Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 294 019
  • 4 082

wess

Jäsen
Onko kenelläkään palstalaisista tietoa mikä nuuskatarjous olisi nyt helmikuulla Viikkarilla? Olisi tarkoitus lähteä Viiking Isabellalla Turusta 23tunnin risteilylle, täydentämään varastot ;).
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onko kenelläkään palstalaisista tietoa mikä nuuskatarjous olisi nyt helmikuulla Viikkarilla? Olisi tarkoitus lähteä Viiking Isabellalla Turusta 23tunnin risteilylle, täydentämään varastot ;).

Itse voisin esittää saman kysymyksen toisesta laivayhtiöstä, eli mikä huulituote on Siljalla tarjouksessa nyt helmikuussa? Varmaankin se on perinteinen 5 tornia 4 hinnalla, mutta siitä hintaa ja merkkiä kaipaisin.
 

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Itse voisin esittää saman kysymyksen toisesta laivayhtiöstä, eli mikä huulituote on Siljalla tarjouksessa nyt helmikuussa? Varmaankin se on perinteinen 5 tornia 4 hinnalla, mutta siitä hintaa ja merkkiä kaipaisin.
.

Generalin tuotteet lienevät tarjouksessa viikkarilla tai ainakin gabriellalla olivat vielä viime viikonloppuna. Aika monipuolisesta oli Generaleja, ainoastaan onyx taisi puuttua.

Siljan maaliskuun tarjoukset voin infota ensi keskiviikkona, kun lähden käymään Tukholmassa tutustumaan uusiin tuotteisiin.
 

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Silja Linella on maaliskuun tarjouksena 5tornia Eetua 4hinnalla. Valikoimasta löytyy myös Catchia, Generalin pussareita aika laajasti(ei onyxia) ja Grovia.

Ruotsin matkalta mukaan tarttui Skruffin lös sterkiä, portion sterkiä, portion tranbäriä ja originalia sekä Genen Onyxia. Sen lisäksi pari kiekkoa Rödaa, josta täytyy kyllä todeta, ettei sitä täälä(kään) turhaan kehuta. Erittäin nautinnollista tavaraa leivottavaksi. Hinta on melko suolainen rödalla, mutta toki laadusta aina maksaa vähän enemmänkin.
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Silja Linella on maaliskuun tarjouksena 5tornia Eetua 4hinnalla. Valikoimasta löytyy myös Catchia, Generalin pussareita aika laajasti(ei onyxia) ja Grovia.

Ruotsin matkalta mukaan tarttui Skruffin lös sterkiä, portion sterkiä, portion tranbäriä ja originalia sekä Genen Onyxia. Sen lisäksi pari kiekkoa Rödaa, josta täytyy kyllä todeta, ettei sitä täälä(kään) turhaan kehuta. Erittäin nautinnollista tavaraa leivottavaksi. Hinta on melko suolainen rödalla, mutta toki laadusta aina maksaa vähän enemmänkin.

Kiitos tiedosta. Täytyy suunnata maaliskuun aikana hakeen isompi satsi ettania. Oliko tuo turku-tukholma vai helsinki-tukholma? En kyl tiedä onko edes väliä reitille, kun yhtiö sama...
 

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Europa ja galaxy olivat laivoina eli Turku-Tukholma välillä seilattiin.
Onko muuten arvon palstaveljet käyttäneet tuota catch licorice -pussaria? Onko maku paljonkin vahvempi kuin esimerkiksi Onyxissa? Potku mitä ilmeisemmin jää ja paljon jälkeen.
Olisi tarkoitus tehdä vielä ennen maaliskuun loppua reissu Tukholmaan/Ruotsiin. Osaisiko joku sanoa pressbyråa halvempaa nuuskapaikkaa? Aika kipeä maksaa skruffin tornista 500kr.
 

Vesku

Jäsen
Onko muuten arvon palstaveljet käyttäneet tuota catch licorice -pussaria? Onko maku paljonkin vahvempi kuin esimerkiksi Onyxissa?

On kokeiltu. Surkeaa on ainakin white portion. Tosin en ole kokeillut orginal-pussia, jossa maku pääsee paremmin esille.

Onyx on kuningas sekä vahvuudessa (kohtuulliset 11 mg/g nikotiinia) että maussa (ylivoimainen kaikista - terävä lakritsi-salmiakki).

Onko Silja Line lopettanut kokonaan Onyxin myynnin? ...kele... Piti tulla satsi pari viikkoa sitten, mutta ei ollut silloinkaan. Nytkin paraikaa huulessa stuntti, General Extra Sterk.

Osaisiko joku sanoa pressbyråa halvempaa nuuskapaikkaa? Aika kipeä maksaa skruffin tornista 500kr.

Suosittelen ulkomaalaisten kioskeja. Niitä voi googlettaakin. Itse törmäsin yhteen laajavalikoimaiseen paikkaan Tukholman ydinkeskustassa T-Centralenin yhden sisäänkäynnin ja yhden sillan (jonne Viking Linen satamabussi jättää keskustassa) lähellä.

Hinnat olivat vissiin max 42 kr / prk (tornista alennusta), ja kaapissa oli jäätävä valikoima nuuskaa. Knoxia ja Thunderin Extra Starkia sai reilulla 200 kr / torni.

Ostin tuolta Montecristoa ja Romeo y Julieta 2:ta - suosittelen lämpimästi, jos pitää laadukkaasta kuubalaissikarinuuskasta. :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko muuten arvon palstaveljet käyttäneet tuota catch licorice -pussaria?

Onyxin ja tuon makua ei voi oikein edes lähteä vertaamaan. Onyxin jokseenkin pistävä salmiakki-lakritsi on täydellinen sen vahvuuden huomioon ottaen. Nuo Catchin paskat tuntuvat sen jälkeen lähinnä siltä, kun laittaisi pienen palan metrilakritsia huuleen. Karkkinuuskaa, ei sen kummempaa. Jos joku tykkää ja tuolla toimeen tulee, niin mikäs siinä. Itse jätän tuon ja vastaavat tuotteet kuitenkin tytöille ja teineille.

Ilmeisesti on tosiaan niin, että Onyx on poistunut Siljan valikoimista, ellei valmistusta sitten ole lopetettu kokonaan, en jaksa tarkistaa. Extra Sterk ei pääse sekään edes lähelle kuninkaallista Onyxia, vaikka vahvaa onkin.

Ja koska porauslautalta ei Onyxia saanut (niin että kiitti vaan vitusti, Silja Line), lepää huulessa tälläkin hetkellä tuplamörkö White Portionia. Sitruunainen maku on yllättävän jees kun siihen tottuu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onyxia myydään kyllä maissa...

Kiitos tiedosta. Ajattelinkin, että ei kai nyt jumalauta tuoteperheen ykkösketjun sentteriä ole voitu laittaa vilttiketjuun, saatika sitten, että sopimus olisi purettu. Itse en juurikaan laivoilla jaksa käydä. Frendejä siellä on kuitenkin töissä aika paljonkin, jotka sitten pitävät meikäläisen nuuskissa. Siksi on tyydyttävä laivayhtiöiden omiin valikoimiin.
 

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Makuasioitahan nämä pitkälle ovat, mutta itselle tuo Onyx ei maistu kuin pussi sillon tai tällöin. Ostin puoli tornia Onyxia kokeilumielessä laivalta, ensimmäisten pussien aikana fiilinki oli vielä hyvä, mutta mitä enemmän sitä käytti sen etovammaksi sen maku muodostui. Lähinnä makeutensa takia.
Itse olen nyt pidemmän aikaa käyttänyt GR:ää pussilla sekä ilman, ja se mielestäni sopii todella hyvin ns. jokapäiväiseen käyttöön. Joskus olen saanut lähes tornillisen Skrufia, ja voi poijjaat se oli nannaa. Vahvuudeltaan samaa luokkaa kuin extra sterk, mutta ei kuse niin paljon.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Kyllä on taas hymy herkässä hetken kun pakasteesta löytyy haaparannasta trokattua röödaa ja sruf:n xtra stark pusseja. Voi sitä tunnetta kun sai 3 pvä tauon jälkeen nuuskan huuleen ruokailun päälle. Pistää muuten kivasti pöntön sekaisin kun huitasee "stereona" noi sruf:n pussit huuleen. Voittaa huonon seksin...
 

NaNi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KooKoo, Red Wings
Itte olen taas hurahtanut pahasti skoaliin, jotenkin on vaan erittäin hyvää tavaraa, erityisesti omena ja kirsikan makuiset. Ainut miinuspuoli vaan se, että joutuu räkimään hirveesti eikä oikein kaupungilla hirvee skoal huulessa viitti kävellä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Yha nuoremmat käyttävät nuuskaa? Viikonloppuna sain kuulla, että yläasteikäiset käyttävät jo runsainmäärin. Lisäksi eilen metrossa teinipissikset heitti moskaa huuleen.

Itse kerran koittaneena en suosittelisi kenellekkään
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Itse taisin touhun aloitella 7 tai 8 luokalla ja samaa ikäluokkaa olevia samasta koulusta, jääkiekon ja jalkapallon pelaajia käytti arviolta 30 henkilöä. Ei siis mikään kovin uusi villitys.
Sama täällä, kokeilut 6-7 luokalla ja jatkuva käyttö 8. luokalta eteenpäin, joka käyttö jatkuu edelleen. Noista kouluvuosistakin on jo kymmeniä vuosia.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin jos nainen ajattelisi esim. sänkyhommista niin oltaisiin kaikki tällä hetkellä puutteessa... Elä tuomitte kerrasta:)
Tuskin puutteesta kärsittäisiin, sillä eipä meitä taitaisi olla edes olemassa. Hiljaista olisi Telluksella, vain erehtymätön Väyrys-Paavo täällä vaeltelisi ja koettaisi siittää itselleen kansaa hallittavaksi ;) Paavo nimittäin osaa kerralla.

Noin nuuskaan ja aiempaan kysymykseen liittyen ruotsinlaivalta uskaltaa tuoda nuuskaa tasan sen mitä jaksaa kantaa. Omat satsisni ovat olleet luokkaa 200-400 purnukkaa.
 

Snagari

Jäsen
Ensinnäkin haluan kiittää kaikkia tänne joskus viime vuonna nuuskanteko-ohjeita laittaneita, Seitsemättäpakkia ja bozikkia erityisesti mainitakseni.

Eilen tuli siis elämäni ensimmäinen itsetehty nuuskaerä tehtyä. Ja olipa kyllä niin helvetin helppoa kuin olla ja voi, etten edes minä saanut sitä tyrittyä vituiksi. Ainut asia on, että ehkä ensi satsiin laitan hieman enemmän tuota ruokasoodaa, jotta saa vähän enemmän potkua satsiin. Nyt laitoin n. kukkurallisen 100 grammaan puruja. Mutta kyllä niin makosaa tavaraa tuli, että pakko on jo tällä viikolla vääntää lisää! Makua tuovana aineena käytin kahvia, ei ehkä paras vaihtoehto, mutta mukava kahvin tuoksu tulee kun kiekon avaa ja kun on jöötin ottanut pois huulesta jää huuleen vielä melko voimakas kahvin maku, eli ei huono vaihtoehto tuo kahvikaan. 4 kiekkoa tavaraa sain tehtyä tuosta 100 gramman erästä. Vielä kerran kiitos ohjeita laittaneille, ei olisi muuten tullut kokeiltua!
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Ensinnäkin haluan kiittää kaikkia tänne joskus viime vuonna nuuskanteko-ohjeita laittaneita, Seitsemättäpakkia ja bozikkia erityisesti mainitakseni.

Ainut asia on, että ehkä ensi satsiin laitan hieman enemmän tuota ruokasoodaa, jotta saa vähän enemmän potkua satsiin. Nyt laitoin n. kukkurallisen 100 grammaan puruja. Mutta kyllä niin makosaa tavaraa tuli, että pakko on jo tällä viikolla vääntää lisää! !

Ole vain hyvä! Joo tuo ruokasoodan määrä kuullostaa liian pieneltä. Kannattaa myös kokeilla kaupasta saatavia esansseja, joilla saa kätevästi myös makua lisää. Itse olen suunnitellut tilaavani värkkejä ruotsista, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Ehkä tässä kevään edetessä voisi aloittaa puuhastelun taas.
 

Snagari

Jäsen
Ole vain hyvä! Joo tuo ruokasoodan määrä kuullostaa liian pieneltä. Kannattaa myös kokeilla kaupasta saatavia esansseja, joilla saa kätevästi myös makua lisää. Itse olen suunnitellut tilaavani värkkejä ruotsista, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Ehkä tässä kevään edetessä voisi aloittaa puuhastelun taas.

Seuraavana tosiaan olisi viskin vuoro, sen jälkeen ehkä vanilja voisi olla passeli. Mitäs sanoisit, kuinka paljon olisi hyvä määrä seuraavaan 100 g satsiin? 2 kukkurallista? Saisi olla sellaista, että potkii oikein kunnolla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaako joku sanoa, että paljonko Ruotsissa maksais Röda Lacketia torni? Laivalta kun ei sitä saa, niin täytyy laittaa sisko ostoksille maihin. On kuulemma melko hyvää biittiä!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Osaako joku sanoa, että paljonko Ruotsissa maksais Röda Lacketia torni? Laivalta kun ei sitä saa, niin täytyy laittaa sisko ostoksille maihin. On kuulemma melko hyvää biittiä!

Haaparannassa se maksaa 42 euroa. Tai ainakin sen verran olen kuriirilleni siitä maksanut. Tuskinpa tuo kovin paljoa välistä vetää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös