Kahdessa edellisessä matsissa tämä oli selviö. En ihan täysin ymmärrä etulkäteisvarmuutta ottelun aikaiselle päätökselle.
Itse asiassa oli jo tyrmäyskin lähellä. Mun mielestä ottelutahtiin ja edellisten matsien tasoon nähnden Robbe ottelee kohtuu hyvin,Siis taktiikka otella täydet 12 erää? Mä luin medioista jo aiemmin, että mikäli mm-matseista haaveilee, niin tyrmäystä pitäisi olla luvassa.
Itse asiassa oli jo tyrmäyskin lähellä. Mun mielestä ottelutahtiin ja edellisten matsien tasoon nähnden Robbe ottelee kohtuu hyvin,
_
Itse asiassa oli jo tyrmäyskin lähellä. Mun mielestä ottelutahtiin ja edellisten matsien tasoon nähnden Robbe ottelee kohtuu hyvin,
_
Juuri näin.
Monesko erä oli?
Siis meinaatte, että tässä ollaan nyt edelleen jollain tiellä mm-matsiin? Vai onko Robbe tosissaan edes sinne yrittämässä? Mä en tästä tiedä tarpeeksi, että uskaltaisin sanoa juuta tai jaata.
kuitenkin Robbe on vastaisku iskija ja voimaa on kintaissa tiputtaa kenet vaan. Aktiivisempaa kaveria vastaan Robbe istuttaa pojan helposti.
_
Johan Robbelle MM-matsia tarjottiinkin, mutta aikataulut eivät sopineet (tämä ilta olisi pitänyt perua). Hyvinkin mahdollista, että mahdollisuus vielä tulee, mutta toki tästä illasta on eteenpäin mentävä. Niiltä osin mitä näin, niin ihan hyvää matsia Robbelta, mutta turhan paljon otti iskua.
Tällä esityksellä on aika turha mennä edes mitään Chisoraa haastamaan.
Samaa mieltä..Valitettavasti. .Ei ollut lähellä, Rilli kävi lattiassa viistosti päälakeen osuneesta lyönnistä, ei mikään kovin ihmeellinen osuma.
Kova pettymys, odotin Robbelta paljon dynaamisempaa suoritusta. Tällä esityksellä on aika turha mennä edes mitään Chisoraa haastamaan.
Sä katsot ehkä vähän liian mustavalkoisesti tätä lajia. Hallinta oli selvääkin selvemmin Robbella, ajoi 10sek välein kaverin köysiin. Riippuu tuomareista miten näkee tuon, Robben lyönnit oli osuessaan kovia ja kiristikin tahtia loppua kohden.Siis meinaatte, että tässä ollaan nyt edelleen jollain tiellä mm-matsiin? Vai onko Robbe tosissaan edes sinne yrittämässä? Mä en tästä tiedä tarpeeksi, että uskaltaisin sanoa juuta tai jaata.