Nyt just hymyilyttää!

  • 2 070 530
  • 10 305

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Huhhuh. Siihen lisäksi vielä tämä "älä tule jauhamaan minulle paskaa"

Juha Pajunen, vittu mikä legenda. Ihan kohta valmistuvan Gardenin kunniagalleriaan, heittämällä.
Näistä Pajusen statementeistä tulee vahvasti henkisesti mieleen erään toisen puolivälieräsarjan jälkeen lausutut sanat "Tässä sarjassa oli vain yksi ämmä, ja se oli Erkka Westerlund". Olisiko jopa enteellistä?
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nyt meikäläinen näki semmosen merkin että IFK tiputtaa tapparan! Ei ollut uni vaan ihan "real Life".
En ala avaamaan sen enempää, on niin pitkä juttu mutta aina pitänyt paikkansa.
Ja ei, en ole taikauskoinen.

Saa ja pitää ottaa talteen!

Niin nyt ainakin yksi peli päättyy IFK:lle 7-3! (Ja ne kolme kahvaran maalia tulee jonkun kusisten tuomarien avustuksella)
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jaa niin ja sekin hymyilyttää kun tänään ei pelata. Vaikka pelipäivä yleensä on juhlapäivä niin tänään ei olisi ollut niin kauhean mukava juhlapäivä.
Hyvä näin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tunnin päästä HIFK-pipo päähän ja ajelemaan kohti Tamperetta, kun täytyy mennä hieman kouluttamaan niitä. Kahdelta himaan päin ja sitten voikin jo alkaa valmistautumaan illan tärkeämpään menoon. Tästä tulee hieno päivä kaikkineen.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Penan hengessä.
Vittu Mojo, sä koulutat niitä!!!
En mä varmaan ihaan samaan pysty kuin Pena, mutta yritetään kuitenkin.

Siellähän näyttää olevan taas kunnon pakkanen. Onneksi on Webasto, kun vaimon auto on hallipaikalla.
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunhan nyt kouluttaisin ensin itseäni. Matsihan on vasta huomenna eikä tänään.
No mitä pienistä, kaikesta näkee että sua ei huimaa ja samalla höyryllä nyt vaan kohti huomista!

Huomenna etäpäivä duunista ja hyvissä ajoin hallille, aijai ja kyllä hymyilyttää, viimeistään huomenna! Toivotaan, että aurinko paistelisi niin siinä kelpaisi lähteä kevään isoihin peleihin Tapparaa vastaan.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Voisko vaan jatkaa lillumista tässä hyvässä fiiliksessä? Ja keskeyttää kauden tähän. Vaikka siis en taaskaan viimeistä peliä edes uskaltanut oikein katsoa.

Tänään on tullut kuunneltua muutama kerta Tääl on Lieminen -biisiä ihan vain, koska on tehnyt mieli. Ei ole muuten alkuunkaan mun keski-ikäisen maun mukaista musiikkia. Hymyilyttää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on tullut kuunneltua muutama kerta Tääl on Lieminen -biisiä ihan vain, koska on tehnyt mieli. Ei ole muuten alkuunkaan mun keski-ikäisen maun mukaista musiikkia. Hymyilyttää.

Kun ukot on viihtymäs, ne haluu pelkkää resettii? :)
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kyllähän tässä lähtee ristiriitaisin fiiliksin illan peliin. Kauhulla odotan Euroopan parhaan seurajoukkueen kohtaamista mutta kova usko ja toivo omaan joukkueeseen hakkaa takaraivossa.

Jos jossain vaiheessa huomaatte, että yksi vitun huutaja hiljenee ja häntä elvytetään, se olen minä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Hieno päivä! Ensin vähän duunia, sitten KotKotin kautta hallille ja punaista päälle. Autokin jää tänään kotiin, joten muutaman hermo-olusenkin voi imaista.

GO IFK!

Sama suunnitelma. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Pakostikin tulee kyllä mieleen kevät 2016 ja Tapparan väärä vaihto. Se buuaus ja vihellysmyrsky oli sairasta.
Matsin loputtua kaikki oli hiiren hiljaa. Ehkä aika multaa muistot mutta paikallaolijat tän pystyy hiffaamaan.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on tullut kuunneltua muutama kerta Tääl on Lieminen -biisiä ihan vain, koska on tehnyt mieli. Ei ole muuten alkuunkaan mun keski-ikäisen maun mukaista musiikkia. Hymyilyttää.
Tästä inspiroituneena nokitin Kollien voittobiisillä, kuuluisalla Lämäri-kappaleella.





Unelma-osastoa olis, että tää raikais Nordiksella pääsalissa voittomatsien jälkeen, vaikka sitten semifinaalivaiheesta eteenpäin...
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Tässä kun vanhoja tuubivideoita selaa, niin kyllä tämä hymyilyttää edelleenkin, vaikka noloa toimintaa olikin aikanaan....
Kuka n*ssii Suskii?
Penalla terveisii...


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös