Ite en ymmärrä tämmöisen perinteen naureskelua. Minusta hienoa että jotain wanhaa säilytetään ja onpa tuo laulu ollut monen mestaruuden taustalla.Olis voinut mennä myös vitusketjuun mut ei saatana toi tepsin maalilaulu.
En kyllä voinut muuta kuin nauraa, niinkuin tuo kaunis osa puoleni tossa vieressä. Jonka kommetti oli ei helvetti kun se renkutus alkoi soimaan.
Antavatko?Mun täytyy lisätä että annetaan arvo muiden historialle ja tavoille kun tykkäämme että muut antavat saman meille.
Tähän tuuletukseen olin just tulossa. On siellä Turuus tehty jotain päin annelia kun pelaaja tuulettaa noin antaumuksella ex-seuransa vastaan. Ehkä se kidnappaus Branderin kiekkokoulun jälkeen turvallisesta Rödan sylistä on laukaissut trauman.Joillakin tuntuu Tepsin osiossa ottavan koville Aronin eiliset tuuletukset. Hymyilyttää.
Tervetuloa takaisin.Kiitos palstasisarille ja -veljille myötäelämisestä viime viikonloppuna. Se lämmitti erityisesti. Hiukan Team Moderatorsin ajojahdilta vaikutti tämä viimeinen paakkelsi, mutta ei muuta kuin eteenpäin. Jatkossakin olen pelikiellon uhalla Melartin tapaan antamassa täällä poikittaista, kun maajussit tulevat tökkimään.
Kiitos palstasisarille ja -veljille myötäelämisestä viime viikonloppuna. Se lämmitti erityisesti. Hiukan Team Moderatorsin ajojahdilta vaikutti tämä viimeinen paakkelsi, mutta ei muuta kuin eteenpäin. Jatkossakin olen pelikiellon uhalla Melartin tapaan antamassa täällä poikittaista, kun maajussit tulevat tökkimään.
Koville ottanee myös Palmun siirtyminen, koska en vastaavaa mustamaalauskampanjaa ole ennen nähnyt, kun pelaaja seuraa vaihtaa.Joillakin tuntuu Tepsin osiossa ottavan koville Aronin eiliset tuuletukset. Hymyilyttää.
Eipä se heillä muutenkaan helppoa ole. Joutuvat asumaan Turussa molemmin puolin Aurajokea, vietiin pääkaupunki-status ja vielä pelaajatkin viedään. On siellä Matti ja Teppo, ja ei sekään voi helpottaa oloa.Koville ottanee myös Palmun siirtyminen, koska en vastaavaa mustamaalauskampanjaa ole ennen nähnyt, kun pelaaja seuraa vaihtaa.
Jos vedettäisiin turkulaisten linjalla niin nythän pitäisi mennä erikseen kiittämään TPS-osioon jokaisen Palmun tehopisteen jälkeen, kuten muutama tepes-kirjoittaja teki viime kaudella Teissalan kanssa. Veikkaan vaan, että Team Moderators linja on tässäkin eri IFK-kannattajille ja turkulaiset tunnetusti ovat huumorintajuttomia.Koville ottanee myös Palmun siirtyminen, koska en vastaavaa mustamaalauskampanjaa ole ennen nähnyt, kun pelaaja seuraa vaihtaa.
Nuokin ovat jo eläkkeellä. Kaikki on viety.On siellä Matti ja Teppo, ja ei sekään voi helpottaa oloa.
Niin tuohan johtui ihan vaan siitä kun Teissala siirtyi teille ja muutaman hyvän pelin jälkeen muutama teidän kirjoittaja kävi Tepsin osiossa vittuilemassa ja kiittämässä Teissalasta. Pelkkää vastakuittailua, nyt voitte tehdä vastakuittailun vastakuittailun.Jos vedettäisiin turkulaisten linjalla niin nythän pitäisi mennä erikseen kiittämään TPS-osioon jokaisen Palmun tehopisteen jälkeen, kuten muutama tepes-kirjoittaja teki viime kaudella Teissalan kanssa. Veikkaan vaan, että Team Moderators linja on tässäkin eri IFK-kannattajille ja turkulaiset tunnetusti ovat huumorintajuttomia.
Onneksi tuli tämä Afrikan Tähti-episodi muistutuksena että Turkukin on olemassaNuokin ovat jo eläkkeellä. Kaikki on viety.
Alkoivathan ne tutkia myös Viisikko-kirjoja sekä Peppi Pitkätossuakin.Onneksi tuli tämä Afrikan Tähti-episodi muistutuksena että Turkukin on olemassa
Tässähän olisi hyvä mahdollisuus testata linjaa tai sen puutetta.... Jos penalttia tulisi niin asiaa ei tarvitsisi enää pohtia kohdellaanko kaikkia tasapuolisesti. Jos penalttia ei tule niin Turggulaisia vituttaa.... win-win?Jos vedettäisiin turkulaisten linjalla niin nythän pitäisi mennä erikseen kiittämään TPS-osioon jokaisen Palmun tehopisteen jälkeen, kuten muutama tepes-kirjoittaja teki viime kaudella Teissalan kanssa. Veikkaan vaan, että Team Moderators linja on tässäkin eri IFK-kannattajille ja turkulaiset tunnetusti ovat huumorintajuttomia.
Vanhan IFK-valmentajan sanoin: ”Me syödään tää paska ja mennään eteenpäin.”Kiitos palstasisarille ja -veljille myötäelämisestä viime viikonloppuna. Se lämmitti erityisesti. Hiukan Team Moderatorsin ajojahdilta vaikutti tämä viimeinen paakkelsi, mutta ei muuta kuin eteenpäin. Jatkossakin olen pelikiellon uhalla Melartin tapaan antamassa täällä poikittaista, kun maajussit tulevat tökkimään.
Olen itse kritisoinut voimakkaasti Inferno-porukan mukanaan tuomia lieveilmiöitä, mutta oma reaktio oli kyllä spontaani ”mitä helvettiä” :D vaikea sanoa, onko tuon tehnyt joku tosissaan, vai trollaako joku infernomielinen palstalla ja muualla mielensä pahoittaneita.Joku spede on sitten luonut addressin HIFK:n toimistolle "vääränlaisen kannatuskulttuurin kitkemiseksi" tms. Kovaa suorittamista.
No tämä lähinnä. Siellä mainittiin Karhuryhmä ja pelko ettei uskalla enää kulkea Rödan kamat päällä kadulla.”mitä helvettiä” :D