Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Miten se vanha kannustuslaulu menikään: "IFK on terästä, Tappara tulee kaukaa perästä." tai jotain sinne päin?
Mua ei hymyilytä vaan harmittaa aidosti Kärppien puolesta. Vahva Kärpät olisi myös Liigan etu.
Näyttää suurella varmuudella siltä että finaalissa kohtaavat HIFK - Saipa ja nousukarsinnassa Kärpät - jokerit. Tai ainakin suuri unelma on vielä hengissä.
Millä tavalla se on koko liigan etu? Ainakin meidän etu on, että eivät hengitä niskaan. Omasta puolestani 21 pisteen kaula poromiehiin saa vaikka tuplaantua, eikä edellenkään harmittaisi vähääkään.Samaa mieltä olen. Mä taidan olla myös yksi niitä harvoja meidän leirissä, jotka eivät riemuitse tästä Kärppien rämpimisestä. Kyllähän se vahva Kärpät olisi myös koko liigan etu.
Tämä ensimmäinen vaihtoehto kävisi itselleni paremmin kuin hyvin, mutta tämä toinen vaihtoehto on taas molemmin puolin juurikin sellainen, jota en haluaisi ikimaailmassa tapahtuvan. Tänään just vielä oli puhe Nordiksen röökipaikalla siitä, että miten ei ole ollut niitä narreja kertaakaan ikävä heidän lähtönsä jälkeen, eikä heitä takaisin kaivata.
Tämä ensimmäinen vaihtoehto kävisi itselleni paremmin kuin hyvin, mutta tämä toinen vaihtoehto on taas molemmin puolin juurikin sellainen, jota en haluaisi ikimaailmassa tapahtuvan. Tänään just vielä oli puhe Nordiksen röökipaikalla siitä, että miten ei ole ollut niitä narreja kertaakaan ikävä heidän lähtönsä jälkeen, eikä heitä takaisin kaivata.
Tämän kauden juttuja. DJ Komarov oli...noh aika eksoottinen kokemus.Onko tää joku uus juttu, että lämmittelyssä soi jonkun pelaajan soittolista hallissa? Ainakin tänään loi itselleni hyvän tunnelman, kun dj Pappi Hovinen luukutti raskaampaa rockia pelin alkuun(?) asti. Toki voisi olla eri ketjun kamaa, jos jotain räppiä olisi joutunut kuuntelemaan saman ajan...
Tulee kyllä kovasti tarinaa Nordiksen röökipaikalta. Suosittelen harkitsemaan lopettamista jutut liikkuu tuolla tasolla.
Vielä kauden-pari mestistä olisi varsin toimiva.Mitä mieltä sä sitten itse olet siitä narrien paluusta liigaan, eli haluaisitko heidät tänne takaisin? Voin vaan sanoa oman kokemukseni perusteella, että ei ollut kyllä ensimmäinen, eikä varmasti viimeinen kerta, kun joku/jotkut IFK-fani(t) ovat sitä mieltä, ettei niitä narreja liigaan tarvita.
Vielä kauden-pari mestistä olisi varsin toimiva.
Makaavat ja valittavat miten iso paha IFK on taas tehnyt epäoikeudenmukaisuuksia.Vuosikymmen olisi lähempänä oikeudenmukaisuutta. Tapa jolla lähtivät keskisormet ja perse pystyssä kohti P*tinin veriruplia ei ole unohtunut. Ei heru sympatiaa, siinähän makaavat pedissään jonka petasivat.
Ei enää edes hymyilytä, kun olen miettinyt tämän Kärppä-ystävän, mutta kuitenkin IFK-kannattajan lajitietämyksen ja pelinymmärryksen antia palstalle. Se on mun silmään tasan nolla eli ei mitään annettavaa, ja ihmettelen, että miksei peliä vihelletä poikki moderaattoreiden toimesta. Mulla ei ole siis mitään veli/sisar Marleauta vastaan, hän on varmasti vilpittömän kova kiekon ystävä, mutta viestit ovat aivan nolla-tasoa, eli kun ei riitä niin ei riitä
Samaa mieltä kyllä tästä. Tuntuu, että joillakin käyttäjillä menee vähän turhan paljon ihon alle eriävät tai ''väärät'' mielipiteet.Ensinnäkin mä olen aina pyrkinyt keskustelemaan täällä asialliseen sävyyn, ilman mitään vittuiluna, riidan haastamista ja muiden haukkumista, jota täällä näkee mielestäni ihan tarpeeksi. Uskon että suurin osa tämän palstan kirjoittelijoista on vain ihan tavallisia jääkiekon ystäviä, ilman että heillä olisi itsellään sen kummempaa lajitietämystä ja samanlaista peliymmärrystä, kun jollain valmentajilla.
Ei kannata lukea jonkun viestejä, jos ne kerran eivät ole sun mielestäsi lukemisen arvoisia, ei se sen kummempia juttu ole. En mäkään lue täällä aina ihan jokaista kirjoitusta ja yleensä kommentoin itsekin aina ihan sen mukaan, että onko viesti ollut kommentoinnin arvoinen.
Samaa mieltä kyllä tästä. Tuntuu, että joillakin käyttäjillä menee vähän turhan paljon ihon alle eriävät tai ''väärät'' mielipiteet.
Millä tavalla se on koko liigan etu? Ainakin meidän etu on, että eivät hengitä niskaan. Omasta puolestani 21 pisteen kaula poromiehiin saa vaikka tuplaantua, eikä edellenkään harmittaisi vähääkään.
Onpa ikävää tekstiä. Mun mielestä @Marleau on täysin asiallinen sekä mukava palstatoveri. Se riittää.Ei enää edes hymyilytä, kun olen miettinyt tämän Kärppä-ystävän, mutta kuitenkin IFK-kannattajan lajitietämyksen ja pelinymmärryksen antia palstalle. Se on mun silmään tasan nolla eli ei mitään annettavaa, ja ihmettelen, että miksei peliä vihelletä poikki moderaattoreiden toimesta. Mulla ei ole siis mitään veli/sisar Marleauta vastaan, hän on varmasti vilpittömän kova kiekon ystävä, mutta viestit ovat aivan nolla-tasoa, eli kun ei riitä niin ei riitä
Onpa ikävää tekstiä. Mun mielestä @Marleau on täysin asiallinen sekä mukava palstatoveri. Se riittää.
Toivon Marleau ettet lopeta tänne kirjoittelua vaikka muutama nimimerkki sitä kovasti yrittääkin saada aikaiseksi.
No pointti se on tuokin. Eikä hyvän tahtomisesta ole coolia ketään rostata. Lupaan, että myös multa heruu myötätuntoa puolensuomen (meitä varakkaammalle) seuralla siinä kohtaa, kun ollaan kahvaran lailla napattu muutama pytty pois kuleksimasta!Totta kai se on hyvä, että sitä piste-eroa on meihin ja toivottavasti nyt pysyy myös meidän takana ja uskon että pitäisi pysyä, ellei sitten Oulussa tapahdu jotain äkillistä kurssin muuttumista ja meillä pahaa romahdusta.
Mutta kyllä mun mielestäni Kärpät kuuluu sinne liigan kärkikastiin kaikin puolin, kun on kuitenkin näitä liigan isoja seuroja yhdessä meidän ja Tampereen jengien kanssa. Onhan ne isojen joukkueiden kohtaamiset play offseissa aina niitä kovia pelejä, jotka innostavat niin pelaajia, yleisöä, kun myös mediaakin, joten siinä mielessä se olisi myös liigankin etu.
Millä tavalla se on koko liigan etu? Ainakin meidän etu on, että eivät hengitä niskaan. Omasta puolestani 21 pisteen kaula poromiehiin saa vaikka tuplaantua, eikä edellenkään harmittaisi vähääkään.