Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Perinteet!Sopii siis hyvin jatkumoon Hjallis, oligarkit, talousrikollinen.
edit: kummisetäni oli aito Jokeri (kuoli kauan ennen Hjallista)
Perinteet!Sopii siis hyvin jatkumoon Hjallis, oligarkit, talousrikollinen.
Eli 11 vuotta vanhat nakit (mestaruusjengi oli kasassa 2011-2012 edareissa) voi kaivaa pakastimen pohjalta?
Vaihteleva on narrin tie. Eihän tästä ole kauaakaan kun vetivät kotiotteluita Moskovassa, ja nyt sitten Keravalla.MINA - ME - KERAVA!!!
Eniten kuitenkin hymyilyttää se, että ne joiden mielestä Putin-liiga oli vielä pari vuotta sitten parasta ikinä, ovat nyt innoissaan menossa Keravalle pelaamaan Mestistä.No nyt meni seura lähemmäs fanejaan. Hymyilyttää kuin sitä sarjakuvien Jokeria
Eniten kuitenkin hymyilyttää se, että ne joiden mielestä Putin-liiga oli vielä pari vuotta sitten parasta ikinä, ovat nyt innoissaan menossa Keravalle pelaamaan Mestistä.
Juu, tiedän hyvin että ei koske kaikkia. Itsellä on monta hyvää narrikaveria, joista osa veti töpselin irti heti KHL-alussa, osa pikkuhiljaa. Ja ovat sitä ikäluokkaa jotka ovat nähneet Jokerit divarissa ennenkin. Heille suon uuden alun Mestiksestä ihan hyvillä mielin.Ja ei, minä en ollut yksi niistä, jonka mielestä Putin-liiga oli parasta ikinä. Aika moneen vuoteen en ole pelejä käynyt katsomassa, joten itse ainakin olen innoissani, vaikka kyseessä on vain Mestis. Ja vaikka pelipaikka on Kerava.
Juu, tiedän hyvin että ei koske kaikkia. Itsellä on monta hyvää narrikaveria, joista osa veti töpselin irti heti KHL-alussa, osa pikkuhiljaa. Ja ovat sitä ikäluokkaa jotka ovat nähneet Jokerit divarissa ennenkin. Heille suon uuden alun Mestiksestä ihan hyvillä mielin.
Eikö sekä Tikkurilassa että Keravalla ole kaukaloita? Siellä kai se heidän fanikeskittymänsäkin on.
Keravan Kekerit tai Tiksin Tikerit. Noilla nimillä voisin hyväksyä heidät Suomi-sarjaan samantien =))
Asialliset kannattajat ovat asiallisia puolin ja toisin ja käyttäytyvät asiallisesti. Jokerien puolella on tietyt tyypit aina huutelemassa ja täällä on oma porukkansa nauramassa. Kieltämättähän se naurattaa, Keravan Jokerit. Nauru ja vahingonilo pitää ansaita ja se on ansaittu. Mutta nauru pidentää ikää, sanotaan.Täällä on kuulemma jo löysät housussa kun Itä-Keravan jokerit on tehnyt paluun juurilleen.