Titteliä tarjolla koska?
Hieno voitto Heleniukselle. Olipahan muuten hurjaa katsella juuri ennen matsin keskeytystä, kun vastustaja heiluu aivan sekaisin köysissä ja Helenius murjoo minkä kerkeää. Siinä kun olisi yksikin kunnon pommi vielä osunut, niin koskakohan Brewster olisi herännyt.
Näytti kyllä siltä, että Helenius säälistä ja hyvää urheiluhenkeä osoittaakseen ei "tuhonnut" kädet alhaalla köysiin nojannutta Brewsteriä vaan odotteli tuomarin keskeytystä, joka muuten kesti kummallisen kauan.
Näytti kyllä siltä, että Helenius säälistä ja hyvää urheiluhenkeä osoittaakseen ei "tuhonnut" kädet alhaalla köysiin nojannutta Brewsteriä vaan odotteli tuomarin keskeytystä, joka muuten kesti kummallisen kauan.
On. Lajia on takana jo reilut 10 vuotta, tosin pari katkoa on ollu kun tämä on saanut väistää "kovempien" lajien tieltä. Varmaan tuosta harrastusajasta voi päätellä että itse olen viihtynyt. Harjoituksista voi kuitenkin tehdä aika hyvin juuri niin rankat kuin itse haluaa, tietenkin harjoitusparin kanssa yhdessä sopimalla. Kannattaa käydä kokeilemassa, tosiaan ihan sisäliikuntavarusteilla pääset alkuun. Hanskoja sitten ostamaan jos tuntuu omalta jutulta. Ne yhteiskäytössä olevat kintaat tosiaan löyhkää hirveältä, eikä se haju lähde edes suihkussa.Onko palstalaisille kokemusta/tietämystä kuntonyrkkeilystä?
On. Lajia on takana jo reilut 10 vuotta, tosin pari katkoa on ollu kun tämä on saanut väistää "kovempien" lajien tieltä. Varmaan tuosta harrastusajasta voi päätellä että itse olen viihtynyt. Harjoituksista voi kuitenkin tehdä aika hyvin juuri niin rankat kuin itse haluaa, tietenkin harjoitusparin kanssa yhdessä sopimalla. Kannattaa käydä kokeilemassa, tosiaan ihan sisäliikuntavarusteilla pääset alkuun. Hanskoja sitten ostamaan jos tuntuu omalta jutulta. Ne yhteiskäytössä olevat kintaat tosiaan löyhkää hirveältä, eikä se haju lähde edes suihkussa.
Edellisellä kirjoittajalle: Varmaan potkunyrkkeilyssä kuten muissakin lajeissa joissa kaverin kanssa otetaan kontaktia olisi 14 unssiset ihan hyvät. Pienemmillä lyöminen sattuu.
Onko palstalaisille kokemusta/tietämystä kuntonyrkkeilystä? Olisin innostunut ainakin kokeilemaan lajia. Kotipaikkakunnalta ei harrastusmahdollisuutta löydy, joten olisi mentävä naapuriin. No, uhrauksia on tehtävä harrastusten takia. Ilmeisesti sisäliikuntavälineillä pääsee alkuun ja jos innostuu lisää, niin sitten nyrkkeilytossuja sun muita ostamaan?
Kiitos kommenteista ja neuvoista! Tarkoitus olisi tosiaan ottaa tuntumaa lajiin rentoua uteliaisuutta harjoittaen - ensin ihan perusvehkeillä. Jonkinlainen sykemittari olisi kai tarpeen, jotta saa treenin tehon ja vaikutukset kroppaan selville. Tästä se kai lähtee..
Vaasassa isketään lauantai-iltana Royal Fight Night -niminen ammattinyrkkeilytapahtuma. Linkki menee Caramelito Promotions -tallin uutiseen, joka kertoo ottelutapahtumasta. Kyseessä yökerhotapahtuma, jonne ovet aukeavat klo 21 ja matsit alkavat klo 22. 4 ottelua:
välisarja (68,0kg), 4 erää: Harri Okkonen - Romans Skults (LAT)
välisarja (66,7kg), 4 erää: Roope Puumalainen - Arvydas Trizno (LIT)
raskassarja (+90,7kg), 6 erää: Janne Katajisto - Igoris Borucha (LIT)
välisarja (66,0kg), 4 erää: Jarkko Jussila - Jevgenijs Fjodorovs (LAT)
Asiasta toiseen, onko Manny Pacquaion ja Floyd Mayweather Jr.:n ottelusta mitään tietoa? Millon otellaan, jos otellaan?
Ja samalla kolmanteen, mitkä on Denis Safikovin mahdollisuudet EM- / MM- titteliotteluun?
Edellinen, jo enemmän tai vähemmän sovittu otteluhan peruuntui, kun Mayweather taustajoukkoineen halusi dopingtestausmenetelmän (verestä), jota Pacquaio taustajoukkoineen ei hyväksynyt (piikkikammoa & verenluovutusta liian lähellä ottelua muistaakseni?). Nyt Pacmanilla on jo ottelu Antonio Margaritoa vastaan sovittu marraskuulle, joten tälle vuodelle ei ainakaan ehdi tuota ottelua järjestää, liekö järjestyy ollenkaan, sääli sinänsä, olisi nimittäin 2000-luvun suurin ottelu.
Shafikovin ongelmana on se, että hänen taitonsa on hyvin muiden tiedossa, hänet pitää saada rankingeissä tarpeeksi ylös, jotta hänen on mahdollista päästä suuriin otteluihin. Shafikovia ei kukaan mestari halua vapaaehtoiseen puolustukseen, kun on mahdollista kaivaa joku huomattavasti heikompi listamies ulos hakattavaksi, kun taas Shafin kohdalla on huomattavasti suurempi riski tappiolle (vasenkätinen, nopeaiskuinen, röyhkeä ja hyvin liikkuva vastustaja ei ole kovin monelle se mukavin mahdollinen vapaaehtoinen tittelinpuolustus).