Nyt just hymyilyttää!

  • 2 072 628
  • 10 317
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ke-ra-va. Väkisin hymyilyttää.

Huhun mukaan pelaavat kotiottelunsa Kiekko-Vantaata vastaan Tikkurilassa, kotiottelunsa K-Espoota vastaan Metrolla ja loput kotipelinsä Keravalla ja Kirkkonummella.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Olisivat suosiolla menneet kolmosdivariin, sinne kun ei tarvitse mitään lisenssejä, riittää kun vaan ilmoittautuu sinne. Samalla olisivat saaneet enemmän "paikallispelejä" kun Hyvinkään Stormia ja Nummelan Kiekkoveljiä lukuunottamatta muut seurat ovat Hesasta, Espoosta, Vantaalta, Keravalta ja Kirkkonummelta eli Jokereiden kotihalleista.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
No nyt meni seura lähemmäs fanejaan. Hymyilyttää kuin sitä sarjakuvien Jokeria
Eniten kuitenkin hymyilyttää se, että ne joiden mielestä Putin-liiga oli vielä pari vuotta sitten parasta ikinä, ovat nyt innoissaan menossa Keravalle pelaamaan Mestistä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Katupoikien laulunkin taitaa mennä uusiksi:

”Soi laulu Keravan narrien , kätköissä Savion syrjäkujien…”
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Eniten kuitenkin hymyilyttää se, että ne joiden mielestä Putin-liiga oli vielä pari vuotta sitten parasta ikinä, ovat nyt innoissaan menossa Keravalle pelaamaan Mestistä.

Noh, eiköhän jokainen tässä ole vain iloinen, että pääsee pelejä ylipäätään taas katsomaan, ehkä joskus taas derbyjäkin ;)

Ja ei, minä en ollut yksi niistä, jonka mielestä Putin-liiga oli parasta ikinä. Aika moneen vuoteen en ole pelejä käynyt katsomassa, joten itse ainakin olen innoissani, vaikka kyseessä on vain Mestis. Ja vaikka pelipaikka on Kerava.

Mutta ottakaa ihan iisisti, ei me teidän kiusana tulla olemaan vielä moneen vuoteen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ja ei, minä en ollut yksi niistä, jonka mielestä Putin-liiga oli parasta ikinä. Aika moneen vuoteen en ole pelejä käynyt katsomassa, joten itse ainakin olen innoissani, vaikka kyseessä on vain Mestis. Ja vaikka pelipaikka on Kerava.
Juu, tiedän hyvin että ei koske kaikkia. Itsellä on monta hyvää narrikaveria, joista osa veti töpselin irti heti KHL-alussa, osa pikkuhiljaa. Ja ovat sitä ikäluokkaa jotka ovat nähneet Jokerit divarissa ennenkin. Heille suon uuden alun Mestiksestä ihan hyvillä mielin.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Täällä on kuulemma jo löysät housussa kun Itä-Keravan jokerit on tehnyt paluun juurilleen.

Ansiokas vakoilutyöni palstan syvään päätyyn osoitti myös sen, että täällä kuulemma keskustellaan "ihmeellisen paljon" jokereista. Kovasti myös toivotaan IFK:n organisaatiolle "kusta, paskaa ja tuskaa" kuten eräs keravalainen paikallisrunoilija asian kykyjensä äärirajoilla lahjakkaasti muotoili. Meitä kahta ei erota kuin se, että tällä puolen sitä ei tarvitse toivoa.

Olin kaavaillut tälle maanpetokselliseen toimintaan osallistuneelle mahorkkajengille lopullista tuhoa, mutta kyllähän tämä Kerava editionkin käy hyvin ja luonnollisesti tämän seikkailun jatkumoon. Hymyilyttäähän se.
 
Viimeksi muokattu:

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinhän se menee
Juu, tiedän hyvin että ei koske kaikkia. Itsellä on monta hyvää narrikaveria, joista osa veti töpselin irti heti KHL-alussa, osa pikkuhiljaa. Ja ovat sitä ikäluokkaa jotka ovat nähneet Jokerit divarissa ennenkin. Heille suon uuden alun Mestiksestä ihan hyvillä mielin.

Näinhän se menee. Kuitenkin niitäkin on, jotka vielä reilu vuosi sitten haukkui liigaa pubiliigaksi ja muilla tavoin vähätteli liigaa ja hehkuttivat KHL:n tasoa. Usein jutut olivat sitä luokkaa, että lätkän seuraaminen loppuu sillä hetkellä kun pitäisi taas katsoa tiistai-illan SaiPa pelejä. Mutta kai se on sitä, että jollain tavoin pitää itselleenkin perustella omia valintojaan. Ehdottomasti hyvä asia, ettei Venäjän liiga enää toimi Suomen kiekkomarkkinoilla ja eiköhän uudistettu Jokerit saa hommaan taas jotain järkeä.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällä on kuulemma jo löysät housussa kun Itä-Keravan jokerit on tehnyt paluun juurilleen.
Asialliset kannattajat ovat asiallisia puolin ja toisin ja käyttäytyvät asiallisesti. Jokerien puolella on tietyt tyypit aina huutelemassa ja täällä on oma porukkansa nauramassa. Kieltämättähän se naurattaa, Keravan Jokerit. Nauru ja vahingonilo pitää ansaita ja se on ansaittu. Mutta nauru pidentää ikää, sanotaan.

Minä en toivo paluuta sellaiseen toksiseen HIFK:n ja Jokerien suhteeseen, millainen se oli Jokerien lähtiessä KHL:ään. Mietin ja harkitsen, että hyppäänkö mukaan Jokerien uuteen tukemiseen vai en. KHL on minulla ollut boikotissa edelliset 6 vuotta, mutta tavallaan olen kulkenut Jokerien mukana koko ikäni, ainakin ennen KHL:ää.

Kaikkea hyvää vaan kaikille täällä osiossa. Vi***ilu on välittämistä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Hymyilyttää kun tiedän pelin päättyvän 7-3. Se vain vituttaa kun näytä luottavan Taposeen ja odotan hänen päästävän kolme maalia.
No hymyilen silti, laitoin myös 7-0.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Varmistui se että pelit jatkuu runkosarjan jälkeen, omalla kohdalla huomenna alkaa talviloma ja siitä sitten perjantaina juhlapeli Kärppiä vastaan. Lauantai aamuna sitten lento Ouluun kattelemaan näytöksen toista osaa.
Yksi toive olisi; 6pistettä, tacktack.
Sujuu se juna matka takaisin Stadiin sitten hieman hilpeämällä ololla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös