Nyt just hymyilyttää!

  • 2 098 152
  • 10 430

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuluuko feikkiheikit posi- vai negasiipeen?
Vai onko heitä molemmissa? Miten teihin voi liittyä, onko realismi IFKn nykytason suhteen ja vaatimustason riittämättömyydestä puhuminen riittävät näytöt jäsenkirjaan?
Feikkiheikkejä lienee ihan kaikki, jotka kehtaavat odottaa sitä urheilullista menestymistä, ja eivät mahdollisesti ole (enää) halukkaita maksamaan tästä nyky IFK:n katselusta. Ovat kuulema vähintänkin Glory Huntereita tai persläpiä. Kunnostautuvat erityisesti heittäytymällä ivallisiksi ja sarkastisiksi joukkueensa ja sen johdon toimia käsitellessään, eivätkä pääosin ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään. Lisäksi ovat negatiivisia, johon aiheeseeen btw kannattaa tutustua tarkemmin uuden tiedelehden myötä, jos siis on erehtynyt kuvittelemaan jatkuvan positiivisuuden olevan hyvästä, tai toimittavan runsaita shekkejä kotosohvalle.
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Feikkiheikit on niitä mitkä uhkailee pelaajien ja valmentajien koskemattomuutta ja perheitä. Siitä voi päätellä jos haluaa minkä siiven edustajat kyseessä.
Mun mielestä ne eivät oikein ole edes minkään siiven edustajia, vaan ihan yksinkertaisesti kusipäitä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mun mielestä ne eivät oikein ole edes minkään siiven edustajia, vaan ihan yksinkertaisesti kusipäitä.

Olen tästä samaa mieltä. Ainakin suurimmalla osalla on meillä faneilla ollut myös arvot. Osalla on ne kadonnut täysin. Tämä näkyy kun menet louhimaan erään sosiaalisen median alustan faniryhmiä niin laittaisin näistä suurimman osan psykiatrin tutkimuksiin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Feikkiheikit on niitä mitkä uhkailee pelaajien ja valmentajien koskemattomuutta ja perheitä. Siitä voi päätellä jos haluaa minkä siiven edustajat kyseessä.
Nyt meni metsään. Pahasti. Tällaiseen ei Peltonen viitannut missään vaiheessa vaan siihen että kaikki jotka kehtasivat kritisoida hänen tai joukkueen tai seuran tekemisiä ja vaativat henkilöstömuutoksia ja parempaa menestystä ovat feikkiheikkejä, mukakannattajia. Ja ainoat joilla on oikeus menestyksen hetkellä juhlia mestaruutta ovat ne jotka ovat kokoajan nielleet paskan kiltisti, maksaneet ja olleet hiljaa. Ei mitään tekemistä koko heitolla väittämäsi kanssa. Peltosella meni henkilökohtaisesti se potkut lakana ja vihellyskonsertit ihon alle koska kokee itse tehneensä hommansa täydellisesti. Kyllä, ikoni Peltonen haukkui noin 85% kausikorttilaisista tuosta vain feikkiheikeiksi.

Kuvailemasi tapaukset ovat arvottomia ihmispersereikiä, ei feikkiheikkejä joihin Peltonen viittasi.
 
Viimeksi muokattu:

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Nyt meni metsään. Pahasti. Tällaiseen ei Peltonen viitannut missään vaiheessa vaan siihen että kaikki jotka kehtasivat kritisoida hänen tai joukkueen tai seuran tekemisiä ja vaativat henkilöstömuutoksia ja parempaa menestystä ovat feikkiheikkejä, mukakannattajia. Ja ainoat joilla on oikeus menestyksen hetkellä juhlia mestaruutta ovat ne jotka ovat kokoajan nielleet paskan kiltisti, maksaneet ja olleet hiljaa. Ei mitään tekemistä koko heitolla väittämäsi kanssa. Peltosella meni henkilökohtaisesti se potkut lakana ja vihellyskonsertit ihon alle koska kokee itse tehneensä hommansa täydellisesti. Kyllä, ikoni Peltonen haukkui noin 85% kausikorttilaisista tuosta vain feikkiheikeiksi.

Kuvailemasi tapaukset ovat arvottomia ihmispersereikiä, ei feikkiheikkejä joihin Peltonen viittasi.

Mun tietojen mukaan tämä on se kokonaisuus mihin nämä perseenreiät myös liittyi. Ei liittynyt lakanoihin yms mitenkään.

Ja myös asiaa liittyi kesken sarjan keskustelu Jokinen / Peltonen.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mun tietojen mukaan tämä on se kokonaisuus mihin nämä perseenreiät myös liittyi. Ei liittynyt lakanoihin yms mitenkään.

Ja myös asiaa liittyi kesken sarjan keskustelu Jokinen / Peltonen.
Jaa. Miten saat tulkittuna tämän noin? Minä en saa. Lakana aika vahvasti keskiössä:

”Sarjan aikana IFK:n kotihallissa nähtiin lakana, jossa vaadittiin Peltoselle potkuja. Osa oletti sarjan olleen jo IFK:n kannalta ohi.

– Oli niitä, jotka lähtivät tuomitsemaan kesken sarjan. Sitä en ymmärrä ollenkaan. Pelaajiamme häirittiin sillä tavalla aika paljon sarjan aikana. Se on kuin ottelu olisi kesken. Lopussa takinkääntäjiä jo oli.

Keitä nämä häiritsijät olivat?

– En osaa sanoa, mitä tahoja he ovat. Jotain feikkiheikkejä, Peltonen luonnehti.”


Lainaus Iltalehdestä. Kyllä pihvi oli se ettei kannattajat olisi saaneet kritisoida Peltosta tai joukkuetta. Ei tässä mistään uhkailuista yms. puhuttu eikä aiheeseen vähemmän yllättäen ole jälkikäteen palattu.

Jori Lehterä sanoi sarjan jälkeen haastattelussa että somessa inboksit oli täynnä paskaa ja haisivat vahvasti Lahdesta saapuneilta viesteiltä.
 
Viimeksi muokattu:

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Jaa. Miten saat tulkittuna tämän noin? Minä en saa. Lakana aika vahvasti keskiössä:

”Sarjan aikana IFK:n kotihallissa nähtiin lakana, jossa vaadittiin Peltoselle potkuja. Osa oletti sarjan olleen jo IFK:n kannalta ohi.

– Oli niitä, jotka lähtivät tuomitsemaan kesken sarjan. Sitä en ymmärrä ollenkaan. Pelaajiamme häirittiin sillä tavalla aika paljon sarjan aikana. Se on kuin ottelu olisi kesken. Lopussa takinkääntäjiä jo oli.

Keitä nämä häiritsijät olivat?

– En osaa sanoa, mitä tahoja he ovat. Jotain feikkiheikkejä, Peltonen luonnehti.”


Lainaus Iltalehdestä. Kyllä pihvi oli se ettei kannattajat olisi saaneet kritisoida Peltosta tai joukkuetta. Ei tässä mistään uhkailuista yms. puhuttu eikä aiheeseen vähemmän yllättäen ole jälkikäteen palattu.

Jori Lehterä sanoi sarjan jälkeen haastattelussa että somessa inboksit oli täynnä paskaa ja haisivat vahvasti Lahdesta saapuneilta viesteiltä.

Se tieto mikä minulla on pitää edelleen kantaa siinä, että se on tämä kokonaisuus. Sitä en osaa sanoa mistä suunnasta viestit on tullut, mutta jos nyt pitää johtopäätöksiä keskusteluiden sävystä eri lähteistä niin ihan syyttömiä ei omatkaan ole.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se tieto mikä minulla on pitää edelleen kantaa siinä, että se on tämä kokonaisuus. Sitä en osaa sanoa mistä suunnasta viestit on tullut, mutta jos nyt pitää johtopäätöksiä keskusteluiden sävystä eri lähteistä niin ihan syyttömiä ei omatkaan ole.
Sulla on väärät tiedot, koska ne on väistämättä jälkikäteen kyhäiltyjä. Kun kerran on dokumentoitu keskustelu, ei se kaipaa siihen jälkikäteen lisättyjä merkityksiä tai sisältöä. Se on mikä se on.

Peltosen kauden jälkeiset puheet olivat muutenkin höperehtimistä täynnä. Mikä on luonnollista. On eittämättä täysin vakuuttunut omasta tekemisestään, on tottunut myös pelaajana siihen, että se kantaa. Silloin vain oikeasti osasi hommansa, nyt kyse on monta kertaluokkaa vaikeammasta asiasta, eikö sitä hallitsekaan. Oli varmasti shokissa, kun oli täysin varma, että vaikeuksien kautta mennään ja voitetaan kannu ja sitten pääsee kuittailemaan näille feikkiheikeille. Todellisuus oli kuitenkin se, että visio ja taidot eivät riittäneet lähellekään.

Feikkiheikki-sanasta - on sen luonteinen ja oloinen, että kielen kanssa tekemisissä olevana sanoisin, että ei noussut kielen päälle tuolla hetkellä. Olen täysin varma, että on ollut jollain porukalla käytössä HIFK:ssa, esimerkiksi valmennusryhmän tai johtoryhmän tai Tobben ja Villen kesken, jo aiemmin, pidempään. Ei tuollainen sana nouse kesken haastattelun paineisessa tilanteessa, kun on hävitty oletettu mestaruus, sieltä tulisi joku yksinkertainen kusipäät, typerykset, nämä ihmiset -tyyppinen termi.
 
Suosikkijoukkue
Möyrimätön
Lehterän kommenttien jälkeen sain sellaisen kuvan, että kyseessä oli kaksi eri asiaa, tuomitsemisen ymmärtämättömyys (lakana) ja sitten pelaajien häirintä (lahen heikit), mutta Peltosen ulosannin takia ne niputettiin yhdeksi ja samaksi. Hankala tosin sanoa juuta tai jaata, ennenkuin joku seuran puolelta tuon asian avaa joku päivä jos avaa. Käykäähän joku kaljakellunnassa kysymässä Lehterältä?
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Feikkiheikit on niitä mitkä uhkailee pelaajien ja valmentajien koskemattomuutta ja perheitä. Siitä voi päätellä jos haluaa minkä siiven edustajat kyseessä.
Erikoinen nimi kyllä sellaiselle porukalle, joka noin sairaan intohimoisesti suhtautuu kannattamaansa seuraan. Onhan näitä pahempiakin maailmalla nähty.

Ehkä siis keksisin heille jonkun toisen nimen kuin feikkiheikki, joka ei vastaa niin yhtään kuvausta ääliömäisyyteen karanneesta maailmankuvastaan.

Tällä kuvauksella maailman feikkiheikit alkavat aina hallitustasolta (enkä puhu siis IFK:n hallituksesta, vaan maamme sellaisesta) jatkuen läpi koko poliittisen kentän, ja siitä aina liki sinne synnytyslaitokselle asti, jossa ehkä jo tulevaisuudessa voidaan poistaa ongelma-aines hyvissä ajoin. Ja varsinkin kun tiedetään, että luonteeltaan rikollisuuteen sekä siihen ahneuteen taipuvuus on enemmän genetiikkaa, kuin ympäristövaikutusta. Eli ympäristön vaikutus on siten vähäisempi kuin se geneettinen.

Ehkä näin saamme tulevaisuudessa karsittua feikkiheikkejä maailmasta, ja siten parempia kannattajiakin, kun kaikenmaailman psykopaatit karsitaan jo ennen syntymää pois vaikeuttamasta yhteiskuntien toimivuutta.

Mutta eittämättä ihan tällaista toimintaa ei voi pieni ihminen käsittää. Siis se semmoinen, jolla geneettisesti ei ihan näin pahoja häiriöitä ole elämäänsä osunut. On varmastikin rankkaa täällä yrittää vaeltaa feikkiheikkinä, kun yhteiskunta ei lainkaan arvosta panostaan muutoin kuin silloin kun se tuottaa rahaa itselle.

Toivottavasti maailma mahdollisimman pian vapautetaan kaikista feikkiheikeistä. Siis sellaisista jotka yhtöön millään tasolla uhkaavat yhtään ketään henkisesti tai fyysisesti, ja saisimme luonteeltaan terveemmän yhteiskunnan tulevaisuudessa.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa. Miten saat tulkittuna tämän noin? Minä en saa. Lakana aika vahvasti keskiössä:

”Sarjan aikana IFK:n kotihallissa nähtiin lakana, jossa vaadittiin Peltoselle potkuja. Osa oletti sarjan olleen jo IFK:n kannalta ohi.

– Oli niitä, jotka lähtivät tuomitsemaan kesken sarjan. Sitä en ymmärrä ollenkaan. Pelaajiamme häirittiin sillä tavalla aika paljon sarjan aikana. Se on kuin ottelu olisi kesken. Lopussa takinkääntäjiä jo oli.

Keitä nämä häiritsijät olivat?

– En osaa sanoa, mitä tahoja he ovat. Jotain feikkiheikkejä, Peltonen luonnehti.”


Lainaus Iltalehdestä. Kyllä pihvi oli se ettei kannattajat olisi saaneet kritisoida Peltosta tai joukkuetta. Ei tässä mistään uhkailuista yms. puhuttu eikä aiheeseen vähemmän yllättäen ole jälkikäteen palattu.

Jori Lehterä sanoi sarjan jälkeen haastattelussa että somessa inboksit oli täynnä paskaa ja haisivat vahvasti Lahdesta saapuneilta viesteiltä.

Itse olen lukenut tuon niin, että lakanan mainitsee toimittaja, ei Peltonen. Peltonen puhuu häirinnästä, jolla itse olen ymmärtänyt viestin lähettelijöitä somessa tai muuta sellaista. MTV:n haastattelussa, jossa Peltonen avasi edes vähän enemmän, hän sanoi:
En puhu nyt mistään lakanoista sun muista. Ihan ylipäätänsä. Joukkuetta häirittiin. Totta kai, tämä on intohimoista hommaa ja kaikki haluavat olla jotenkin mukana. Meidän piti vahvistaa joukkueen sisäistä signaalia, jotta ulkopuolinen möly ei alkaisi häiritä. Tuota samanlaista on ollut varmaan tässä kauden aikana jo aiemmin, Peltonen hämmästeli.

Eli tulkintani on ollut se, että kritiikistä ja lakanasta Peltonen ei varsinaisesti suivaantunut, vaan jostain muusta. Tosin yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että mitä tahansa Peltonen yritti sanoa, hän ei sanonut sitä kyllin selvästi, jolloin kaikki vetivät siitä haluamansa tulkinnan. "Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi, ja mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava." Turhautuneen ihmisen harmituksen purkua, mutta olisi kannattanut jättää sanomatta, jos ei voi kunnolla avata asiaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämä kyllä. N. kuukausi sitten vitutti tämä seura niin ettei veri kiertänyt ja manasin muiden mukana valmentajat ja seurajohdon hiiteen täältä. Nyt oli tänään instanmäellä treenikuvia niin tuli mieleen vaan että alkais jo ja seuraava kausi on meidän!
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
On tämä kyllä. N. kuukausi sitten vitutti tämä seura niin ettei veri kiertänyt ja manasin muiden mukana valmentajat ja seurajohdon hiiteen täältä. Nyt oli tänään instanmäellä treenikuvia niin tuli mieleen vaan että alkais jo ja seuraava kausi on meidän!
Niin, toisaalta hymyilyttäähän se, että mitään mestaruutta on aivan turha odottaa. Nautitaan painimisesta kulmissa.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämä kyllä. N. kuukausi sitten vitutti tämä seura niin ettei veri kiertänyt ja manasin muiden mukana valmentajat ja seurajohdon hiiteen täältä. Nyt oli tänään instanmäellä treenikuvia niin tuli mieleen vaan että alkais jo ja seuraava kausi on meidän!
Eihän se fanitus tosiaan mihinkään häviä. Nyt on odotukset pelaajiston ja menestyksen suhteen aika matalalla mutta kyllä sitä innokkaana uutisia seurailee. Jotenkin semmoinen olo että posiitivista tapahtuu vaikka realistisiivessä olenkin.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Eihän se fanitus tosiaan mihinkään häviä. Nyt on odotukset pelaajiston ja menestyksen suhteen aika matalalla mutta kyllä sitä innokkaana uutisia seurailee. Jotenkin semmoinen olo että posiitivista tapahtuu vaikka realistisiivessä olenkin.
Ei se häviä , ja nyt odottaa mielenkiinnolla mitä torstain kaljakellunnasta kuulee, itse en ole
menossa sinne, mutta tilannetta seurataan niin tiiviisti kun vaan mahdollista.

Minäkin olen realistisiivessä, mutta näin se vaan menee vuodesta toiseen että aamukampa kauden
alkamiseen pitänee ottaa käyttöön. Ja on sanomattakin selvää että vähintään yksi treenipeli
on nähtävä paikan päällä.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
En tiedä olenko hengittänyt nyt jotain uutta kemikaalia kylpyhuonetta siivotessa. Mutta minä uskon aidosti että laivalla julkaistaan kunnon nippu huippu hankintoja. Vai olenkohan nyt hengittänyt jotain tolua ihan liikaa?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
En tiedä olenko hengittänyt nyt jotain uutta kemikaalia kylpyhuonetta siivotessa. Mutta minä uskon aidosti että laivalla julkaistaan kunnon nippu huippu hankintoja. Vai olenkohan nyt hengittänyt jotain tolua ihan liikaa?
Ettet vain olisi ottanut Bulin kanssa huikkaa samasta flindasta? Itse en oikein usko nippuun huippuhankintoja, mutta olisi mukavaa, jos julkaistaisiin edes yksi huippu, joka olisi kokonaan spekuloitujen ulkopuolelta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
En tiedä olenko hengittänyt nyt jotain uutta kemikaalia kylpyhuonetta siivotessa. Mutta minä uskon aidosti että laivalla julkaistaan kunnon nippu huippu hankintoja. Vai olenkohan nyt hengittänyt jotain tolua ihan liikaa?
Ethän vahingossa ottanut absintti-flindaa käteen? Itselle se on aikanaan aiheuttanut melkoisia visioita. En ole sen koommin tarttunut kyseiseen aineeseen.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tsiikailein tässä suomen peliä. Mut koko ajan vilkuilen kelloa koska tärähtää nimiä.
Luulin jo yhdessä kohtaa et Suomi johtaa reilustikin, perkele vasta 2-1.
Laitoin meinaan tulosvedon legendaarisen 7-3.
 

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi ei lähdetty vaihtamaan koutsia johonkin J. Jaloseen. Sen verran hidasta ja tehotonta möyrimistä Leijonilta jotain Itävaltaa vastaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös