Nyrkkeilyketju

  • 759 751
  • 3 680

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Helenius toki voittaa muun muassa noiden kahden luvunlaskun avulla, mutta pieni antikliimaksihan tämä on ja ei kyllä luo uskoa että Robbe pärjäisi kovempia vastuksia vastaan isommista titteleistä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tappajanvaisto puuttuu täysin, riskejä minimoidaan. Kaikki muu kuin tyrmäys on pettyms tästä matsista.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Siis taktiikka otella täydet 12 erää? Mä luin medioista jo aiemmin, että mikäli mm-matseista haaveilee, niin tyrmäystä pitäisi olla luvassa.

Kahdessa edellisessä matsissa tämä oli selviö. En ihan täysin ymmärrä etulkäteisvarmuutta ottelun aikaiselle päätökselle.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Paluu huipulle Robbelta vaikka tyrmäystä ei tulekaan. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kahdessa edellisessä matsissa tämä oli selviö. En ihan täysin ymmärrä etulkäteisvarmuutta ottelun aikaiselle päätökselle.

Mulla siis ei mitään varmuutta tästä ole, mutta vedonlyönnissä näki, että odotusarvo oli alle kuuden, seitsemän erän matsille.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Siis taktiikka otella täydet 12 erää? Mä luin medioista jo aiemmin, että mikäli mm-matseista haaveilee, niin tyrmäystä pitäisi olla luvassa.
Itse asiassa oli jo tyrmäyskin lähellä. Mun mielestä ottelutahtiin ja edellisten matsien tasoon nähnden Robbe ottelee kohtuu hyvin,

_
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Itse asiassa oli jo tyrmäyskin lähellä. Mun mielestä ottelutahtiin ja edellisten matsien tasoon nähnden Robbe ottelee kohtuu hyvin,

_
Juuri näin.

Siis meinaatte, että tässä ollaan nyt edelleen jollain tiellä mm-matsiin? Vai onko Robbe tosissaan edes sinne yrittämässä? Mä en tästä tiedä tarpeeksi, että uskaltaisin sanoa juuta tai jaata.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Siis meinaatte, että tässä ollaan nyt edelleen jollain tiellä mm-matsiin? Vai onko Robbe tosissaan edes sinne yrittämässä? Mä en tästä tiedä tarpeeksi, että uskaltaisin sanoa juuta tai jaata.

MM-matseista en tiedä mitään, tuskin kukaan muukaan. Hyvätasoinen matsi Robbelle tauolta ja iskukestävyys molemmilla yllättävän kova.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Saa ottaa talteen. Ei oo mitään jakoo Robbella mm-ottelussa jos sinne edes pääsee. Etukäteen Robbe puhui että otti Klitschkon kanssa kolme sparria joista eka oli aika tasan ja kahessa seuraavassa oli Robbe omien sanojensa mukaan jopa parempi. Tän illan näytöillä ei pysty uskomaan hetkeäkään. Tässä matsissa jos olis ollu kovempi iskunen janari vastassa olis Helenius tippunu kanveesii helposti. Robben puolustus huonoa ja ei tarpeeksi aktiivista nyrkkeilyä, Rillin tasonen kaveri olis pitäny viimeistään kasi erässä tiputtaa että olis oikeesti vakuuttanu jatkoa aatellen. Jos tää matsi olis ollu Saksassa, Rill valmistautunu Robbea vastaan ja kotierän etu niin ei voi kuin miettiä miten paljon vielä tasaisempi matsi olis tullut.

Nordic nightamare on aika kevyttä päiväunta vielä toistaiseksi. Toivon parasta, mutta näillä näytöillä uskoa ei enää löydy.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
No, voitto sieltä tuli, mutta paljon pitää tehdä töitä jos meinaa isojen poikien kanssä lähteä samaan kehään.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tämä meni mun kirjoissa Robbelle 2-0.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Oli ihan taktinen Robbelta. Olisin toivonut tappajan vaistoa. Liikaa varmisteltiin. Kuitenkin on Robbella mahdollisuus lahes kaikkia vastaan, kuitenkin Robbe on vastaisku iskija ja voimaa on kintaissa tiputtaa kenet vaan. Aktiivisempaa kaveria vastaan Robbe istuttaa pojan helposti.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Johan Robbelle MM-matsia tarjottiinkin, mutta aikataulut eivät sopineet (tämä ilta olisi pitänyt perua). Hyvinkin mahdollista, että mahdollisuus vielä tulee, mutta toki tästä illasta on eteenpäin mentävä. Niiltä osin mitä näin, niin ihan hyvää matsia Robbelta, mutta turhan paljon otti iskua.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ai vittu sitä fiilistä kun nyt kehätuomari nostaa Rillin käden ylös. :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Itse asiassa oli jo tyrmäyskin lähellä. Mun mielestä ottelutahtiin ja edellisten matsien tasoon nähnden Robbe ottelee kohtuu hyvin,

_

Ei ollut lähellä, Rilli kävi lattiassa viistosti päälakeen osuneesta lyönnistä, ei mikään kovin ihmeellinen osuma.

Kova pettymys, odotin Robbelta paljon dynaamisempaa suoritusta. Tällä esityksellä on aika turha mennä edes mitään Chisoraa haastamaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Johan Robbelle MM-matsia tarjottiinkin, mutta aikataulut eivät sopineet (tämä ilta olisi pitänyt perua). Hyvinkin mahdollista, että mahdollisuus vielä tulee, mutta toki tästä illasta on eteenpäin mentävä. Niiltä osin mitä näin, niin ihan hyvää matsia Robbelta, mutta turhan paljon otti iskua.

Nämä on juuri näitä, ei tietenkään ollut järkeä lähteä, koska turpaan olisi tullut aivan varmasti.

Vaikka täällä nyt kovasti muutamat vakuuttelevat, että odotusten mukaan mentiin, niin ei kyllä menty ainakaan vedonlyöntikertoimia katsellessa. Markkinat odottivat kyllä tyrmäystä.
 

J.Petke

Jäsen
Mitä jannuja nää Heleniuksen kulmamiehet on? Oliko siellä se Seiskan toimittaja? Joku varjonyrkkeilijä ja joku vanhempi bling-bling-patu. Vähän huolettaa, että saako Helenius enää asianosaavia neuvoja vai luotetaanko siellä kavereihin?
 

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ollut lähellä, Rilli kävi lattiassa viistosti päälakeen osuneesta lyönnistä, ei mikään kovin ihmeellinen osuma.

Kova pettymys, odotin Robbelta paljon dynaamisempaa suoritusta. Tällä esityksellä on aika turha mennä edes mitään Chisoraa haastamaan.
Samaa mieltä..Valitettavasti. .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös