Nyt just hymyilyttää!

  • 2 059 030
  • 10 267

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jokerit uudistuneella organisaatiorakenteella olisi tervetullut lisä liigaan.

Se hymyilyttäisi. Kyllä mun suurimmat hoki-muistot tulee mestaruuksista, paikallismatseista ja sitten näistä satunnaisista ikimuistoisista pelaajista, kuten Z, Rafalski, Miro Heiskanen jne.

Nyt kun on vaikea saada liigaan Rafun tai Zn kaltaisia kavereita ja mestaruudet on edelleen harvassa niin ottaisin Jokerit ilomielin liigaan. Mutta ilman ryssärahaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Joo, en kyllä itsekään toivo koronatilanteen taas pahenevan, mutta alkaa vähän siltä aiskahtaa, ettei ainakaan normaalia liigakautta nähdä ensi kaudellakaan. Minäkin toivon, että Jokerit ja paikallispelit tekee paluun ennen pitkää. Siihen asti Jokerit voisi muuttaa vaikka pysyvästi Venäjälle.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä voin osaltani sanoa kyllä, että pikkuhiljaa alkaa olla sen verran aikaa synkistä kiekkovuosista Helsingissä, että olisin valmis toivottaman jokerit takaisin liigaan. Paikallispeleissä on kuitenkin täysin eri tunnelma, kuin muissa matseissa. Vähän kuin pleijareita keskellä kautta.

Nyt hymyilyttää koronatilanne Suomessa ja sitä kautta mahdollisuus nähdä liigakiekkoa tällä kaudella.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokereiden liigaan tulo tuntuu taloudellisessa mielessä erittäin vaikealta. Edellyttäisi velkojien ja Jaffalan omistajien (eli venäläisten) vahvaa myötävaikuttamista.

Joukkue tekee vuosittain yli 10 M€:n tappiot, joka tarkoittaa, että pääomalainoja on taseessa esim. kolmen vuoden päästä noin 50 M€. Nämä pitäisi järjestellä plus hallivuokran pitäisi olla kohtuullinen.

Jokerithan teki liigassakin vuosittain 2-3 M€:n tappiot, jotka nekin pitäisi jonkun kattaa. Vanhalla kaavalla nollille päästäisiin, jos joukkue pelaisi ilmaisiksi....
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tässähän ei nyt varsinaisesti hymyilytä, eikä moni viimeisin viestikään kuuluisi tähän ketjuun. Mutta koska aiheesta on jo sen verran monta viestiä, niin menköön.
Ja itse otan vain kantaa koronakeskusteluun.
Joo, kukaan ei halua tautia. Mutta näillä tiedoilla joita koko ajan tulee ei lätkää, eikä mitään pelata enään yleisölle.
Onko loppuelämä sitten kotona kyyhöttämistä, uskallusta tehdä yhtään mitään?
Vai onko tässä "vähän" ylireagoitu? Sillä media ja muut julkiset kanavat suoltaa vaan ikäviä uutisia tästä paskasta. Entä ne monet hyvät uutiset? Parantuneet, lievä oireiset,?
En vähättele nim.merk. C.Orr oireita, itse sairastin pahan flunssan? muutama vuosi sitten. Neljä viikkoa saikulla ja olo oli kuin olisi hakattu pahasti. Ja nyt kun tuli korona aloin vasta ajattelemaan että sen jälkeen on ollut ajoittain vaikea niellä.
Muutama muu perheenjäsen oli myös aika kipeä, mutta tietääkseni emme ketään tartuttanut ja sen jälkeen ei ole ollut mitään ihmeempää.
Eli miten mennään jatkossa?
En siis todellakaan vähättele tautia, mutta antakaa ideoita miten jatkamme ja selviämme tästä?
Että pelit jatkuisivat normaalisti.


Kaikkea hyvää kaikille, JA PYSYTÄÄN TERVEINÄ!
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Hymyilyttää twitterin kyttääjät, joiden maailma kaatui tänä jumalan päivänä. Nyt on sitten täytetty itkulla huhut ja mutut, sekä pari muuta ketjua. Jatkakaa olkaat hyvät! Yritän pidätellä parhaani mukaan repeilyäni.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Hymyilyttää twitterin kyttääjät, joiden maailma kaatui tänä jumalan päivänä. Nyt on sitten täytetty itkulla huhut ja mutut, sekä pari muuta ketjua. Jatkakaa olkaat hyvät! Yritän pidätellä parhaani mukaan repeilyäni.

Vähän pitää kyllä puollustaa näitä "itkijöitä" - lähtökohdat kun ovat:
- Joukkue jälleen kerran alisuoritti raskaasti koko viime kauden
- IFK on ollut erittäin passiivinen pelaajamarkkinoilla (hyvästä syystä ja minusta oikea valinta) ja joukkue on paperilla heikentynyt selkeästi viime kaudesta.
Niin onhan tuollainen vahvistuksista turhaan vihjailu aivan todella huonoa pelisilmää ja aivan oikein, kannattajien ali-arvoimista. Ikäänkuin vähät välitetään siitä, että moni ihan oikeasti toivoo IFK:n vahvistuvan ennen kauden alkua ja että se menestys on kannatajille tärkeä juttu. Nyt siitä tehtiin vitsiä vaikka ei todellakaan olisi sellaiseen varaa.

Kaikki halukkaat voi ihan vapaasti repeillä tälle viestille, ei tarvitse pidätellä.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Vähän pitää kyllä puollustaa näitä "itkijöitä" - lähtökohdat kun ovat:
- Joukkue jälleen kerran alisuoritti raskaasti koko viime kauden
- IFK on ollut erittäin passiivinen pelaajamarkkinoilla (hyvästä syystä ja minusta oikea valinta) ja joukkue on paperilla heikentynyt selkeästi viime kaudesta.
Niin onhan tuollainen vahvistuksista turhaan vihjailu aivan todella huonoa pelisilmää ja aivan oikein, kannattajien ali-arvoimista. Ikäänkuin vähät välitetään siitä, että moni ihan oikeasti toivoo IFK:n vahvistuvan ennen kauden alkua ja että se menestys on kannatajille tärkeä juttu. Nyt siitä tehtiin vitsiä vaikka ei todellakaan olisi sellaiseen varaa.

Kaikki halukkaat voi ihan vapaasti repeillä tälle viestille, ei tarvitse pidätellä.
Joo oli mauton pila, mut kato nyt tota itkemisen määrää!


Jään odottamaan parempia viestejä repeilyn kannalta.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Eiköhän jengiä tässä lähinnä harmita se, miten ammattitaidottomasti IFK:ta edelleen johdetaan jota tällainen pila aika hienosti alleviivaa. Hyvin voin kuvitella, kuinka "mediavastaava" suoltaa tuotoksensa maailmalle kännykällään hetken mielijohteesta samalla kun aamurutiiniensa aikana on toisenlainenkin tuotos matkalla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hymyilyttää hieman nämä fanien antamat lempinimet ’karavaanari’, ’hattu’, ’nokka’ jne. Voinen siis itse itselleni antamin valtuuksin nimetä Linnavallin ’kalastajaksi’ tai pikemminkin ’fisustajaksi’ ? Vai ehtikö joku jo ennen minua?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää Miro Karjalainen. Siis hänen naamansa, mutta ennen kaikkea hänen peliesityksensä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hymyilyttää Miro Karjalainen. Siis hänen naamansa, mutta ennen kaikkea hänen peliesityksensä.

Ei vain yksi maali, mutta kaksi maalia Pitsissä, Tapparan käytännössä paras kokoonpano kumoon ja Salmelainen hankkinut vihdoin Santalan paikkaajan rankkareihin.

Hymyilättää todellakin!
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Nyt hymyilyttää kun pelataan taas lätkää ja taas sellaista pientä kiimaa ilmassa jos sittenkin..

Itse olin ladannut henkisen tilan valmiiksi siihen ettei tätäkään kautta välttämättä pelata, mutta nyt se tunne saa hieman vastapainetta.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Meillä ulvoo perheen jokainen puhelin. Teinilikka toki petissä vielä tohon aikaan aamua. Siltä kävin kysymässä, että kuulitko? Kiharapää vähän tyynyltä nyökkäsi. Hymy nousi huulilleen, kun kerroin, että Anton se maalin tekaisi.

Voi kun kausi voitaisiin pelata... Meidän perheelle iso yhteinen juttu.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hymyilyttää Miro Karjalainen. Siis hänen naamansa, mutta ennen kaikkea hänen peliesityksensä.

Tämä. Lämmittää muutenkin nähdä pienen breikin jälkeen alakerrassa taas pienellä numerolla luutiva frankenstein. Pala IFK:ta, joka hymyilyttää.

Miro kun vaihtaisi numeronsa kolmoseksi niin IFK voisi puolestani "jäädyttää" tuon numeron tiettyjä kriteerejä vasten vähän kuten suurissa jalkapalloseuroissa, joissa tiettyjä numeroita ei noin vain oteta tai anneta. Schnabelin, Ustrnulin ja Finleyn seuraava manttelinperijä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla taas Bättre Folk ei tiedota mitään. Ei sillä, että se olis välttämätön lisä elämässäni, mutta haluaisin itse valita, sallinko ilmoitukset vai en. Nyt sallisin, ei kuulunut mitään. Olen varmaan toimiston mustalla listalla. Hymyilyttää vaikka sitten se.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen varmaan toimiston mustalla listalla. Hymyilyttää vaikka sitten se.

Mun kohdalla lukee varmaan joku mulkku tai sitten on ainakin s-postien skippauslistalla.
Kyllä on toimintaa kritisoitu ja runtua annettu vuosien varrella :D Nyt en oo enää niin viittyny.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Miro kun vaihtaisi numeronsa kolmoseksi niin IFK voisi puolestani "jäädyttää" tuon numeron tiettyjä kriteerejä vasten vähän kuten suurissa jalkapalloseuroissa, joissa tiettyjä numeroita ei noin vain oteta tai anneta. Schnabelin, Ustrnulin ja Finleyn seuraava manttelinperijä.

Osittainen sama. Mulle 3 on nimen omaan Lallin ja muutaman muunkin kovan pelimiehen, ja heidän pelityylinsä kultaama. Itkin Nordiksella mukiini nähdessäni paidan Mikko Jokelan päällä, mutta onneksi tilanne korjaantui nopeasti. Mirolla on raamit, muttei vielä riittäviä näyttöjä. Kova pelimies on jotain ihan muuta, kuin satunnainen poikkari ja pystypainit päälle. Mutta periaatteessa olisin kanssasi samaa mieltä siitä, että tietyillä jäädyttämättömilläkin numeroilla on historiansa ja profiilinsa, jonka ylläpito olisi seuralta mielestäni tyylikäs veto.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Hymyilyttää Sport - HIFK ottelun yleisömäärä Liigan otteluseurannassa:

27000

HIFK on selvästi Suomen seuratuin...
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Nyt just hymyilyttää uusi autoni. Tai ei se uusi ole, neljä vuotta vanha. Mutta uusi mulle.
Kaikkia kivoja herkkuja: automaatti, neliveto , Webasto ym.

Vajaa vuosi sitten hymyilytti sama mullaki.
...autopuolella tympeä Volkkari vaihtui viininpunaiseen Jaguaariin, jonka ostin Töölöstä. Piti ajaa himaan KSB:n kautta että sai heti kilpilogot takasivufönareihin. Jagge kehrää kuin kissa vaikka vaan X-type onkin
Annoin autolleni sitten nimeksi ’Sir Pentti’, se oli ehkä virhe.
Tyyliä Jaggessa on ja toimiessaan on erinomainen. Föönikin (turbo) siitä löytyy. Mutta Jagge on tullut aika kalliiksi kun on paljon pitänyt kuluvaa osaa vaihdella, melkein konkurssiin vienyt mut. Sitten ulkopuoliset rahoittajat (duunin kesälomarahat ja veronpalautukset) ovat pelastaneet mut. Mutta voinen kuitenkin todeta ’nomen est omen’.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Nyt just hymyilyttää uusi autoni. Tai ei se uusi ole, neljä vuotta vanha. Mutta uusi mulle.
Kaikkia kivoja herkkuja: automaatti, neliveto , Webasto ym.
Neliveto on kyllä adaptiivisen kruisen lisäksi tärkein auton ominaisuus, kun puoli vuotta rämmitään loskassa. Kunnolliset penkit, kaistavahti ja riittävä määrä hevosia ohitustilanteisiin ja ruvetaan olemaan hyvän paketin parissa. Onnea vaan uudelle autolle! Vähän kateellinen webastosta, mutta toisaalta ajan tallista talliin niin ei niin paha puute.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös