Hieno voitto tänään Hämeenlinnassa, mutta tästä päivästä eniten pistää hymyilytämään IFK:n skidiklubin tilaisuus Silja Symphonylla. En tiedä kuinka monella palstaveljistä ja -siskoista on vekaroita skidiklubissa, mutta itselläni on molemmat muksut ko. kerhossa ja siellä meno on taattua! Vaikka omat muksuni ovat olleet klubilaisia jo useamman vuoden, on monien syiden takia jäänyt aina vuotuiset puurojuhlat väliin. Tänä vuonna oltiin ensimmäistä kertaa ja olen edelleen aivan fiiliksissä sitä, kuinka täpinöissä mun muksut oli tän päiväisestä tapahtumasta!
Kelatkaa nyt, IFK oli järjestänyt Silja Symphonyn yökerhon Skidiklubilaisten käyttöön, siellä oli asiansa osava risteilyisäntä, joka juonsi tilaisuuden lapsille kuin se olisi ollut osa laivan normaalitapahtumia. Paikalla oli Harri Hylje tanssiryhmineen, taikuri hienoine ja lapsia huomioimine temppuineen, IFK:n huippupelaajat Rask ja Eronen, jotka oli täysin lasten "käytettävissä" hymyillen ja lapsia huomioonottaen. Oli joulupukkia, glögiä, riisipuuroa yms. Ja lopuksi kakki lapset sai vielä lahjaksi ristelylahjakortin älyttömän hienolla tarjouksella, DVD-leyn, tarroja yms yms..
Siis aivan tajuttoman hieno tapahtuma ja uskomattoman hienosti järjestetty! Mä olin ihan suu auki ja lapset ei ole mistään muusta puhunetkaan koko päivänä, kuin skidiklubin tapahtumasta!
Jos ja kun IFK meinaa varmistaa tulevaisuuden huippupelaajien palkanmaksunsa, niin tämä on ollut ihan käsittämättömän kova satsaus tulevaisuuteen! Se riemu ja ilo, mikä lapsilla oli tanssiessaan Harri Hylkeen kanssa ja jutellessaan Raskin ja Erosen kanssa, puhumattakaan lahjoista ja joulupukin kohtaamisesta on jotain sellaista pääomaa, mitä ei edes ikuisesti IFK:n faniuteen vihkiytynyt IFK-isi pysty lapsilleen antamaan..
Oli hienoa laittaa lapset tänään nukkumaan, kun oltiin ensin tietty nähty voitokas HPK-peli ja silti lapset sanoi ennen nukkumaan menoa, että "isi IFK:ssa parasta on se, että meillä lapsilla on hauskaa kannattaa IFK:ta!" Voi kerpele, että lämmitti vanhan sydäntä!!
Näin näitä tulevaisuuden IFK-faneja luodaan ja pidetään perinteitä yllä! Kiitos IFK, mä olen ollut onneni kukkuloilla koko päivän ja nautin nähdessäni että IFK-fanius siirtyy hienosti ja vaivatta eteenpäin sukupolvi sukupolvelta!
En gång, alltid!