
Mäkiaho poppareilla.
Joku voisi Turkuun ilmoittaa että ei siihen tarvita kun yksi nouto niin kyseinen Lahtelaislaumakin muuttuu fyysisyydeltään lähentelemään U15-tyttöjengiä.Turussa Lahden Pelikullit teloo vastustajia tuttuun tyyliin. Onneksi ei olla heitä vastaan pelaamassa.
Eiköhän tuo ole tietoista toimintaa, josta hedelmät poimitaan keväällä.Joulutonttu hitsaa kiinni jatkuvasti tuomareille. Ei taida kasetti kestää.
Ehkä niin, mutta viihdyttävää anyways.Eiköhän tuo ole tietoista toimintaa, josta hedelmät poimitaan keväällä.
Sitä se on. Harmitti kun joulupukki ei ollut Nordiksella marraskuussa. Olin joitain sopivia kuitteja miettinyt sormikoukkuja silmällä pitäen.Ehkä niin, mutta viihdyttävää anyways.