Yllä olevat asiat hymyilytti aamulla, mutta nyt todellakin hymyilyttää tän iltainen esitys. Dominointia!!Vitut idästä! Meidän jengin otteet hymyilyttää. Olen iloinen ja ylpeä joka jätkästä. Pienin askelin kohti runkkarin voittoa.
Heja IFK!
En ole loppuohjelmaan tutustunut, mutta pitäisin JYP-sarjan jälkeen ainakin runkkarin 2. sijaa melko varmana? Tämä voi olla loppupelejä ajatellen kullan arvoinen asia!
Auvitu oli käynyt lukemassa Jatkoajasta kuinka ei ole riittävä kakkospakkiparin kädelliseksi osaksi.En tiedä ollenkaan mistä ylläolevissa viesteissä puhutaan, mutta eivät ne tänne kuulu.
Minua hymyilyttää, että Auvitu onnistu tänään :) 1+2 ja ilmeisen hyvää peliä! Hyvä Yohann, kyllä mä sua kannustan :)
Matikaisen Petun juhlapeli. Kivastihan se meni.
Ai että kun saatais toi Pelsujen paskaporukka vastaan pleijareissa.
Pelit menisi meille 4-0, tai korkeintaan 4-1. Voittajasta ei olisi epäilystä, ongelma on juurikin se että koska taitoero on niin suuri ettei Reippaalla ei ole mitään palaa, on vaara että ne tulee alusta asti vain vahingoittamaan meidän avainpelaajia, joita tarvitaan myöhemmin Kärppiä, Jyppiä tai Tapparaa vastaan.Ai että kun saatais toi Pelsujen paskaporukka vastaan pleijareissa.
Vieläkin hymyilyttää eilen videotaululla esitelty jokeripuucee
Pakko sanoa että hymyilyttää, kun tuo Pasilan suomalaisvenäläinen joukkue on tappion päässä kesälaitumilta! :-)
Pitäisi tietysti vain keskittyä omiin otteluihin, mutta kyllä Lukko-Porot 1-0 laittaa vienon hymyn naamalle.
Sama.Pakko sanoa että hymyilyttää, kun tuo Pasilan suomalaisvenäläinen joukkue on tappion päässä kesälaitumilta! :-)
Pakko sanoa että hymyilyttää, kun tuo Pasilan suomalaisvenäläinen joukkue on tappion päässä kesälaitumilta! :-)