Sadasta ruotsalaisesta nuuskaajasta kolme on siis mielestäsi "aika moni", kuten aiemmassa viestissäsi kuvailit?
Jos Ruotsissa olisi miljoona nuuskaajaa, olisi siellä samassa suhteessa 30000 uusiokäyttäjää.
Sadasta ruotsalaisesta nuuskaajasta kolme on siis mielestäsi "aika moni", kuten aiemmassa viestissäsi kuvailit?
Jos Ruotsissa olisi miljoona nuuskaajaa, olisi siellä samassa suhteessa 30000 uusiokäyttäjää.
Rockettia kannattaa koittaa jos on yhtään mintun maun perään, varmaan halvinta nuuskaa ikinämissään? Yhden kiekon hinnaksi tuli näköjään 2,70e, eli ei ollenkaan paha.
Nuuskan hintahan nousee nopeammin kuin vaikkapa öljyn. Jokin aika sitten nuuskapurkki maksoi kioskissa 2 markkaa 10 penniä. Oi niitä aikoja.Eihän tossa tartte mennä kuin viis vuotta takaperin, kun ekat nuuskapurkkini laivalta ostelin: silloin kaikki oli vielä 2,50 euroa / purkki... ;)
Tietääkö joku onko ero samanlainen Turku-Tukholma reitillä ?
Älä nyt popparipakki ittees telo tuolla tiedolla, mistä ne ämmät tietää onko nuuska hyvää vai huonoa vanhentuneena? Itse olisin vain tyytyväinen jos muija toisi laivalta nuuskaa, eikä esim kupan. Tosin jälkimmäisestä ei omakohtaista kokemusta ole, mutta sellaista olen kuullut tapahtuvan. Sitäpaitsi nuuskalla mitään nykykään edes mitään tee, nehän poisti lasimurskan siitä jo 90-luvulla. sillon se vielä tuntui jossakin, nykyinen nuuska toimii sellaisenaan "laastarinuuskana".Ei sssaaatana että nyt kiristää vannetta. Muija toi laivalta 3 pötköä LD:tä hintaan 32e torni. Ei paha. Kuitenkin mainitsi, että siel olisi ollut kymmeniä torneja Rapea 15€ torni, koska päiväys meni tällä viikolla. Oli sitten ajatellut ettei soitakaan minulle asiasta, kun en saa käyttää vanhentunutta nuuskaa. Kyllä tässä nyt pitää pohtia parisuhteen jatkoa vakavasti harkiten...
Tietääkö kukaan mistä Tukholmassa löytyis nuuskapuoti laajalla valikoimalla ja edukkailla hinnoilla?
Kungstobak (Kungsgatan 68) on sellainen mesta, jossa valikoimaa ainakin ennen on piisannut ihan riittämiin. Lisäksi palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa. Ei itse asiassa tule edes muita mestoja mieleen, tuolta on aina saanut tarvittavan. Tämä on vieläpä lähellä satamaa, joten älä turhaan enää etsi, vaan mene suoraan Kungstobakiin.
Ja tosiaan, kun Galaxy seilaa Ruotsin lipun alla, niin nuuskaostokset sai kätevästi hoidettua piknik-risteilyltä.
Onkos täällä kenelläkään tietoa mitä tupakka kartonki maksaa Ruotsin risteilyllä
Vieläkö ihmiset väittävät että nuuskassa olisi ollut lasimurskaa?
Hetkonen, siiiis, mikä tää piknik-risteily oikein on? Lähteekö sellaisia myös Helsinkin päästä, ja meneeksesiis Maarianhaminaan vai ihan Tukholmaan saakka?
Onkos täällä muita nikotiinipurkalla kärvistelijöitä? Heitin nuuskat mäkeen terveyssyistä ja nyt on menty muutama viikko fruitmintillä (hyvää). Kunkas vaikeaa tästä herkusta on sitten joskus irrottautua?