Vanhapuuma
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ero on kuitenkin aika huomattava esim. Generalin valkoseen pussiin, jota voi pitää viikon huulessa eikä se ala kusemaan. Pussit olen kyllä muutenkin jättänyt kaikki pois ja siirtynyt kokonaan käyttämään lösiä. Whitet varsinkin on ihan mopoja eikä niistä ainakaan itselleni ole mitään "hyötyä", niinkuin nuuskasta muuten olisi, mutta tajuatte varmaan pointin. Samoin olen nuo halpismerkit jättänyt pois ja tällä hetkellä pakastimesta löytyy Generalin lösiä pari tolppaa ja tornin verran Göteborgin lösiä. Lisäksi taitaa siellä olla pari purkkia Göten white largeja, mutta antaa olla ihan rauhassa. Parasta whiteähän tuo on, mutta huonoa yhtä kaikki.
Minä olen tehnyt juuri päinvastoin. Siirtynyt kokonaan pois löössistä, pussin käyttäjäksi. Jos pussinuuska ei tunnu missään, sitten pitää ostaa vahvempaa nuuskaa. Ja niinhän minä olen tehnyt. Oden'sin Extremeä ja Thunderin Ultra strongia, suosittelen. Ja kumma kyllä, vaikka ilmoitettu nikotiinimäärä on Onyxissä vähäisempi kuin joissakin ekstra strongeissa, niin Onyx edelleen päräyttää kivasti. Ja sitä ei tartte edes hakea mistään Haaparannasta tai pikkukiskoista, kun ainakin jommaltakummalta laivalta saa tota settiä, muistaakseni Siljalta.
Eli helposti parasta whitea (vaikka ovatkin mustaan pussiin tainneet palata) on Generalin Onyx, sen sijaan noi Kaliberit ja Rocketit ja vastaavat on hirveetä kuraa, maistuu nimenomaan polttoöljylle, jos on käynyt hyvä tuuri.