Onko sun pelikassa muuten paljonkin plussalla?Tänään saattaa heilahtaa se legendaarinen tulos.
Joku "nevehööd Jaani" heittää hatun. Ei palstaveljeä.
Joo, olen tietoinen Jaanista. Siksi heittomerkeissä.
Onko sun pelikassa muuten paljonkin plussalla?
Onhan se joskus osunutkin? Muistaakseni olen sua joskus siitä onnitellut. Muistan usein myös väärin.Ja kyllä se vielä osuu.
Onhan se joskus osunutkin? Muistaakseni olen sua joskus siitä onnitellut. Muistan usein myös väärin.
Tota joo. Siis pelaan "järkevästi" noin yleensä (jos nyt järkevästi voi pelata). Ja sieltä tulee sillain et kai tässä voitolla on.
En nyt elämistäni voi niillä rahoittaa.
Mut sitten otan jonkun tuloksen (en tiedä mistä se tulee) ja paukutan sitä (nykyään) joihinkin rakkaan seurani peleihin.
Tosin voisinhan se 1-10 egee laittaa johonkin hyväänkin. Mutta saadaanpahan naureskella täällä.
Ja kyllä se vielä osuu.
Hesari on kyllä taantunut muiden paskalehtien tasolle nykyäänAamun Hesari tietää kertoa että voimahyökkääjä Otto Karvinen on nuorten MM-kisoissa. Toivottavasti ei lanaa ketään junnua telakalle.
Aamun Hesari tietää kertoa että voimahyökkääjä Otto Karvinen on nuorten MM-kisoissa. Toivottavasti ei lanaa ketään junnua telakalle.
Aamun Hesari tietää kertoa että voimahyökkääjä Otto Karvinen on nuorten MM-kisoissa. Toivottavasti ei lanaa ketään junnua telakalle.
Tästä tulee väkisinkin mieleen lapsuuden Hesa-cupit, kun joillain ulkomaalaisella jengeillä viiletti kärjessä se kaikkia muita kaksi päätä pidempi, jo oravasti kaljuuntunut 30v näköinen target-pelaaja, joka viskeli kakaroita pois tieltään miten halusi. Koodinimi "Ukki".
Eikös Väänäsen väitetty olevan siellä myös?Aamun Hesari tietää kertoa että voimahyökkääjä Otto Karvinen on nuorten MM-kisoissa. Toivottavasti ei lanaa ketään junnua telakalle.
Eikös Väänäsen väitetty olevan siellä myös?
KooKoo-ottelua katsoessa hymyilyttää se, että meillä on Nordiksella erittäin asiallinen kuuluttaja. KooKoon kuuluttaja kuulostaa siltä kuin olisi vähintään kolmen promillen kännissä.