Mainos

Nyt just hymyilyttää!

• 2 266 943
  • 11 428

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Vaikkei toisten epäonnistumisille pitäisi hymyillä, silti ohuesti hymyilyttää, että laadukkaalla ja erittäin kalliilla rosterilla kauteen lähtenyt Kärpät on yhden ottelut enemmän pelanneena meitä 21 pistettä jäljessä.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttää suurella varmuudella siltä että finaalissa kohtaavat HIFK - Saipa ja nousukarsinnassa Kärpät - jokerit. Tai ainakin suuri unelma on vielä hengissä.

Tämä ensimmäinen vaihtoehto kävisi itselleni paremmin kuin hyvin, mutta tämä toinen vaihtoehto on taas molemmin puolin juurikin sellainen, jota en haluaisi ikimaailmassa tapahtuvan. Tänään just vielä oli puhe Nordiksen röökipaikalla siitä, että miten ei ole ollut niitä narreja kertaakaan ikävä heidän lähtönsä jälkeen, eikä heitä takaisin kaivata.

Igor#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta aihetta hymyyn. Tyttären eka matsi paikan päällä ja hieno voittohan siitä lopulta kairattiin. Lähtee taatusti toistekin peliin. Hieno draaman kaari vielä loppuun, ois tää voitu sössiäkin.

Tultiin hallille hyvissä ajoin, niin että nähtiin osa lämmittelystä. Onko tää joku uus juttu, että lämmittelyssä soi jonkun pelaajan soittolista hallissa? Ainakin tänään loi itselleni hyvän tunnelman, kun dj Pappi Hovinen luukutti raskaampaa rockia pelin alkuun(?) asti. Toki voisi olla eri ketjun kamaa, jos jotain räppiä olisi joutunut kuuntelemaan saman ajan...

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Samaa mieltä olen. Mä taidan olla myös yksi niitä harvoja meidän leirissä, jotka eivät riemuitse tästä Kärppien rämpimisestä. Kyllähän se vahva Kärpät olisi myös koko liigan etu.
Millä tavalla se on koko liigan etu? Ainakin meidän etu on, että eivät hengitä niskaan. Omasta puolestani 21 pisteen kaula poromiehiin saa vaikka tuplaantua, eikä edellenkään harmittaisi vähääkään.

Suosikkijoukkue
Me olemme HIFK
Tämä ensimmäinen vaihtoehto kävisi itselleni paremmin kuin hyvin, mutta tämä toinen vaihtoehto on taas molemmin puolin juurikin sellainen, jota en haluaisi ikimaailmassa tapahtuvan. Tänään just vielä oli puhe Nordiksen röökipaikalla siitä, että miten ei ole ollut niitä narreja kertaakaan ikävä heidän lähtönsä jälkeen, eikä heitä takaisin kaivata.

Ei enää edes hymyilytä, kun olen miettinyt tämän Kärppä-ystävän, mutta kuitenkin IFK-kannattajan lajitietämyksen ja pelinymmärryksen antia palstalle. Se on mun silmään tasan nolla eli ei mitään annettavaa, ja ihmettelen, että miksei peliä vihelletä poikki moderaattoreiden toimesta. Mulla ei ole siis mitään veli/sisar Marleauta vastaan, hän on varmasti vilpittömän kova kiekon ystävä, mutta viestit ovat aivan nolla-tasoa, eli kun ei riitä niin ei riitä

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks

Tulee kyllä kovasti tarinaa Nordiksen röökipaikalta. Suosittelen harkitsemaan lopettamista jutut liikkuu tuolla tasolla.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tää joku uus juttu, että lämmittelyssä soi jonkun pelaajan soittolista hallissa? Ainakin tänään loi itselleni hyvän tunnelman, kun dj Pappi Hovinen luukutti raskaampaa rockia pelin alkuun(?) asti. Toki voisi olla eri ketjun kamaa, jos jotain räppiä olisi joutunut kuuntelemaan saman ajan...
Tämän kauden juttuja. DJ Komarov oli...noh aika eksoottinen kokemus.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulee kyllä kovasti tarinaa Nordiksen röökipaikalta. Suosittelen harkitsemaan lopettamista jutut liikkuu tuolla tasolla.

Mitä mieltä sä sitten itse olet siitä narrien paluusta liigaan, eli haluaisitko heidät tänne takaisin? Voin vaan sanoa oman kokemukseni perusteella, että ei ollut kyllä ensimmäinen, eikä varmasti viimeinen kerta, kun joku/jotkut IFK-fani(t) ovat sitä mieltä, ettei niitä narreja liigaan tarvita.

Whistlr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Mitä mieltä sä sitten itse olet siitä narrien paluusta liigaan, eli haluaisitko heidät tänne takaisin? Voin vaan sanoa oman kokemukseni perusteella, että ei ollut kyllä ensimmäinen, eikä varmasti viimeinen kerta, kun joku/jotkut IFK-fani(t) ovat sitä mieltä, ettei niitä narreja liigaan tarvita.
Vielä kauden-pari mestistä olisi varsin toimiva.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuosikymmen olisi lähempänä oikeudenmukaisuutta. Tapa jolla lähtivät keskisormet ja perse pystyssä kohti P*tinin veriruplia ei ole unohtunut. Ei heru sympatiaa, siinähän makaavat pedissään jonka petasivat.
Makaavat ja valittavat miten iso paha IFK on taas tehnyt epäoikeudenmukaisuuksia.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei enää edes hymyilytä, kun olen miettinyt tämän Kärppä-ystävän, mutta kuitenkin IFK-kannattajan lajitietämyksen ja pelinymmärryksen antia palstalle. Se on mun silmään tasan nolla eli ei mitään annettavaa, ja ihmettelen, että miksei peliä vihelletä poikki moderaattoreiden toimesta. Mulla ei ole siis mitään veli/sisar Marleauta vastaan, hän on varmasti vilpittömän kova kiekon ystävä, mutta viestit ovat aivan nolla-tasoa, eli kun ei riitä niin ei riitä

Ensinnäkin mä olen aina pyrkinyt keskustelemaan täällä asialliseen sävyyn, ilman mitään vittuiluna, riidan haastamista ja muiden haukkumista, jota täällä näkee mielestäni ihan tarpeeksi. Uskon että suurin osa tämän palstan kirjoittelijoista on vain ihan tavallisia jääkiekon ystäviä, ilman että heillä olisi itsellään sen kummempaa lajitietämystä ja samanlaista peliymmärrystä, kun jollain valmentajilla.

Ei kannata lukea jonkun viestejä, jos ne kerran eivät ole sun mielestäsi lukemisen arvoisia, ei se sen kummempia juttu ole. En mäkään lue täällä aina ihan jokaista kirjoitusta ja yleensä kommentoin itsekin aina ihan sen mukaan, että onko viesti ollut kommentoinnin arvoinen.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensinnäkin mä olen aina pyrkinyt keskustelemaan täällä asialliseen sävyyn, ilman mitään vittuiluna, riidan haastamista ja muiden haukkumista, jota täällä näkee mielestäni ihan tarpeeksi. Uskon että suurin osa tämän palstan kirjoittelijoista on vain ihan tavallisia jääkiekon ystäviä, ilman että heillä olisi itsellään sen kummempaa lajitietämystä ja samanlaista peliymmärrystä, kun jollain valmentajilla.

Ei kannata lukea jonkun viestejä, jos ne kerran eivät ole sun mielestäsi lukemisen arvoisia, ei se sen kummempia juttu ole. En mäkään lue täällä aina ihan jokaista kirjoitusta ja yleensä kommentoin itsekin aina ihan sen mukaan, että onko viesti ollut kommentoinnin arvoinen.
Samaa mieltä kyllä tästä. Tuntuu, että joillakin käyttäjillä menee vähän turhan paljon ihon alle eriävät tai ''väärät'' mielipiteet.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä kyllä tästä. Tuntuu, että joillakin käyttäjillä menee vähän turhan paljon ihon alle eriävät tai ''väärät'' mielipiteet.

Kyllä, juurikin näin. Mun mielestäni varsinkin oman jengin fanien tulisi enemmänkin pitää yhtä, eikä vain riidellä keskenään siitä, jos joku/jotkut ovat eri mieltä jostain asiasta, pelaajan tasosta, otteista, pelaajahankinnasta ym. joukkueeseen liittyvästä tai muustakin asiasta, sillä loppupelissä kuitenkin kaikki meistä toivovat täällä sitä yhtä ja samaa asiaa, eli IFK:n voittoa/mestaruutta.

Se kun vaan on asia just niin, että ihmisiä ei saa ikinä ajattelemaan jostain tai mistään asiasta täysin samalla tavalla tai yhden ainoan "oikean" ajattelutavan mukaisesti. Jotkut tykkäävät katsella eri tyyppistä peliä kun toiset, jotkut taas arvostavat pelaajissa jotain ominaisuuksia enemmän ja jotkut vähemmän kun toiset. Jotkut meistä ovat kärsivällisempiä ja jotkut kärsimättömämpiä jonkun pelaajan odotusten suhteen.

Yleensäkin oon ollut aina sitä mieltä, että tämä palsta tai mikään muukaan nettipalsta ei olisi hyvä olla se ainoa asia elämässä, sillä mielestäni tälläkin palstalla jotkut ottavat nämä palstan kirjoitukset hieman liian vakavasti.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millä tavalla se on koko liigan etu? Ainakin meidän etu on, että eivät hengitä niskaan. Omasta puolestani 21 pisteen kaula poromiehiin saa vaikka tuplaantua, eikä edellenkään harmittaisi vähääkään.

Totta kai se on hyvä, että sitä piste-eroa on meihin ja toivottavasti nyt pysyy myös meidän takana ja uskon että pitäisi pysyä, ellei sitten Oulussa tapahdu jotain äkillistä kurssin muuttumista ja meillä pahaa romahdusta.

Mutta kyllä mun mielestäni Kärpät kuuluu sinne liigan kärkikastiin kaikin puolin, kun on kuitenkin näitä liigan isoja seuroja yhdessä meidän ja Tampereen jengien kanssa. Onhan ne isojen joukkueiden kohtaamiset play offseissa aina niitä kovia pelejä, jotka innostavat niin pelaajia, yleisöä, kun myös mediaakin, joten siinä mielessä se olisi myös liigankin etu.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Posisiipi, HIFK, LA Kings, Arsenal
Onpa ikävää tekstiä. Mun mielestä @Marleau on täysin asiallinen sekä mukava palstatoveri. Se riittää.

Toivon Marleau ettet lopeta tänne kirjoittelua vaikka muutama nimimerkki sitä kovasti yrittääkin saada aikaiseksi.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpa ikävää tekstiä. Mun mielestä @Marleau on täysin asiallinen sekä mukava palstatoveri. Se riittää.

Toivon Marleau ettet lopeta tänne kirjoittelua vaikka muutama nimimerkki sitä kovasti yrittääkin saada aikaiseksi.

Kiitos kohteliaisuudesta, kyllä sun kirjoitukset mielestäni myös oikein asiallisilta ovat aina vaikuttaneet.

Kyllä mä itse aion jatkossakin tänne kirjoitella, ellei ylläpito mua täältä ulos bannaa, mutta siihen ei pitäisi olla mitään syytä, koska en ole mielestäni syyllistynyt täällä mihinkään epäasiallisuuksiin.

Että en mä suinkaan sen vuoksi meinaa kirjoittamista lopettaa, jos jotkut eivät mun kirjoituksistani pidä.

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Totta kai se on hyvä, että sitä piste-eroa on meihin ja toivottavasti nyt pysyy myös meidän takana ja uskon että pitäisi pysyä, ellei sitten Oulussa tapahdu jotain äkillistä kurssin muuttumista ja meillä pahaa romahdusta.

Mutta kyllä mun mielestäni Kärpät kuuluu sinne liigan kärkikastiin kaikin puolin, kun on kuitenkin näitä liigan isoja seuroja yhdessä meidän ja Tampereen jengien kanssa. Onhan ne isojen joukkueiden kohtaamiset play offseissa aina niitä kovia pelejä, jotka innostavat niin pelaajia, yleisöä, kun myös mediaakin, joten siinä mielessä se olisi myös liigankin etu.
No pointti se on tuokin. Eikä hyvän tahtomisesta ole coolia ketään rostata. Lupaan, että myös multa heruu myötätuntoa puolensuomen (meitä varakkaammalle) seuralla siinä kohtaa, kun ollaan kahvaran lailla napattu muutama pytty pois kuleksimasta!

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Mä en myöskään ymmärrä näitä etupuheita. Liigan etu oli myös kuulemma Jokerien nousu. Väittävät että tarvitsemme Jokereita. No ei tarvita, eikä tarvita menestyviä Kärppiäkään. Rämpikööt, pääasia että meidän rämpiminen on hetkellisesti nyt loppunut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy