Onko kenelläkään palstalaisista tietoa mikä nuuskatarjous olisi nyt helmikuulla Viikkarilla? Olisi tarkoitus lähteä Viiking Isabellalla Turusta 23tunnin risteilylle, täydentämään varastot ;).
.Itse voisin esittää saman kysymyksen toisesta laivayhtiöstä, eli mikä huulituote on Siljalla tarjouksessa nyt helmikuussa? Varmaankin se on perinteinen 5 tornia 4 hinnalla, mutta siitä hintaa ja merkkiä kaipaisin.
Silja Linella on maaliskuun tarjouksena 5tornia Eetua 4hinnalla. Valikoimasta löytyy myös Catchia, Generalin pussareita aika laajasti(ei onyxia) ja Grovia.
Ruotsin matkalta mukaan tarttui Skruffin lös sterkiä, portion sterkiä, portion tranbäriä ja originalia sekä Genen Onyxia. Sen lisäksi pari kiekkoa Rödaa, josta täytyy kyllä todeta, ettei sitä täälä(kään) turhaan kehuta. Erittäin nautinnollista tavaraa leivottavaksi. Hinta on melko suolainen rödalla, mutta toki laadusta aina maksaa vähän enemmänkin.
Onko muuten arvon palstaveljet käyttäneet tuota catch licorice -pussaria? Onko maku paljonkin vahvempi kuin esimerkiksi Onyxissa?
Osaisiko joku sanoa pressbyråa halvempaa nuuskapaikkaa? Aika kipeä maksaa skruffin tornista 500kr.
Onko muuten arvon palstaveljet käyttäneet tuota catch licorice -pussaria?
Ilmeisesti on tosiaan niin, että Onyx on poistunut Siljan valikoimista, ellei valmistusta sitten ole lopetettu kokonaan, en jaksa tarkistaa.
Onyxia myydään kyllä maissa...
Yha nuoremmat käyttävät nuuskaa? Viikonloppuna sain kuulla, että yläasteikäiset käyttävät jo runsainmäärin.
Sama täällä, kokeilut 6-7 luokalla ja jatkuva käyttö 8. luokalta eteenpäin, joka käyttö jatkuu edelleen. Noista kouluvuosistakin on jo kymmeniä vuosia.Itse taisin touhun aloitella 7 tai 8 luokalla ja samaa ikäluokkaa olevia samasta koulusta, jääkiekon ja jalkapallon pelaajia käytti arviolta 30 henkilöä. Ei siis mikään kovin uusi villitys.
Itse kerran koittaneena en suosittelisi kenellekkään
Tuskin puutteesta kärsittäisiin, sillä eipä meitä taitaisi olla edes olemassa. Hiljaista olisi Telluksella, vain erehtymätön Väyrys-Paavo täällä vaeltelisi ja koettaisi siittää itselleen kansaa hallittavaksi ;) Paavo nimittäin osaa kerralla.Näin jos nainen ajattelisi esim. sänkyhommista niin oltaisiin kaikki tällä hetkellä puutteessa... Elä tuomitte kerrasta:)
Ensinnäkin haluan kiittää kaikkia tänne joskus viime vuonna nuuskanteko-ohjeita laittaneita, Seitsemättäpakkia ja bozikkia erityisesti mainitakseni.
Ainut asia on, että ehkä ensi satsiin laitan hieman enemmän tuota ruokasoodaa, jotta saa vähän enemmän potkua satsiin. Nyt laitoin n. kukkurallisen 100 grammaan puruja. Mutta kyllä niin makosaa tavaraa tuli, että pakko on jo tällä viikolla vääntää lisää! !
Ole vain hyvä! Joo tuo ruokasoodan määrä kuullostaa liian pieneltä. Kannattaa myös kokeilla kaupasta saatavia esansseja, joilla saa kätevästi myös makua lisää. Itse olen suunnitellut tilaavani värkkejä ruotsista, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Ehkä tässä kevään edetessä voisi aloittaa puuhastelun taas.
Osaako joku sanoa, että paljonko Ruotsissa maksais Röda Lacketia torni? Laivalta kun ei sitä saa, niin täytyy laittaa sisko ostoksille maihin. On kuulemma melko hyvää biittiä!