Nyt just hymyilyttää!

  • 2 028 901
  • 10 090

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ootas vaan, kun lauantaina täysi halli ja 1998 mestarijoukkue hallissa. Miten luulet sen menevän?
Taitaa olla vielä melkoisesti matkaa täyteen halliin, kovin heikosti oli ainakin vielä eilen lippuja mennyt.

Luulen, että eka tappio tulee tänään tai huomenna. Kolme peliä neljään päivään ja tuleekos huomenna vielä levännyt Kalpa vastaan? Eikä siinä, hyvältä näyttää kauden alku vaikka arvaukseni toteutuisikin.
 

Tommikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/Washington Capitals/Real Madrid
Luulen, että eka tappio tulee tänään tai huomenna. Kolme peliä neljään päivään ja tuleekos huomenna vielä levännyt Kalpa vastaan? Eikä siinä, hyvältä näyttää kauden alku vaikka arvaukseni toteutuisikin.

Eivät pääse levänneenä, pelaavat tänään Tapparaa vastaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Luulen, että eka tappio tulee tänään tai huomenna. Kolme peliä neljään päivään ja tuleekos huomenna vielä levännyt Kalpa vastaan? Eikä siinä, hyvältä näyttää kauden alku vaikka arvaukseni toteutuisikin.

Unohdetaan nyt ne tilastotappiot mitä ei ole olemassakaan ja hymyillään. Tietenkään ei ole mahdollista voittaa kauden kaikkia otteluita, mutta ei sitä tiedä milloin sellainen tappio tulee. Se voi tulla vaikka vasta viiden pelin päästä.

Taas lähdetään suosikkina, vaikka kuinka on ollut Lahes vaikeeta joskus takavuosina.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Laitan tähän ketjuun. Sillä saatte hymyillä mulle sillai vittumaisesti. Kyllä, nostan kädet pystyyn ja myönnän mokanneeni. Lupaan ettei toistu. Sain viikon bannit ihan ansaitusti. Ja nimimerkki Rutaleelle, oli kyllä tarkoitus kirjoittaa Rutale ei kutale. Tekstinsyöttö oli sen muuttanut. Vielä kerran, nöyrin anteeksi pyyntö kaikille.

Suoraselkästä toimintaa,hyvä homma. Ei jäänyt traumoja. Joku sanois että mennään eteenpäin.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tuossa syy, miksi en ikinä maksanut sitä pleijariviinivetoa, Lemi. Tiesin, että se saisi sinussa ainoastaan pahoja fiboja aikaan ja käyttäytyisit typerästi.

Tuo on kuitenkin jäänyt kaivelemaan sen verran, että voisin maksaa tuon vedon vaikka smurffilimsoina. Tai no okei, jos sä siitä viinistä haluat juopua ja itsesi häpäistä, niin OK.

Ja jottei menisi ketjun aiheen ohi, niin Keskikalja: anteeksi pyyntö on yhdys sana. Hymyile!

Itse hymyilen sinä iltana, kun näen kentällä pakkiparin Big Joe- Kullikynsi


Perkele. Tämä meni kyllä tän tabletin, taas, tekstinsyöttön piikkiin. Hymyilen. Tosin nöyrästi. Ja koska Big Joen paluu tuntuu olevan tosiasia, mitä en uskonut, niin odotan sitä kyllä itsekkin. Kullikynsi on omasta mielestäni ihan huippu.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Hymyilyttää, että pitkästä aikaa joitakin Tiistain Saipa-pelejä ja Keskiviikon KooKoo-pelejä odottaa, kun useamman vuoden on pelko perseessä tiennyt tulevan sellaisen virkamieskiekko 2-3 tappio niskaan.

Joukkueen työmoraali ja asenne on oikealla tolalla.

Viisi tuntia myöhemmin... Ja huomenna vielä joku "juhlaottelu", nehän on tunnetusti niitä otteluita, joissa IFK osaa näyttää parastaan. Jos otsikon mukaan mennään, niin hymyilyttää ironisesti..
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Yksi pahimmista vieraspeleistä ja taululla vasta 1-0 ensimmäisen erän jälkeen. Katson toisenkin erän ja toivon parasta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Quincey. Nyt huomaa jo pikkuisen tuulettavankin maaleja. Tässä on ollut pari kuukautta, että ei ole niin kiinnostanut ja ollut silleen ai maali tuli.

Dynastia ei vielä tästä lähde, mutta joku muu voi lähteä. Toivottavasti joku joulutauko ei sitten tulisi pilaamaan mitään mahdollisesti nousujohteista virettä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Quincey. Nyt huomaa jo pikkuisen tuulettavankin maaleja. Tässä on ollut pari kuukautta, että ei ole niin kiinnostanut ja ollut silleen ai maali tuli.

Dynastia ei vielä tästä lähde, mutta joku muu voi lähteä. Toivottavasti joku joulutauko ei sitten tulisi pilaamaan mitään mahdollisesti nousujohteista virettä.


Niinpä, siis toi joulutauko. Sieltä tullaan.... Ei perkele, en uskalla enkä edes halua miettiä sitä. Toivotaan parasta.
 

13lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilahduttaa se, että vaikka miten tahansa pelissä käy, niin meillä on jengissä aivan Liigan kärkipään osaajia. Lisää niin paljon iloa katsoa otteluita, kun saa seurata Kangasniemen, Thorellin ja Erosen otteita. Jokainen pelaamassa ihan uskomattomia kausia ja peli-ilo näillä jätkillä on kentällä välillä aivan uskomatonta.

Hymyilyttää myös Lennun parempi peli ja maali, jonka jälkeisistä huudoista näkyi selkeästi vapautuneisuus. Jospa tämä nyt tästä lähtisi vielä tällä kaudella.
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää, että tämä ketju on ollut edellisen kerran aktiivinen 3.11 ja heti perään eilen illalla taas hymyiltiin.

Josko se tästä..
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hymyilyttää mielleyhtymä joka tuli tänään kun luin Kauppalehden juttua Jokereiden julkaistusta viimeisimmästä tilinpäätöksestä.

Lopussa oli lause: "Toimintakertomuksen mukaan heikompi lippumyynnin tuottojen kasvu viittaa siihen, että hinnoittelussa epäonnistuttiin."

Tuosta tyylistä tuli vahvasti mieleen HIFK:n legendaariset Tiedotteet. Siis tyyliin "Lennu on pelannut HIFK:ssa aikaisemminkin".

Jos siellä toimintakertomuksessa on oikeasti kirjoitettu tuolla sanamuodolla, niin ollaan sarkasmin syvimmässä ytimessä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Matikaisen Penako? Huikeaa settiä ja kyllä, koska mulle Jokerit ei ole paikallisvastustaja, mutta edelleen paikalliskilpailija, tämä pistää hymyilyttämään.

Olin maanantaina lounaalla vanhemman ruotsalaismiehen kanssa. Hän kysyi jokereista. Kerroin sitten hieman mitä asiasta olen kuullut ja sen jälkeen harmitus loppui miksi Ruotsissa ei ole KHL-seuraa.

Kyllähän se hymyilytti.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mietin laitanko tänne vai vitutusketjuun. Laitan tänne. Kaikkihan on siis ihan paskaa. Ykkös ja kakkoskenttä on hyviä. Eli siis kaikki ei olekkaan paskaa. Se hymyilyttää. Ja se että alkoi loma. Ja se että saan toivottaa teille kaikille hyvää joulua! Siis toivotan sitä ihan ilman vittuilua. Olin jo tuudittautumassa rauhalliseen joulun viettoon ilman lätkää. Hymyilyttää kun tajusin että joulu on vasta maanantaina, ja IFK pelaa jo keskiviikkona. Mutta enivei, hyvää joulua kaikille IFK:laisille!!! Ja muille lätkähulluille!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hieno taistelu jengiltä tänään! Kiitos!
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jo toista kautta putkeen IFK vie pisteet Tapparaa vastaan keskinäisissä. Ihmeellistä! Mahdollisissa pudotuspeleissä en silti halua kohdata.
 
J

Just-Ice-Hockey

Näin joulun kunniaksi vedän posin kautta. Mua hymyilyttää Salmelaisen hyvä yritys tän kauden joukkuetta rakennettaessa. Hyökkäyksestä puuttuu vaan kaksi ketjua. Se on vähemmän kuin kolme tai neljä, hyvin on Tobias tsempannu siis.

Puolustus on melkein hyvä, ei puutu kuin laatua sekä isäntäosastolta että kiekolliseen peliin kykenevistä pakeista. Määrää on kuitenkin riittävästi. Kvantitatiivisella metodilla kun tulkitaan, niin kyllä Tobias on ansainnut puhtaat paperit puolustuksen osalta.

Maalivahtiosastolla on puutokset olleet kaikkien nähtävillä vasta noin 20 kierroksen ajan. Koska kyseessä on vain yksi pelaaja, ei joukkue voi nousta tai kaatua hänen mukanaan. Ei siitä mitään kiirettä korjata tätä osa-aluetta. Tobias läpäisee arvion kiitettävin arvosanoin.

Loppuun voin vielä hymyssäsuin todeta; hyvin sä Tobias vedät!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös