Nuuska- ja tupakkaketju

• 2 340 756
  • 4 160

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ostin eilen Alepasta Generalin nikotiinipussia (Coastal blend). Jos olet perinteisemmän nuuskan maun ystävä, niin suosittelen. Listalla näkyi olevan myös Nordic blend -maku.

Kuulostaa ihan testattavalta. Jos joku tietää tota saatavan jostain muualtakin kuin Alepasta niin vinkkejä otetaan vastaan.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Suomessa al capone flame +15€ aski, Espanjassa vastaava tuote al capone sun +4€. Ei tarvinne taaskaan miettiä millä tuotteella täytetään laukkua kotiin tullessa. Lähimmän tupakka kaupan olen jo käynyt noista tyhjäämässä. Heti tänne saavuttuani kävin 10 pakkauksen ostamassa. Nämä toki riittävät loppureissun ja jää paljon ylikin. Tänään kävin samaisesta kaupasta yrittämässä ostaa 20 askia, mutta eipä ollut myydä kuin 14.

Pari kertaa vuodessa kun täällä käy, niin melko hyvin kattaa oman sikarien kulutuksen näillä.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä halvimmalla nikotiinipussit?
Itsellä ainakin kovassa käytössä Pouchdaddy. Ei pidä toki ihan kaikkia kovimpia merkkejä valikoimassa, mutta ainakin siltä osin mitä itse käytän niin voittaa hintavertailussa kaikki muut sivut mitä olen löytänyt.

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hetken ehdin jo innostua, mutta tuolla ei näköjään ollutkaan valikoimassa ylivoimaista ykköstä eli rimfrost mint starkia lainkaan.

Onhan? Purkki vain erinäköinen (uusi etiketti?) kuin mitä aiemmin ollut.

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Itsellä ainakin kovassa käytössä Pouchdaddy. Ei pidä toki ihan kaikkia kovimpia merkkejä valikoimassa, mutta ainakin siltä osin mitä itse käytän niin voittaa hintavertailussa kaikki muut sivut mitä olen löytänyt.
Ainakin tuolla Nicotinosissa Lundgrens on huomattavasti hakvempaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy