StadinSeebra
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, NJ Devils
Mehut nenästä. Vittu Karhuryhmä :DNo tämä lähinnä. Siellä mainittiin Karhuryhmä ja pelko ettei uskalla enää kulkea Rödan kamat päällä kadulla.
Mehut nenästä. Vittu Karhuryhmä :DNo tämä lähinnä. Siellä mainittiin Karhuryhmä ja pelko ettei uskalla enää kulkea Rödan kamat päällä kadulla.
Jaha, ei tullutkaan luettua ilmeisesti kokonaisuudessaan. Toistan lausahdukseni: mitä helvettiä?No tämä lähinnä. Siellä mainittiin Karhuryhmä ja pelko ettei uskalla enää kulkea Rödan kamat päällä kadulla.
Hiihtäjä-Painija laajentanut addresseihin?
Ydin ehkä ok, suurimman mitä helvettiä reaktion sai ”aidot kannattajat”. Ihana termi, kukaan ei tiedä mikä/kuka sellainen on. Tai tiedän, me keski-ikäset, joiden kumppanit on kieltänyt huutamisen.. no vitsi vitsinä.Tässä vielä koko komeus illan ratoksi:
Vetoomus HIFKn toimistolle ja johdolle vääränlaisen fanikulttuurin kitkemiseksi
Tällä adressilla me oikeat HIFK:n kannattajat ja fanit vetoamme ko. rakkaan seuran johtoon ja toimistoon, jotta vääränlainen fanikulttuuri saadaan kitkettyä Nordikselta ja Mega/fanimatkoilta pois. Raskauttavia tekijöitä vetoomukseen on paljon. Alatyylinen kielenkäyttö (kiroilu ja huorittelu)...www.adressit.com
Myönnän auliisti etten hiffaa lutuurin kaikkia vivahteita, mutta adressista ei voi muuta sanoa kuin huh-huh..
Mutta asiaan, Inferno kyllä tuo mökää, siitä ei pääse mihinkään. Mutta tuo keskieurooppalainen jalkapallokulttuuri pitäs saada hallista pois. Ei ehkä tuota teksiä oltu ihan loppuun mietitty.
Onko tämä keskieurooppalainen jalkapallokulttuuri eri asia kuin keskieurooppalainen jääkiekkokulttuuri, jota usein ihaillaan meilläkin?Mutta tuo keskieurooppalainen jalkapallokulttuuri pitäs saada hallista pois.
En tiedä, voi olla. Mutta en usko, että sielläkään soihdutellaan sisätiloissa.Onko tämä keskieurooppalainen jalkapallokulttuuri eri asia kuin keskieurooppalainen jääkiekkokulttuuri, jota usein ihaillaan meilläkin?
En tiedä, voi olla. Mutta en usko, että sielläkään soihdutellaan sisätiloissa.
Ydin ehkä ok, suurimman mitä helvettiä reaktion sai ”aidot kannattajat”. Ihana termi, kukaan ei tiedä mikä/kuka sellainen on. Tai tiedän, me keski-ikäset, joiden kumppanit on kieltänyt huutamisen.. no vitsi vitsinä.
Mutta asiaan, Inferno kyllä tuo mökää, siitä ei pääse mihinkään. Mutta tuo keskieurooppalainen jalkapallokulttuuri pitäs saada hallista pois. Ei ehkä tuota teksiä oltu ihan loppuun mietitty.
Minä en laita nimeäni mihinkään missä jaotellaan kannattajia oikeinkannattajiin ja mukakannattajiin.
Jäi multakin allekirjoittamatta, mutta oli tuossa asioita joista olen samaamieltä:
En halua olla osana sellaista faniporukkaa joka rikkoo paikkoja ja jonka läsnäolo koetaan niin uhkaavaksi että ihan perustellusti paikalla tulee olla mellakkapoliisi. Joskushan ne voivat olla paikalla vaikkei sillä varsinaista perustetta olekkaan.
Olen myös samaa mieltä että kaikk huorittelut yms eivät kuulu kannattamiseen, mutta sen nyt olen vielä valmis antamaan anteeksi kun tunteella vedetään, ei haukku haavaa tee.
Ei siinä, näihin asiattomiin chantteihin osallistuu käytännössä aina koko fanikatsomo + on aika veteen piirretty viiva siinä mikä on asiatonta ja mikä on vain nasevaa piikittelyä.Ei se ole keskieurooppalaista katsomokulttuuria vaan itäeurooppalaista. Itse adressi on kömpelösti kirjoitettu ja ylidramatisoitu, mutta on siinä ripaus totuuttakin. Soihduttaminen sisätiloissa on urpoilua ja palo riski. Lisäksi kaikki huora, homo, persnussimis chantit ovat pikkupoikien juttuja.
Nää on kyllä jänniä.Olen myös samaa mieltä että kaikk huorittelut yms eivät kuulu kannattamiseen, mutta sen nyt olen vielä valmis antamaan anteeksi kun tunteella vedetään, ei haukku haavaa tee.
Jep, jätin kirjottamatta samasta syystä. Kokonaisuudessa paljon totuuden siementä, mutta tollasella tekstillä kuulosti kiukkuspäisenä kirjoitetulta. Kyllähän tuota kulttuuria pitäisi tasata, käyttäytyä vieraissa niinkuin himamatseis nordiksella. Siellä mielestäni kaikki on ollut hyvin. (Pl. Satunnaiset huorittelut ym.)Minä en laita nimeäni mihinkään missä jaotellaan kannattajia oikeinkannattajiin ja mukakannattajiin.
Imo kyllä vastustajille kuuluu vittuilla ja jos nämä asiattomat huutelut on liikaa fanikatsomossa, niin se loppuu äkkiä siihen, kun enemmistö ei lähde niihin messiin.Nää on kyllä jänniä.
Huorittelu ei kuulu kannattamiseen, mutta kun sen tekee riittävän kovaäänisesti, niin sitten se on ihan okei. Kunhan muistetaan huutaa välillä jotain muutakin.
Nää on kyllä jänniä.
Huorittelu ei kuulu kannattamiseen, mutta kun sen tekee riittävän kovaäänisesti, niin sitten se on ihan okei. Kunhan muistetaan huutaa välillä jotain muutakin.
Ei vittu voi olla todellista... Toivottavasti kukaan ei ota tuota tosissaan juuri kun merkkejä on ollut siitä, että breno on Nordiksellakin ollut paranemaan päin.Tässä vielä koko komeus illan ratoksi:
Vetoomus HIFKn toimistolle ja johdolle vääränlaisen fanikulttuurin kitkemiseksi
Tällä adressilla me oikeat HIFK:n kannattajat ja fanit vetoamme ko. rakkaan seuran johtoon ja toimistoon, jotta vääränlainen fanikulttuuri saadaan kitkettyä Nordikselta ja Mega/fanimatkoilta pois. Raskauttavia tekijöitä vetoomukseen on paljon. Alatyylinen kielenkäyttö (kiroilu ja huorittelu)...www.adressit.com
Myönnän auliisti etten hiffaa lutuurin kaikkia vivahteita, mutta adressista ei voi muuta sanoa kuin huh-huh..