Helppoa kun osaaTuleeko tän kauden eka 6-1? Ei kyllä tainnut viime kaudellakaan osua kertaakaan.
Tänään oli varmaan kaikkien aikojen huonoin kerroin kyseiselle tulokselle.
Otetaan silti vastaan.
Jep, kieltämättä on naurattanut. Hifk on pelannut viime aikoina suunnilleen kolmella hyökkäyskentällä tai siten että joku Jardine hyökkää. ”Ihme että Hifk hankkii hyökkääjiä” :DDDHymyilyttää kuinka ”huolissaan” muutama Lukko-fani on siitä että Salmelainen hankki ”4 ykkösketjun pelaajaa”. Kaikki ovat kuulemma varmasti tyytymättömiä rooliinsa eikä hommasta tule mitään. Kyllä Turustakin varmaan vitutti eilen pelata kolmosessa hyvän ystävänsä Paajasen ja vanhan tutkaparinsa Dykin kanssa. Näihin huolestumisiin ei varmaan yhtään vaikuta Sahlstedtin jäätyminen siirtorajalla. Sehän itse puhui paskaa esim. HIFK:n hankkimien pelaajien määrästä.
Ei siellä Raumalla vissiin ole huomattu että meillä on 2 kpl kärkiketjujen laitureita sivussa. Palolasta ei mitään tietoa ja Jääskän kulku eilen hallilla keppien kanssa ei varsinaisesti herättänyt toivetta edes playoffeihin toipumisesta.
Siis mitä? Onko Sahlstedt ottanut kantaa IFK:n hankintoihin jossain?Sehän itse puhui paskaa esim. HIFK:n hankkimien pelaajien määrästä.
+ uuden päävalmentajan.Kärpät on tuonut sisään mitä 7 vai 8 pelaajaa tässä kuukauden sisällä :D
Horisi jotain 5-6 pelaajan ostamisesta HIFK:n tapaan. Tai ainakin viittasi HIFK:hon tuossa yhteydessä.Siis mitä? Onko Sahlstedt ottanut kantaa IFK:n hankintoihin jossain?
Onhan tuo toki älyttömän kova veto vetää kerralla sisään nimet Turunen, Pakarinen ja Salomäki, mutta IFK on ennen näitä jätkiä vedellyt pelejä pääsääntöisesti kolmella hyökkäysketjulla eikä kukaan tiedä, että kuntoutuuko osastolta Palola/Tallberg/Jääskä enää ketään.
+ uuden päävalmentajan.
Hymyilyttää kuinka ”huolissaan” muutama Lukko-fani on siitä että Salmelainen hankki ”4 ykkösketjun pelaajaa”. Kaikki ovat kuulemma varmasti tyytymättömiä rooliinsa eikä hommasta tule mitään. Kyllä Turustakin varmaan vitutti eilen pelata kolmosessa hyvän ystävänsä Paajasen ja vanhan tutkaparinsa Dykin kanssa. Näihin huolestumisiin ei varmaan yhtään vaikuta Sahlstedtin jäätyminen siirtorajalla. Sehän itse puhui paskaa esim. HIFK:n hankkimien pelaajien määrästä.
Ei siellä Raumalla vissiin ole huomattu että meillä on 2 kpl kärkiketjujen laitureita sivussa. Palolasta ei mitään tietoa ja Jääskän kulku eilen hallilla keppien kanssa ei varsinaisesti herättänyt toivetta edes playoffeihin toipumisesta.
Tämä olisi todella hieno juttu.Juttelin Jääskän kanssa eilen erätauolla, ja itse oli ainakin erittäin toiveikas, että vielä tänä keväänä pääsee pelaamaan. Totesi loppuun virnuillen, että "löytyihän tuohon onneksi aika ok korvaajat" :-)
Miellyttävä persoona todella, kuten täällä jotkut ovat kertoneetkin.
Jäky on kyllä huikea ukko! Aina paikka mun IFKssa. Ei todellakaan mikään kiekkojargonin jauhaja vaan pilke silmäkulmassa vetävä Ogelin jannu.Juttelin Jääskän kanssa eilen erätauolla, ja itse oli ainakin erittäin toiveikas, että vielä tänä keväänä pääsee pelaamaan. Totesi loppuun virnuillen, että "löytyihän tuohon onneksi aika ok korvaajat" :-)
Miellyttävä persoona todella, kuten täällä jotkut ovat kertoneetkin.
Alkiohan oli tätä maalaisten mielestä mikä johti palautevyöryyn jonka ansiosta saadaan nykyään nauttia pääosin Mertarannasta ja Saukkosesta. Ei sillä ettenkö uskoisi hänen olevan IFK:n miehiä mutta oli hänen selostuksensa aina neutraalia ja asiasta pahoitettiin mieliä aivan turhaan.Kotiselostaja. Ok. Kunpa meilläkin olisi.
Juuri näin. Oli hän kotiselostaja tai ei niin neutraali on.Alkiohan oli tätä maalaisten mielestä mikä johti palautevyöryyn jonka ansiosta saadaan nykyään nauttia pääosin Mertarannasta ja Saukkosesta. Ei sillä ettenkö uskoisi hänen olevan IFK:n miehiä mutta oli hänen selostuksensa aina neutraalia ja asiasta pahoitettiin mieliä aivan turhaan.
Salomäki vois olla sonni. Koska on vaan yks härkä. Joskus oli myös yks Joroisten härkä, mutta sehän ei saanut maalia edes yhdessä mitättömässä läpiajossa..Eikös muuten ole niin, että Salomäen ja Pakarisen molempien lempinimet on Härkä.
Eikös myös Väänästä kutsuta häräksi? Salomäki - Väänänen - Pakarinen olis sit Trio Härkä. Olis aika messevä nelonen.Eikös muuten ole niin, että Salomäen ja Pakarisen molempien lempinimi on Härkä.
Tarkoitat varmaan, että olisi aika härkänen nelonen.Eikös myös Väänästä kutsuta häräksi? Salomäki - Väänänen - Pakarinen olis sit Trio Härkä. Olis aika messevä nelonen.