Onko? Ja mikä ihmeen negasiipi? Itse kutsuisin sitä realismisiiveksi.
Yksi voitto pikkuveljestä kesän ensimmäisessä harkkahöntsäilyssä ei todellakaan poista sitä tosiasiaa, että joukkueen rosterissa on edelleen reilusti aukkoja, varsinkin laiturimateriaalin ollessa ennen näkemättömän kapea, kädetön ja yksiulotteinen. Missä pilvilinnassa oikein elät?
Siinä kohtaa kun omia mielipiteitä ja/tai olettamia lauotaan täällä etukäteen faktoina ollaan kaukana realismista. Tällä viittaan erityisesti HIFK:n taloudelliseen tulokseen viime kauden osalta ja siihen, että olemme hävinneet viime kauden. Sinä voit kutsua sitä ihan miksi tahansa, mutta minä en halua elää maailmassa missä realismi on jatkuvaa itkemistä ihan vaan itkemisen ilosta.
Yksi voitto pikkuveljestä ei poista mitään ongelmia joukkueesta. Käsittääkseni en näin väittänytkään. Toki jos viestissäni näin kirjoitan, pyydän sinua ystävällisesti osoittamaan tämän kohdan minulle. Joukkueen rosterissa on toki paperilla aukkoja, mutta se ei poista sitä faktaa, että paperilla näitä pelejä ei ratkaista. Toki itsekin toivon joukkueeseen tulevan uusia vahvistuksia, mutta en minä nykyistä jengiä tuomitse ilman, että annan sille mahdollisuuden näyttää osaamisensa. Ennakkoon tuomitseminenkaan ei muuten ole realismia, se on negailua, epäreilua ja ennen kaikkea lapsellista toimintaa.
Niin ja olen erittäin immarreltu, että olet kiinnostunut missä asun. Sen verran voin antaa vinkkiä, että se ei ole pilvilinna. Jatka nyt hetki arvailua ja katsotaan sitten, osutko jossain kohtaa oikeaan.