Nyt just hymyilyttää!

  • 2 067 821
  • 10 301

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Sitä odottaa runkosarjan perusteella noilta molemmilta ykköspakin elkeitä. Eipä kummallakaan sellaisia näkynyt. Eli turha pahastua, kun verrataan noita kahta samanlaisiksi hiipujiksi. Martin tosin ehtii vielä parantamaan, kunmr. C on jo lomilla.

Niin tässä oli ensin puhe siitä tasonlaskusta kun Clnedening ei päässyt pois ja otit samaan keskusteluun Martinin joka on jatkon tehnyt IFK:n kanssa. Siihen tartuin, koska asenneongelmaa ei kaverilla ole joka muuta iltaa sitten painoi 40 minuuttia mittariin katkaisupelissä. Vertailuksi kannattaa katsoa Clendeningin eka ja vika play-off peli niin siinä näkyä näiden kahden ero.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska ihminen on oppivainen (tai ainakin minä olen), pidän aiemman otteluissa 3-5 valitun ja toistaiseksi toimivaksi osoittautuneen linjani, eli uskon vasta kuin näen. Nothing is obviously over, mutta sitä saa, mitä tilaa ja minä en nyt ajatellut muuttaa linjaani tässä vaiheessa. Meni miten meni, ei tämä taaskaan musta jää kiinni.

Näillä mennään!
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska ihminen on oppivainen (tai ainakin minä olen), pidän aiemman otteluissa 3-5 valitun ja toistaiseksi toimivaksi osoittautuneen linjani, eli uskon vasta kuin näen. Nothing is obviously over, mutta sitä saa, mitä tilaa ja minä en nyt ajatellut muuttaa linjaani tässä vaiheessa. Meni miten meni, ei tämä taaskaan musta jää kiinni.

Näillä mennään!
Itse yritän tehdä kaikkea taikauskoisuuteen liittyviä temppuja ajatellen että minä tämän ratkaisen. :)
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Niin tässä oli ensin puhe siitä tasonlaskusta kun Clnedening ei päässyt pois ja otit samaan keskusteluun Martinin joka on jatkon tehnyt IFK:n kanssa. Siihen tartuin, koska asenneongelmaa ei kaverilla ole joka muuta iltaa sitten painoi 40 minuuttia mittariin katkaisupelissä. Vertailuksi kannattaa katsoa Clendeningin eka ja vika play-off peli niin siinä näkyä näiden kahden ero.
No minä otin kantaa viestiin, jossa puhuttiin tasonlaskusta, ja samalla annettiin ymmärtää, että fiksu Tobbari osasi mukamas ennakoida asia,kun ei värvännyt Clendeningiä. Fiksu Tobbari värväsi kuitenkin toisen samanlaisen kevvään hyytyjän. Ykköspakeille ei pelkkä asenne riitä, kun pitäisi saada tulosta taululle esim. ylivoimassa. Siellä on lisäksi ollut koko HIFK-pakisto Martineineen mankelissa myös puolustuksellisesti ja Hovinen pitänyt venettä pinnalla.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuh. Tässähän alkaa positiivisuus heräilemään, josko sittenkin olisi meidän kevät. On se kyllä sitkeä tuo joukkue. Sitkeä selviytyjä.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
En tiedä mihin ketjuun tämä kuuluu, mutta lupaus on lupaus. Jos IFK tästä painaa jatkoon niin Ville - Oltiin sitkeitä, tatuointi tulee. Helvetti, että otti alle kolmekymppisellä pumppu koville.

Mitenhän tässä seiskapeliin pystyy.
No tätä varten me tätä tsiigataan ja eletään! En gång, alltid!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oli kyllä tasapuoleisesti persiistä tänään linja.
Mielestäni koko sarjan ajan on ollut tuomarointi paskaa, mutta suhteellisen tasapuolisesti kuitenkin. Selvää tietenkin on, että kun häviää, niin se kismittää vielä enemmän. 3-0 johdon sulaminen ja pelko liittymisestä KalPan 2012 joukkoon saattaa myös kutitella hermoja kivasti vastapuolen leirissä nyt. Heidän piti olla jo jatkossa, niin me kaikki luultiin. Menkää lukemaan sarjan ketjua 3-0 tilanteessa kuinka ihan joka puolelta naljaillaan.

Tuomaritoimintaan vielä, että aika ajoin löytyykin pilli, mutta pääosin mennään "vain ruumiit vihelletään" -linjalla.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös