Nyt just hymyilyttää!

  • 2 070 075
  • 10 305

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En mäkään varsinaisesti, mutta jos Ässät jatkoon menee, porilaisella hulluudella ei ole rajoja ja heillähän ei ole mitään hävittävää. Ja Ässät voitti 3/4 keskinäisistä matseista, vieläpä ihan selvin numeroin. Joten uskon, että Ässät olisi repinyt vähintäänkin mehuja Tapsuista. No, eipä tarvitse sitä nyt miettiä. Onneksi pelasivat sentään Ilveksenkin kanssa tasaisesti.

Nyt hymyilyttää kyllä vähän se, että Kärpät ihan oikeasti on totaalifloppaamassa.
Juu, näin se varmasti on. Yllättynyt olen, jos kumpikaan KooKoo tai Ässät/TPS ottaa tamperelaisilta enemmän kuin yhden voiton.

Marjamäen epäonnistuminen lämmittää aina, mutta muuten tunnen jopa myötätuntoa Kärppiä kohtaan, sillä tässä kusisessa tilanteessa voitaisiin yhtä hyvin olla me.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Perisuomalaisena kun olisi valmis maksamaan 100eurolle jollekin ettei kaveri saa 50euroa niin pistää hymyilyttämään näätien konttaus. Ei olla se kauden suurin floppi, kiitoksia vaan puoleen Suomeen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Lainaus IS:n artikkelista koskien Kärppien kyykkäämisestä:

”Kärppien trendi organisaationa on huolestuttava. Seura on liian sisältäpäin lämmennyt, eikä urheilullisen puolen haastamista ole riittävästi. Avainpaikoilla on hengästyttävä määrä hyviä kavereita, joiden kanssa on eletty vuosikausien yltäkylläisyydessä.”

Hymyilyttää, kun tuo sanoma vaikuttaa jotenkin tutulta…
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lainaus IS:n artikkelista koskien Kärppien kyykkäämisestä:

”Kärppien trendi organisaationa on huolestuttava. Seura on liian sisältäpäin lämmennyt, eikä urheilullisen puolen haastamista ole riittävästi. Avainpaikoilla on hengästyttävä määrä hyviä kavereita, joiden kanssa on eletty vuosikausien yltäkylläisyydessä.”

Hymyilyttää, kun tuo sanoma vaikuttaa jotenkin tutulta…
Hymyilyttää ja itkettää taas samaan aikaan. Hyvä löytö jutusta.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Hymyilyttää, koska miksipä ei. Valkohansikkaatkin kun Kärppien lisäksi tippuivat, ei IFK:n kautta voi enää pitää suurimpana tai edes toiseksi suurimpana floppina. Hymyilyttää myös sairastupa-osaston pieni määrä juuri oikealla hetkellä, sekä hyvä lepotauko. Ja ennenkaikkea hymyilyttää se, että meillä on vastassa laatujoukkue joka pelaa laadukasta jääkiekkoa. Tästä on tulossa erittäin viihdyttävä, tasainen ja kovatasoinen pudotuspelisarja.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nauroin varmaan pari minuuttia palstaveli @Frankie loppu lauseelle ketjussa IFK kaudella 2023-2024.
Ainoan maalin tekee Dyk päällään! Voi jumalauta!!!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on pelipäivä! Ainoa mikä harmittaa, on se että pääsen katselemaan peliä vasta joskus 19:30 jälkeen kun pääsee kotiin ja saa muksun nukkumaan.

1-3, Koivistoinen lyö vikan tyhjiin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tänään on pelipäivä!
Kyllä, aivan mieletön kiima! Yhä tämä sytyttää vanhaa tolkuttomasti, sama miten on taaperrettu välillä. Game on!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
LFG!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
En kaipaa Erosta takaisin, mutta on sillä ainakin termit hallussa.

– Ainakin itse sain heti alkuun aika monta hittiä. Olin varmaan enemmän jään pinnassa tänään kuin pystyssä. Sai möyriä, mutta mikäs siinä, tosi mageeta, Pelicans-puolustuksen kokenut johtaja Teemu Eronen hymyili C Moren haastattelussa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kaipaa Erosta takaisin, mutta on sillä ainakin termit hallussa.

– Ainakin itse sain heti alkuun aika monta hittiä. Olin varmaan enemmän jään pinnassa tänään kuin pystyssä. Sai möyriä, mutta mikäs siinä, tosi mageeta, Pelicans-puolustuksen kokenut johtaja Teemu Eronen hymyili C Moren haastattelussa.

Myös esim. Nikke B. käyttää möyrimistä. Ja toki moni muukin. En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota tähän sinänsä hyvin kulmavääntöjä kuvaavaan sanaan, joten vaikuttaa vähän siltä, että jargon-sanakirjaan on saatu uusi sana.

Hymyilyttää, että tänään vihdoin pelataan. Jo oli aikakin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En kaipaa Erosta takaisin, mutta on sillä ainakin termit hallussa.

– Ainakin itse sain heti alkuun aika monta hittiä. Olin varmaan enemmän jään pinnassa tänään kuin pystyssä. Sai möyriä, mutta mikäs siinä, tosi mageeta, Pelicans-puolustuksen kokenut johtaja Teemu Eronen hymyili C Moren haastattelussa.
Oli hauska hyväntuulinen haastattelu. En itsekään Erosta erityisemmin kaipaa enää takaisin, mutta olihan tuo meilläkin ihan hyvä pelaaja.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Pakkohan se on ottaa helpot parisataa pois ekasta playoffmatsista. Takuu varma 3-7.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös