Itsekin Lappeenrannassa , viime kaudella oli vielä kausarikin. Tuli kilometrejä.Siirrän tämän chättäyksen tuonne yksityisviestien ihmeelliseen maailmaan, niin ei sotketa palstaa enempää.
Tänään oli vaan jotenkin erinlainen kutina matsista jopa siinä 5-0 tilanteessa.Mitä helvettiä just tapahtui?
Herään varmaan kohta sohvalta ja taululla on matsin puolivälissä 9-0.
Aivan sairasta! :D uskomatonta miten voit venyä oikeilla hetkillä. Jos kukaan olis ikinä sanonut mulle, et IFK nousee 5 - 0 tappioasemasta, JYPiä vastaan, niiden himassa, näissä pudotuspeleissä, jatkoaikavoittoon, niin olisin nauranut päin naamaa. Hahah
Oota mä laitan sullen yhen täkyn. Noin. ;)Allekirjoittanut taisi tuolla pari sivua taaempana tämän todeta.
Saatana, Veikkaus tarjosi 6-2 tilanteessa kerrointa 25 IFK:n voitosta. Sanoi jo muijalle lyötäiskö satasella kiinni.
Joo, ei sitten lyöty. Prkl.
Siitä on aikaa, kun viimeksi todistin näin hienoa jääkiekko-ottelua. Ehkäpä tämä on jopa hienoin ikinä. Hymy ei lähde naamalta millään, eikä sen onneksi tarvitsekaan. Rakastan tätä seuraa ja tätä joukkuetta. He uskoivat itseensä, vaikka kukaan muu ei enää uskonut.
Uskomaton matsi! Illan teemabiisi: Toto - Africa (Video) - YouTube
Näinköhän soi huomenna the hallissa?
En ole moneen vuoteen ollut näin onnellinen!
Kiitos paljon tästä viestistä- Ei ollut itku kaukana kun voitto tuli.Täytyy sanoa että tämä viesti sai (jos mahdollista) suupielet vielä entistäkin leveämpään hymyyn. Olen vilpittömän iloinen siitä että aina ei niin iloiselta vaikuttava pitkän linjan jatkislainen mixu sai kokea tämän upean illan!
Jos tämä kausi päättyisi siihen suloisimpaan yllätykseen, tulisi Toton Africa ehdottomasti sisällyttää juhlasoittolistaan!