Nybarin massiivinen : Risteilyn anti 23.4.2009

  • 77 096
  • 212

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki on pettynyt olo kun kaikki nimet oli jo tiedossa hyvissä ajoin ennen tätä iltaa, mutta kyllä tuosta muutamalla laatuhankinnalla voisi ihan mielenkiintoisen rosterin saada jalkeille.

Tämä on ollut tarina jo parin kauden ajan; "muutama laatuhankinta, niin..."
Ikinä ei noita hankintoja ole tullut, joten itse ainakin olen hyvin epäileväinen, kun vaikea taloustilannekin on tiedossa. Tällä hetkellä kasassa on paperilla todella tylsä joukkue ja Jalosen viime kauteen perustaen meno kaukalossa tulee olemaan myös sitä itseään.

PS. Onko nyt niin, että I.Pikkarainen ja Kuhta eivät IFK:ssa jatka?
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Haataja, Töykkälä, Clarke ja Granlund. Frendi laittoi nää mulle tekstarilla botskilta. Mainitsi myös että neljä paikkaa olisi joukkueessa vapaana.

Jipii. Ei tartte ottaa ruoskaniskuja vastaan. Eli ne nimet mitä aikaisemmin laitoin tänne pitivät kuitinsa. Ainut - siitä, että Jeren nimeä siinä ei ollut ( ainakaan vielä ). Tiedän, että neuvotteluja tai ainakin jonkinmoinen tunnustelu on menossa. Ei noilla silti vielä mestaruuksia finnata, sääli.
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hankinnoissa ei mitään vikaa, vaikka tiedossa olivatkin. Vähän olen kuitenkin pettynyt siihen, ettei kummallekaan kaksikosta Kuhta-IPikkarainen herunut ainakaan tässä vaiheessa jatkoa. Vaikea on molemmille löytää tasokasta paikkaajaa.

Jos kerran neljä pelaajaa on enää haussa, niin se kyllä vähän huolestuttaa. Mun mielestä minimivaatimus nykyiseen olisi 2 pakkia, 2 laituria ja 1 maalivahti. Jostain näistä ollaan siis tinkimässä, ei hyvä. Jos ollaan tyytymässä yhteen hyökkääjään niin tämän kaverin täytyy ehdottomasti olla tasoa Ville Peltonen. Itse asiassa ketään muuta tarpeeksi hyvää, vähääkään realistista vaihtoehtoa en keksi. No Salmelaisen Tony ehkä.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pesonen-> Haataja HIFK vahvistui
H. Pikkarainen-> Clarke HIFK vahvistui
Porthen-> Töykkälä HIFK vahvistui
Keränen-> Granlund HIFK vahvistui

Vahvistui kun ei osaa katsoa kokonaisuutta.

Turunen -> ei ketään
Kuhta -> ei ketään
IPikkarainen -> ei ketään
Epäonnistunut ykköspakki (Walsh) -> ei ketään
Epäonnistunut ulkkarivahvistus (Hacker) -> ei ketään
Epäonnistunut ykkösmolari (Housu) -> ei ketään
Brennan -> ei ketään

Vahvistuiko oikeasti? Jokainen tietää, että ne loput neljä pelaajaa ovat pelkkiä täytemiehiä. Korvaavatko ne nuo 7 pelaajaa? Tuossa piti olla Kuhdan, IPikkaraisen ja Turusen lisäksi kolme tärkeää pelaajaa, ykkösmolari, ykköspakki ja kokenut kahden suunnan sentteri. Kaikki pelipaikkojen pelaajia, jotka ovat joukkueen keskeisimmissä ja tärkeimmissä rooleissa. Niitä ei ole edes yritetty paikata. Kun viime kaudella hankittiin paskaa, niin nyt on helppo todeta, ettei niitä tarvi korvata ollenkaan. Ja fanit menee tähän retkuun täysillä. Nybarilta hienoa vedätystä, kannattajat eivät edes huomaa, että edelliskaudella epäonnistuneita tärkeitä palasia ei edes yritetä korvata paremmilla, vaan luovutetaan suosiolla.

IFK sijoittui sijalle 9. ja millään mittarilla en pysty väittämään, että joukkue on vahvistunut ja täällä suorastaan tuuletellaan. Ei saatana, ei voi käsittää tätä toimintaa.
 
Viimeksi muokattu:

nikozwan

Jäsen
Tämä on ollut tarina jo parin kauden ajan; "muutama laatuhankinta, niin..."
Ikinä ei noita hankintoja ole tullut, joten itse ainakin olen hyvin epäileväinen, kun vaikea taloustilannekin on tiedossa. Tällä hetkellä kasassa on paperilla todella tylsä joukkue ja Jalosen viime kauteen perustaen meno kaukalossa tulee olemaan myös sitä itseään.

Näinhän se tietenkin on. Nähtäväksi tosiaan jää että tuleeko niitä laatuhankintoja enää vai jätetäänkö Kuhta ja Piku korvaamatta "taloudellisista syistä." Olisi kyllä nordiksella ensi kaudella hiljaisempaa kuin hartaustilaisuudessa. Pientä lohtua tuo se, että ulkkaripaikkoja ensi kaudelle löytyy vielä, mutta toisaalta hirvittää jos noita slotteja täytellään sitten nimillä "Hurtaj", "Walsh" ja "Valkea."
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Nyt taisi vaan käydä niin, että Kimmo Kuhdan ura helsinkiläisseurassa on vihdoin tullut tiensä päähän. Pelon tunne perseessä odotan, että Kiben soppari Bluesiin julkaistaan hetkellä minä hyvänsä.

Tulee kyllä haikea fiilis ja vituttaa ihan reippaasti jos/kun Kille viilettää jonkun muun liigaseuran (blegin) paidassa.

Sainauksiin varsin tyytyväinen, neljään aukiolevaan paikkaankin olisin ollut tyytyväinen jos edes joku kolmikosta Kuhta/I.Pikkarainen/Turunen olisi tehnyt jatkon ja nämä neljä slottia tulisivat siihen päälle. Nyt tosiaan nuo neljä paikkaa pitää täyttää aika täysosumilla, eikä millään Brennaneilla tai junnuilla.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Vahvistui kun ei osaa katsoa kokonaisuutta.

Turunen -> ei ketään
Kuhta -> ei ketään
IPikkarainen -> ei ketään
Epäonnistunut ykköspakki (Walsh) -> ei ketään
Epäonnistunut ulkkarivahvistus (Hacker) -> ei ketään
Epäonnistunut ykkösmolari (Housu) -> ei ketään
Brennan -> ei ketään
Muistetaan vielä Bates, niin 4 puuttuvaa korvaajaa ei tuota aukkoa täytä millään.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Pesonen-> Haataja HIFK vahvistui
H. Pikkarainen-> Clarke HIFK vahvistui
Porthen-> Töykkälä HIFK vahvistui
Keränen-> Granlund HIFK vahvistui

.

Siis oikeesti oonko mä nyt tajunnu tän oikein? Ifk julkaisi Wärnin jatkot ja nuo 4 vahvistusta ja sen jälkeen on 4 paikkaa joukkueessa auki. Eli siis joukkueessa joka oli viime kaudella sijalla 9.

Olen täällä koko ajan sanonut, että haluan joukkueessa tapahtuvan suursiivouksen, ja siinä mielessä olen tyytyväinen, tuntuu että aika paljon noita meidän omia-edarin-poikia-jotka-ei-tietty-treenaa saadaan pihalle, mutta oletin kyllä, että tilalle hankitaan jotain.

Eli siis ny tilanne on se, että noiden yllämainittujen vaihdosten jälkeen ollaan selkeästi plussalla MUTTA ne 4 paikkaa jotka on auki täytyy täyttää aukot:

Kibe
Piku
Hacker
Turunen
Walsh
Honkanen

Eihän joku Walsh, Hacker, Honkanen tietty mitään kauheen vaikeita korvattavia oo, mutta kun siihen lisätään Kibe,Piku,Turunen ja paikkaaminen pitää tapahtua 4 miehellä niin ...

Unelmatapauksessa mitä täällä on huhuiltu niin 4 paikkaa täyttyis seuraavasti:

Turunen -> Jere HIFK vahvistuu (jos jere ei dokaa koko jengii suohon TAAS)
Piku, Hacker -> Peltonen HIFK vahvistuu (etenkin pukukopissa)
Kibe -> "varma 20 maali kaudessa mies" HIFK pysyy samalla tasolla
Walsh, Honkanen -> Uotila (vai mikä se oli) HIFK pysyy samalla tasolla

Eli siis jos me saadaan Ville Peltonen, Jere, joku Kiben tasoinen sniper ja 1 hyvä pakki niin ollaan hiukan parannuttu. Kuten Isaksson tuossa yllä sanoo, kuka oikeesti uskoo, et nää 4 tulevaa miestä on näin kovia nimiä?
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Kylläpäs oli taas iso vitsi tämä tiedote.

Suunta on siis tietoisesti alaspäin. Pitäisikö viimeinkin fanienkin jättää joukkue?

Mua sviduttaa tän jengin keskinkertaisuus ihan törkeesti. Tälläkö se mestaruus nyt sitten otetaan? Heikennetään edelliskauden vitsiä vielä lisää.

SVIDDU MÄ OLEN TODELLA, TODELLA PETTYNYT!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kibe

Muuten vahvistukset ihan ok. Toki lisää tarvitaan.

Mutta se että Kuhta ei? jatka IFK:ssa on mielestäni niin
syvältä etten sitä edes kehtaa tänne kirjoittaa.

Nyt todella vituttaa! Ei vaan pysty käsittämään tätä.
No, palstan vakkari Kiben mollaajat saivat nyt mitä tilasivat.

Voi itku.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinhän se tietenkin on. Nähtäväksi tosiaan jää että tuleeko niitä laatuhankintoja enää vai jätetäänkö Kuhta ja Piku korvaamatta "taloudellisista syistä." Olisi kyllä nordiksella ensi kaudella hiljaisempaa kuin hartaustilaisuudessa. Pientä lohtua tuo se, että ulkkaripaikkoja ensi kaudelle löytyy vielä, mutta toisaalta hirvittää jos noita slotteja täytellään sitten nimillä "Hurtaj", "Walsh" ja "Valkea."

Jääkiekkolehdessä Nybondas taisi todeta, että hänelle on hyvin tärkeää, että ensi kauden joukkue on mahdollisimman suomalainen. Voi hyvinkin olla, että ulkomaalaishankinnat jäävät Clarkeen ja kaikki skouttausreissut jätetään tekemättä taloussyistä. Itse luulen, että IFK lähtee Edmonton Oilers'in linjalle ja yliarvioi omat nuoret pelaajat; Wärn ottanee Kuhdan roolin ja Melart sekä Haverinen tulevat H.Pikkaraisen ja Turusen paikoille kakkos-/kolmospariin. Puolustukseen tarvittaisiin yksi Karalahti ja laituriosastolle lisää käsiä.
 

stroh80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi vitussa pitäisi kelvata, kun samoilla nimillä on nyt peräkkäin otettu sijat 7 ja 9. Ihme vinkumista, jos joku haluaa parempaa. Eikö kannattajilla enää ole edes oikeuttaa vaatia hieman parempaa menestystä kuin tuollaiset jämäsijat. Mulle ei ainakaan kelpaa, ei vittu läheskään. Noiden lisäksi on saatava kunnon molari, johtava rightin pakki, kokenut kahden suunnan sentteri ja yksi oikeasti maaleja tekevä laituri.

Jos tässä nyt yrittää olla analyyttinen, niin pakisto oli lukumääräisesti nippa nappa Söden tulon jälkeen. Nyt Pikkarainen ja (ilmeisesti) Turunen on lähtenyt, (Mikä on Honkasen tilanne) ja tilalle on tullut Clarke.

Itse näkisin, että Clarke on parannus Pikkaraisesta. Vielä tarvitaan "Parempi kuin Turunen" ja "Honkasmainen koheltaja" niin pakisto on tämän vuotista kovempi.

Hyökkääjistä olen valmis tinkimään. Varsinkin laitureista.

Ongelmaksi muodostuu "Pitkämäen paikkaaja" Ihan menestyksellisestä näkövinkkelistä: Jos "Peltoselle" ollaan valmiit maksamaan 350K niin millaisen veskan sillä saisi? Itseä vituttaa vieläkin ne joukkueet jotka lähti kauteen antaen MV-osiolla tasoitusta. Vaadin sen tontin saattamista kuntoon ensi kaudeksi ja jos tätä ei tehdä niin jatkan rahojen kantamista Nordikselle
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Muuten vahvistukset ihan ok. Toki lisää tarvitaan.

Mutta se että Kuhta ei? jatka IFK:ssa on mielestäni niin
syvältä etten sitä edes kehtaa tänne kirjoittaa.

Nyt todella vituttaa! Ei vaan pysty käsittämään tätä.
No, palstan vakkari Kiben mollaajat saivat nyt mitä tilasivat.

Voi itku.

Oletko miettinyt sitä, että Kibe ehkä haluaisi menestyä ensi kaudella ja siitä eteenpäin? HIFK on nähtävästi tehnyt Kibelle selväksi että joukkueen tavoitteet ovat jossain muualla kun top kutosessa.

Kibelle ja Pikulle hyvä juttu että pääsevät kunnon jengeihin pelaamaan mitaleista.
 

Stigu

Jäsen
No niin, se oli sitten siinä.

Nybari osoitti nyt viimeistään sen, että IFK:n junnvalmentajaa ei ehkä välttämättä kannata nostaa edustusjoukkueen urheilutoimenjohtajaksi.

Nybari teki juuri sen, mitä itse uumoilin, eli yksinkertaisesti korvasi CC-meininkiin kyllästyneet lähtevät pelaajat uusilla vastaavilla. Tompelo tosin unohti, että

1) pelkkä lähtevien pelaajien korvaaminen uusilla ei hirveästi auta, jos jengi sijoittui sarjassa sijaluvulle 9
2) joukkueeseen olisi pitänyt hankkia ykkösveskari ja
3) joukkueeseen olisi pitänyt hankkia 2-4 kappaletta kokeneita pelaajia

Nyt vielä haluaisn kuulla Tompelolta muminaa mestarijoukkueen kokoamisesta ja laatikoista. Ja myöhemmin syksyllä siitä, kuinka markkinat olivat kuivat. Ja sitten helmikuussa siitä, kuinka hän ei ole keksinyt mitään järjellistä syytä sille, miksei IFK selvinnyt säälejä pidemmälle.

Vastaavasti odotan innolla IFK:n uusia markkinointisloganeita. Käsittelevätkö ne böndejä? Vai IFK:n ylivertaisuutta? Tai IFK:n värikkyyttä? Tai snaijaamista?

Kyllä muuten ui IFK syvällä tällä hetkellä. Vuodesta 69 on tullut IFKta seurattua, ja en muista milloin jengi olisi ollut yhtä harmaa ja aneeminen. Perkele kun voisi lopettaa koko seuran kannattamisen.
 

-STR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sekin että yhdeksi vuodeksi Helsinkiin sainaava Hentunen on jotenkin paljon kuumempi kimpale kuin kahden vuoden Haataja, on hieman ihmeellistä.

Sen verran on vieraisiin pöytiin huudeltava, että kumpi on kuumempi kimpale. Jukka Hentunen 1-vuoden sopimuksella, vai J-P Haataja 1-vuoden sopimuksella?

Jos Jokereiden massiivinen(osa1) oli anniltaan laimea, niin nyt se tuntuu jo paljon, paljon paremmalta. Vahingon ilo on tosiaan paras ilo.

Kiitos ifk.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Kiitos

Säästyy siis kausarirahat + oheiset. Pelkäsin jo että joku yllätys, iso fisu, vedetään hihasta. Onneksi näin ei käynyt, ja ensi talvena on tonni enemmän käytettävissä.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Turunen -> ei ketään
Kuhta -> ei ketään
IPikkarainen -> ei ketään
Epäonnistunut ykköspakki (Walsh) -> ei ketään
Epäonnistunut ulkkarivahvistus (Hacker) -> ei ketään
Epäonnistunut ykkösmolari (Housu) -> ei ketään
Brennan -> ei ketään

Sinänsä näitähän voi laskea, siten että Brennanin korvasi kesken kauden Hacker. Epäonnistunut ykköspakki paikattiin omiin kirjoihin myöskin kesken kauden Söderholmin pitkällä sopimuksella. Mutta totta, jäähän tuohon vielä rakennettavaa, varsinkin jos paikkoja on tosiaan käytössä vain neljä. Kovasti olisi toivonut jatkoa edes jommalle kummalle laitureista.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Kyllä KSB Sportin puhelin soi taukoamatta huomenna aamulla kun tuhannet fanit haluavat ostaa uusien huippuhankintojen pelipaitoja!

Sitten samat soittajat jonottamaan ensi kauden kausikortteja. Minun paikkani on ainakin vapaana, olkaa hyvä. Eikö tuon toisen ketjun otsikon voisi vaihtaa "Joukkueen alasajo kaudelle 2009-2010", tai jotakin vastaavaa?
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Vahvistui kun ei osaa katsoa kokonaisuutta.

No onko joukkueen kokonaisuus ja ensi kauden joukkue jo lyöty lukkoon? Onko läski lady laulanut ja onko Nybondas ilmoittanut, että näillä mennään?

Vertasin yksittäisiä sisääntulleita pelaajia yksittäisiin uloslähteneisiin pelaajiin. Mielestäni tämän vertailun perusteella HIFK:n on vahvistunut. Jos haluaa väärennellä viestiäni ja suorittaa jonkun ihmeen kokonaisvertailun, niin toki HIFK on heikentynyt, mutta en ihan täysin ymmärrä kuinka neljää saapunutta voi verrata kaikkiin uloslähteneisiin pelaajien, joita on yhteensä yhdeksän?


Turunen -> ei ketään
Kuhta -> ei ketään
IPikkarainen -> ei ketään
Epäonnistunut ykköspakki (Walsh) -> ei ketään
Epäonnistunut ulkkarivahvistus (Hacker) -> ei ketään
Epäonnistunut ykkösmolari (Housu) -> ei ketään
Brennan -> ei ketään

Olen samaa mieltä? siitä, että I Pikkarainen, Kuhta ja Turunen olisi pitänyt pitää. Onko siis niin, että nämä kaverit ovat menetettyjä eikä heidän kanssaan edes neuvotella?

Samoin olen siitä samaa mieltä, että Pitkämäen tilalle olisi pitänyt hommata uusi ja parempi veskari. Sen sijaan Walshin on jo korvannut Söderholm, Hackerin korvaaja tulee kolmikosta Liivik, Nyholm tai Ahtola ja Brennan oli niin umpisurkea tapaus, ettei tätä huonoa koomikkoa kai edes tarvitse korvata.

Vahvistuiko oikeasti? Jokainen tietää, että ne loput neljä pelaajaa ovat pelkkiä täytemiehiä. Korvaavatko ne nuo 7 pelaajaa? Tuossa piti olla Kuhdan, IPikkaraisen ja Turusen lisäksi kolme tärkeää pelaajaa, ykkösmolari, ykköspakki ja kokenut kahden suunnan sentteri. Kaikki pelipaikkojen pelaajia, jotka ovat joukkueen keskeisimmissä ja tärkeimmissä rooleissa. Niitä ei ole edes yritetty paikata. Kun viime kaudella hankittiin paskaa, niin nyt on helppo todeta, ettei niitä tarvi korvata ollenkaan. Ja fanit menee tähän retkuun täysillä. Nybarilta hienoa vedätystä, kannattajat eivät edes huomaa, että edelliskaudella epäonnistuneita tärkeitä palasia ei edes yritetä korvata paremmilla, vaan luovutetaan suosiolla.

Sä voitkin sitten heittää seuraavaksi niiden neljän pelaajan nimet, kun tunnut ne jo tietävän. Ja ihan vain saivartelun vuoksi on pakko kysyä, että kuinka vaikeaa on korvata epäonnistunut ulkomaalaisvahvistus.

Kuten todettua, tuo mainittu kolmikko olisi pitänyt pitää tai heidät pitää yrittää pitää. Sen sijaan tuota kokenutta kahden suunnan sentterin hankintaa en ymmärrä. Mikäli loukkaantumisia ei tule, niin kenen paikan hän ottaa kuusikosta:

1. Hirso
2. Loppi
3. Ramu
4. Töykkälä
5. Granlund
6. Ahtola?

tuota loppuosaa kappaleesta en vaivaudu edes kommentoimaan, sen verran on paksua tekstiä.


IFK sijoittui sijalle 9. ja millään mittarilla en pysty väittämään, että joukkue on vahvistunut ja täällä suorastaan tuuletellaan. Ei saatana, ei voi käsittää tätä toimintaa.

Älä toki väitä. Ota noiden neljän tulleen pelaajan osalta asia siten kuin se on, eli raakana faktana. Tai sitten ota ne Pena-lasit pois päästä. Saattaa ehkä helpottaa toiminnan tajuamista.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hohhoijaa... niin väsynyttä. No, eipä tarvi uusia kahta kausaria. Jos edelliskauden jengi oli sijalla 9, niin missäköhän ollaan ensi keväänä? Nybarilta todellinen rimanalitus.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Aukkoja jäi vielä

Joo'o. Varmaan kaikki on jo tässä tullut aiemmin sanottua, mutta itse oon sitä mieltä, että vasta aika näyttää, paraneeko meno ensi kaudella vai ei. Haataja tuli Lukosta ja korvaa mun nähdäkseni ensisijaisesti Kuhdan tai Pikun, eikä niinkään Pesosta. Näin ollen Kuhta/Piku on jäänyt korvaamatta, kuten myös Pesonen, mutta toisaalta, pitääkö Pesonen edes välttämättä suoraan korvata jollain. Kokoonpanot pienenevät ensi kaudeksi, joten sikäli suoranaisesti Pesoselle ei tarvita vastaavanlaista pelaajaa tilalle. Ns. power-forwardeja meillä on jo Petrell, Luttinen, Wärn kolmeen ekaan ketjuun.

Taitoa uupuu vielä, mutta jos sieltä nyt joku huippu tyyliin Ville Peltonen saataisiin, olisi hyökkäys nähdäkseni viime kautta parempi. Tämä tarkoittaa sitä, että Töykkälä on mun mielestä parempi kuin Porthen. Eikä sovi unohtaa, että tuskin tuo Granlundkaan aivan turisti ensi kaudella liigassa on.

Pakeista on muistettava, että niitä ei mahdu enää ensi kaudella seitsemää kokoonpanoon, vaan kuusi. Turusen/Hankin tilalle tuli Clarke, joka on parempi kuin edellä mainitut, mutta ongelma on loukkaantumisherkkyys. Meillä on nyt neljä oikein hyvää pakkia ja joukko lupaavia nuoria pakkeja, joihin on mun nähdäkseni uskallettava luottaa. Se tarkoittaa sitä, että yhden (vähintään) on oltava kuuden pelaavan pakin joukossa säännöllisesti. Siis vähintään! Jos tuohon pakistoon se Jere nyt saataisiin, niin olisin erittäin tyytyväinen.

Veskariosasto kaipaa Mika Oksan tyylistä kokenutta pelaajaa. Niemisen pariksi Oksa, niin tilanne on ihan hyvä sillä sektorilla.

Kaikista suurin kysymysmerkki on tuo valmennusosasto. Ilmeisesti Nokka on nyt sitten päässyt eroon pahimmista pelleilijöistä, joten odotettavaa on parannusta tuotakin kautta. Jostain syystä Nokka ei silti minua vakuuta, joten hieman tässä on pelko perseessä.

Jos HIFK saa Jeren tai vast., Oksan ja Peltosen, materiaali riittää nykyliigaan aivan mainiosti. Ei kahta sanaa tästä. Ongelmaksi muodostuu silloin enää Kari Jalonen & muu valmennustiimi. Heidän on nyt petrattava viime kaudesta kaikista eniten. Jos parannus jää toteutumatta, ei HIFKillä ole ensi kaudellakaan mitään saumaa menestyä, vaikka jengissä olisikin nuo Jeret ja Peltoset. Valitettavasti.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Kyllä KSB Sportin puhelin soi taukoamatta huomenna aamulla kun tuhannet fanit haluavat ostaa uusien huippuhankintojen pelipaitoja!

Sitten samat soittajat jonottamaan ensi kauden kausikortteja. Minun paikkani on ainakin vapaana, olkaa hyvä. Eikö tuon toisen ketjun otsikon voisi vaihtaa "Joukkueen alasajo kaudelle 2009-2010", tai jotakin vastaavaa?

Tää on kyllä tietenkin jonkinlainen pointti. Real Madridhan tienasi melkein omansa takaisin heti Beckhamin oston jälkeen myymällä Davidin nimellä fanipaitoja. Ehkä V.Peltosen nimellä ei ihan yhtä paljon ifk paitoja olisi mennyt mutta kausarit olisi varmasti helpompi myydä kuin Haatajan tuloksia esittelemällä...
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Jaahans, mitään yllättävää ei sitten ollut tiedotettavana.
Ei tästä positiivista saa mitenkään, vaikka noissa joidenkin esittämissä mies vs. mies kohdissa HIFK vahvistui. Kyllä tohon jäi vielä niin paljon paikattavaa, että Nybarin neljä vitun laatikkoa ei riitä millään.

Varsinkin jos MOLEMMAT, Piku ja Kibe lähtee, niin todella synkältä näyttää.
Onneks duuni jatkaa edelleen tän jengin sponssaamista, taitaa jäädä ensi kausi mun osalta duunista saatavien fläbäreiden varaan. Saa olla aika kovat 4 lisävahvistusta että raahautuis omalla rahalla syyskussa hallille.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vahvistui kun ei osaa katsoa kokonaisuutta.

Jos lähdetään vuosirenkaittain pudottautumaan esim vuodesta -98, niin jengi on heikentynyt koko ajan. Työsulkua on turha nostaa vertailuun mukaan, sillä siitä kaiketi vieläkin maksetaan turskaa... Pointti on se, ettei jengi ole vahvistunut, vaan kokoajan heikentynyt/ jätetty korvaamatta ja selitelty sen jälkeen.

No, palstan vakkari Kiben mollaajat saivat nyt mitä tilasivat

Kukaan tuskin haluaa tietoisesti heikentää jengiä. Joskus toivotaan parempaa, mutta IFK:n tapauksessa Pelle Viltonen korvataan Ihmiskuulalla..

Nyt vielä haluaisn kuulla Tompelolta muminaa mestarijoukkueen kokoamisesta ja laatikoista. Ja myöhemmin syksyllä siitä, kuinka markkinat olivat kuivat. Ja sitten helmikuussa siitä, kuinka hän ei ole keksinyt mitään järjellistä syytä sille, miksei IFK selvinnyt säälejä pidemmälle.

Tämä lienee totuus, vaikka kuinka sitä joku koittaisi värittää. Joka vitun kausi samat itkut, eikä kukaan koskaan opi mitään. Olkoon ruorissa sitten Pena tai Nyyperi.

Kyllä KSB Sportin puhelin soi taukoamatta huomenna aamulla kun tuhannet fanit haluavat ostaa uusien huippuhankintojen pelipaitoja!

Määrittelisitkö vielä nämä huippuhankinnat? Multa meni totaalisesti ohi. Ymmärrän kyllä sarkasmin....
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä muuten ui IFK syvällä tällä hetkellä. Vuodesta 69 on tullut IFKta seurattua, ja en muista milloin jengi olisi ollut yhtä harmaa ja aneeminen. Perkele kun voisi lopettaa koko seuran kannattamisen.

Onko ikä vai mikä syynä, ettet seurannut aiemmin. Itseasiassa 60-luku oli suurimman vitutuksen aikaa HIFK-fanille ikinä. Vuoroin suomensarjassa, vuoroin mestaruussarjan viimeinen ja vitun kylmät ja tuuliset talvet ulkojäillä ja vuosi 68 meinasi mennä samaa rataa; 11. ja juuri ja juuri pysyttiin sarjassa.
Sitten tuli pelaajavalmentaja, joka pani nipun kuriin, jolle ei vittuiltu ja jolla oli pelikirja ja sama jengi, joka perseili edellisvuonna teki historiaa.
Se oli silloin niin ja valitettavasti tänäkin päivänä. HIFK tarvitsee valmentajaksi mielipuolen, jonka katsekin saa, sekä omilta, että vastustajilta paskat housuun. Näitä meidän diivoja ei saa muuten pelaamaan tasollaan. KJ ei valitettavasti ole se valmentaja.

Suurin pelkoni on, että KJ lähtee HMV-linjalle ja vaikka tulisi pientä menestystäkin, niin normikatsoja ei osta HIFK-lipun hintaisia tikettejä, vaan menee sinne, missä saman näkee halvemmalla.

HIFK tarvitsee ihan oikeasti Jeren ja Villen ja jonkun idiootin hämmentämään, tappelemaan ja kukkistätien hampaisiin, että se pystyisi pitämään kotimatsien katsomot täynnä. Niin ja siis sen mp-kousin ja mv-koutsin. Muuten on sama ketä jengissä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös