Hartwall -hallin omistaa suomen kansalaiset Timshenko ja Rotenberg. Vai olenko missannut jotain? Molempien kansalaisuushakemukset menivät läpi nopeutetulla aikataululla. Tärkeitä miehiä teille kun olivat. Garden -hanke puolestaan jumittaa edelleen mm. Arhinmäen toimesta. Kyllä täältä voisi heivata helvettiin muutakin kuin venäläisomistukset. Narrien vaikutus Helsinkiin ja Helsingin hallitilanteeseen on varsin merkittävä.
Kenelle meille? KHL-Jokerit ei ollut mun Jokerit, enkä myöskään ollut mukana tietääkseni Areenan myynnissä. Hjallikselle ehkä olivat tärkeitä miehiä.
Jokereilla taas ei ollut mitään tekemistä kummankaan kansalaisuuden kanssa. Roman Rotenberg oli tietääkseni Suomen kansalainen jo silloin, kun pelasi junnuna Karhu-Kissoissa lätkää ja samoin Timchenko on ollut jo pidempään Suomen kansalainen. Huolimatta tuosta sun selkeästä Jokerivihasta, ihan kaikkeen Jokeritkaan ei ole syyllinen.
Eri ääni oli monella kellossa silloin kun omistuksia siirrettiin itään. Minä toivon, että Areena mätänee, venäläiset jäävät ilman rahojaan ja koko roska puretaan käyttökelvottomana. Tämä on oma suomalainen mielipiteeni.
Niin, tässäkään en tiedä keneen tuolla "monella" viittaat.
Minä taas toivon, että Helsinkiin saadaan käyttöön kaksi kansainväliset mitat täyttävää areenaa, johon saadaan kansainvälisiä tähtiä esiintymään ja muita isoja tapahtumia. Mulle on ihan sama pelaako Jokerit tuolla vai ei, tässä ei ole kyse siitä. Elämässä on muutakin kuin jääkiekko ja joku perkeleen lätkäseura. Nyt Tampere vie Helsinkiä kuin kuoriämpäriä oikeastaan missä tahansa, ihan päätöksenteosta lähtien.