Mainos

Nyrkkeilyketju

• 775 301
  • 3 705

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä kuuluuko ihan tähän ketjuun, mutta tänä viikonloppuna on Jake Paul vs Tommy Fury ottelu. En usko, että olen kenenkään nyrkkeilijän toivonut häviävän niin paljon, kuin toivon taas JP:n tappiota. Toivottavasti voin luottaa Tyson Furyn arvioon ja hän sanoi, että JP osaa kyllä tapella, mutta ei voi voittaa Furya.

NB tarjosi 2.35 kerrointa Tommy Furylle ja tartuin siihen. Matsin jälkeen sitten todennäköisesti taas sadattelen, että maksettu juttu ja huijausta koko homma.

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
En tiedä kuuluuko ihan tähän ketjuun, mutta tänä viikonloppuna on Jake Paul vs Tommy Fury ottelu. En usko, että olen kenenkään nyrkkeilijän toivonut häviävän niin paljon, kuin toivon taas JP:n tappiota. Toivottavasti voin luottaa Tyson Furyn arvioon ja hän sanoi, että JP osaa kyllä tapella, mutta ei voi voittaa Furya.

NB tarjosi 2.35 kerrointa Tommy Furylle ja tartuin siihen. Matsin jälkeen sitten todennäköisesti taas sadattelen, että maksettu juttu ja huijausta koko homma.
En ole itse kovinkaan suuri Jake Paul fani. Itseasiassa päinvastoin, tunnen antipatiaa häntä kohtaan mutta olen myös realisti. Missään universumissa Tommy ei tule Jakea voittamaan. Olen ällikällä lyöty jos edes kaikki erät pysyy pystyssä.

Tommyllä on ihan mairitteleva 8-0 recordi, mutta matsit ovat olleet luokkaa Tappara vs Kankaanpään Jääkarhut.

edit:typot

Viimeksi muokattu:

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
En ole itse kovinkaan suuri Jake Paul fani. Itseasiassa päinvastoin, tunnen antipatiaa häntä kohtaan mutta olen myös realisti. Missään universumissa Tommy ei tule Jakea voittamaan. Olen ällikällä lyöty jos edes kaikki erät pysyy pystyssä.

Tommyllä on ihan mairitteleva 8-0 recordi, mutta matsit ovat olleet luokkaa Tappara vs Kankaanpään Jääkarhut.

edit:typot
Jaahas ja hommassahan kävi ihan päinvastoin kuin odotin.

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Maksapommi sinetöi Gervonta Davisin voiton Ryan Garciasta. Oli hieno juttu, että tällainen kahden supertähden välinen ottelu saatiin järjestettyä! Toki vähän harmitti tämä myös kevyisiin sarjoihin levinnyt nykysuuntaus, että ei enää otella vaan haetaan tyrmäystä ykkösellä.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Robert Helenius palaa kehään 5. elokuuta Olavinlinnassa. Vastustajana on 41-vuotias Mika Mielonen, joka aloitti nyrkkeilyn pari vuotta sitten.

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Robert Helenius palaa kehään 5. elokuuta Olavinlinnassa. Vastustajana on 41-vuotias Mika Mielonen, joka aloitti nyrkkeilyn pari vuotta sitten.

Mikäköhän vitun järki tässä on?

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mikäköhän vitun järki tässä on?

Rahulia saatava ja uuden kirjan promoamiseen. Vielä kun saisi leuan kärkeen osuman Möttöseltä, vai mikä Makkonen se olikaan, niin olisipa kerrassaan juhlava lopetus uralle. Surullista, ei voi muuta sanoa.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eipä taida olla paljon vaihtoehtoja jos uraa haluaa jatkaa. Kovat miehet eivät halua vastaan kun Robben voittaminen ei edistä uraa ja on pieni riski että Robbe yllättäisi. Joutuu sitten etsimään heikompia vastustajia jotka ovat valmiit rahasta ottamaan turpaan.

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hagi

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei jumalauta, Rusan salilta haettu joku harrastelija kehään. Ei millään pahalla, taitotaso ja nopeus on lähellä nollaa ja voi hyvällä omatunnolla sanoa että omakin tekniikka on valovuosia edellä. On tässä yksi merkittävä ero ja se on se olennaisin, tuo lähtee kehään Robben kanssa ja mä en suostu menemään(full contact) edes mun frendin kanssa joka on SM-mitalisti.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Näytti, että Robbe ei todellakaan halunnut satuttaa toista, himmaili aika paljon.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Arvostan kyllä Mielosen rohkeuden korkealle - yritti ihan tosissaan ja vaikka Robella ei yhtään mitään hätää ollutkaan, niin hyvin harva edes lähtisi tuohon hippaan. Väsähti kyllä selvästi jo ennen TKOta.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy