Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 290 335
  • 4 082

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jaaha taas tiukkaa myrkkyä, eli orkkis denssiä käytössä. Tänään mennyt kyllä huulessa pitkälti koko päivän, tiedä sit aiheuttiko se vielä kaupan päällä yskänkin.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Piknik-risteily Turusta - myydäänkö snuussia vaiko ei?
Tällä hetkellä taas ei. Kun Viikkarin Grace oli tovin telakalla, paikkaajana oli Ruotsin lipun alla seilaava Cinderella ja silloin paluumatkalla sai nuuskaa ostaa. Nyt tilanne on taas normalisoitunut, kun Grace on palannut reitille, niin nuuskaa ei myydä. Siljahan ei edes tee piknikkejä tällä hetkellä, keväällä Siljallekin tulee taas toinen laiva Turun reitille, mutta eri asia on, minkämaalainen purkki sieltä tulee.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Mulla alkaa taas pakkasen pohja näkymään ja pitäisi tietää, miten saada lisää? Onko vielä helppoja nuuska risteilyitä Helsingistä tai Turusta? Vai onko täys risteily ainoa keino?
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Ei ole aikoihin tullut käytyä laivalla, mutta kohta olisi matka edessä siljalla. Onko jollain tietoa onko nykyään enää tarjouksia olemassa ja mitä nykyään lienee edes valikoimissa?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ei ole aikoihin tullut käytyä laivalla, mutta kohta olisi matka edessä siljalla. Onko jollain tietoa onko nykyään enää tarjouksia olemassa ja mitä nykyään lienee edes valikoimissa?
Itse kävin tammikuussa Siljalla risteilee. Kyllä silloin oli ainakin ihan kohtalaisesti tarjouksia. R42 taisi olla 7pötköö 169e vai oliko 6. Se taitaa olla ainakin ihan vakio tarjous.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Kiitos. Mitähän hintoja mahtaa perus LD:t, Göteborgit ja Gentsut nykyään pidellä? Näkee ne toki siellä laivallakin, mutta kuhan mietin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitos. Mitähän hintoja mahtaa perus LD:t, Göteborgit ja Gentsut nykyään pidellä? Näkee ne toki siellä laivallakin, mutta kuhan mietin.
Viikkarilla about kuukausi sit oli LD:t tarjouksessa vissii vähä alle 20. n. 25e/torni taisi olla omat ostokset, jotka lähinnä keskivahvaa tavaraa (generalOnit/xr/knox).
 
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kiitos. Mitähän hintoja mahtaa perus LD:t, Göteborgit ja Gentsut nykyään pidellä? Näkee ne toki siellä laivallakin, mutta kuhan mietin.

Tulin 3h sitten Gracen risteilyltä. Denssit oli 6 tornii 239€ tai 1 torni 43€. Generalit oli 39€ (en kattonu tarkemmin oliko molemmat) r42:set oli 6 tolppaa 120€
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hirmuinen probleema päällänsä. Itse polttelen yleensä Lidlin Bodega blond sikareita. Noita ei ole hetkeen saanut, joten siirryin bronzeen. Tällä viikolla noitakaan ei löydy Lappeen taikka Imatran myymälöistä. Onkohan lopetettu kokonaan? Olen ostanut nyt al capone flameja, mutta makea filtteri ei ole ihan miun juttu.

Onko palstalaisilla vinkkejä mihin merkkiin siirtyä? Kriteerit ovat: pikkusikari, filtteri, maku sikari muttei menthol. Mielellään ei al capone tyylinen makea filtteriosa.
 

Jeffrey

Jäsen
Mulla alkaa taas pakkasen pohja näkymään ja pitäisi tietää, miten saada lisää? Onko vielä helppoja nuuska risteilyitä Helsingistä tai Turusta? Vai onko täys risteily ainoa keino?

Norwegian lentää Arlandaan siihen 60-70€ väliin eessuntaas. Kentällä nuuska toki vähän ehkä kalliimpaa kun kaupungilla, mutta Arlanda Express itsessään maksaa sitten n. 60€ lisää jos haluaa käydä keskustassa pyörähtämässä. Itse ehkä lentäisin ennemmin kuin risteilisin. Kokonaiskustannukset saattaa hyvinkin olla edullisemmat.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Norwegian lentää Arlandaan siihen 60-70€ väliin eessuntaas. Kentällä nuuska toki vähän ehkä kalliimpaa kun kaupungilla, mutta Arlanda Express itsessään maksaa sitten n. 60€ lisää jos haluaa käydä keskustassa pyörähtämässä. Itse ehkä lentäisin ennemmin kuin risteilisin. Kokonaiskustannukset saattaa hyvinkin olla edullisemmat.

No en nyt kalliista risteilystä puhuis. Itse 2 yön hytti Hki-Tkh-Hki Gabriellalla maksoi etukupongilla jonka sain edelliseltä reissulta niin about 30€, siihen kun ottaa parit aamiaiset niin vähän yli 60€. Ja onhan se kivaa joskus syödä ulkonakin.

Kyllä tossa plussan puolelle jää jos käy maissa ja käy Kungstobakissa keskustasta esim Denssiä hakeen. Oli helmikuussa 345kr tolppa eli jotain 32€. Sen lisäks vaikka tuot nuuskaa niin se ei estä tupakkikartongin tuomista.

Jos joku haluaa tuoda enempi niin oon puolen vuoden aikana käyny Turusta ja Helsingistä about 10 krt niin vain kerran on ollu ns matkustajakontrolliväkeä ja kerran huumekoira (jolloin niitä ei kiinnostanu muut). Eräs poliisivirkamies mulle totes joka on ehdokkaanna että ei Tullilla riitä resurssit noihin nuuskaratsioihin.
 

Jeffrey

Jäsen
No en nyt kalliista risteilystä puhuis. Itse 2 yön hytti Hki-Tkh-Hki Gabriellalla maksoi etukupongilla jonka sain edelliseltä reissulta niin about 30€, siihen kun ottaa parit aamiaiset niin vähän yli 60€. Ja onhan se kivaa joskus syödä ulkonakin.

Tässäkin tapauksessa pitäisi ensin olla se ensimmäinen risteily, josta saisi sen etukupongin.

Enivei, ei tuossa ollut tarkoitus alkaa euroja laskemaan. Jos euroja alkaa laskemaan niin kaikki tupakkaan liittyvät kannattaa ensiksi lopettaa. Pointti lähinnä tuossa lainatussa se, että jos Helsingistä lähdet laivalla niin noin 3 päivää olet erilaisten kustannusten kohteena - Turustakin 2 päivää. On ruokia, juomia yms. Toki joku sniiduilee, tekee omat reissumiehet mukaan ja juo laivalla vessan kraanasta. Laskematta uskoisin, että edullisin tapa olisi kuitenkin minimoida reissun kesto ja matkata mahdollisimman nopeasti sisään ja ulos, ja vain hoitaa se nuuskabisnes.

Toki jos haluaa erikseen nauttia reissusta, niin tarina on jo ihan eri.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tässäkin tapauksessa pitäisi ensin olla se ensimmäinen risteily, josta saisi sen etukupongin.

Enivei, ei tuossa ollut tarkoitus alkaa euroja laskemaan. Jos euroja alkaa laskemaan niin kaikki tupakkaan liittyvät kannattaa ensiksi lopettaa. Pointti lähinnä tuossa lainatussa se, että jos Helsingistä lähdet laivalla niin noin 3 päivää olet erilaisten kustannusten kohteena - Turustakin 2 päivää. On ruokia, juomia yms. Toki joku sniiduilee, tekee omat reissumiehet mukaan ja juo laivalla vessan kraanasta. Laskematta uskoisin, että edullisin tapa olisi kuitenkin minimoida reissun kesto ja matkata mahdollisimman nopeasti sisään ja ulos, ja vain hoitaa se nuuskabisnes.

Toki jos haluaa erikseen nauttia reissusta, niin tarina on jo ihan eri.

Jos nyt miettii mitä reissulla muita kuluja olisi: Etukäteen ostettu aamiainen on yleensä hyvä ja sillä pärjää suht pitkään. Kun T-Centralenissa käy niin siä on suht edulliset lounaat (kruunun kurssin ansiosta) about 10€. Metro maksanee 7,50€/meno-paluu ellei sit tee nopeeta reissua. Jos Siljalla menee niin metro pakollinen. Viikkarilla mennessä voi kävellä kun Gamla Stan on 10min päässä,

Sit yleensä reissulta on tarttunu mukaan joku tarjouksessa oleva vodkaleka ja 3l viinitonkka. Mä yleensä vedän säästöbudjetilla noi. Jos kaveri on mukana niin kännit saa kun ostaa laatikon tax-freesta niin se tulee juotua ennen takaisintuloa ja niitä voi juoda missä vaan kunhan et tölkistä juo. Sit spahan rentoutuun voi mennä mikä on näillä vanhemmilla aluksilla vähän toistakymppiä. Gracella ja Glorylla kallis investointi.

Itse kun en polta niin tupakkikartsalla oon tehny @Czescku tyytyväiseks muutaman kerran.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Hirmuinen probleema päällänsä. Itse polttelen yleensä Lidlin Bodega blond sikareita. Noita ei ole hetkeen saanut, joten siirryin bronzeen. Tällä viikolla noitakaan ei löydy Lappeen taikka Imatran myymälöistä. Onkohan lopetettu kokonaan? Olen ostanut nyt al capone flameja, mutta makea filtteri ei ole ihan miun juttu.

Onko palstalaisilla vinkkejä mihin merkkiin siirtyä? Kriteerit ovat: pikkusikari, filtteri, maku sikari muttei menthol. Mielellään ei al capone tyylinen makea filtteriosa.
Ritmeesterin Moods Filter tjsp. on aika lailla samanlainen tuote, rasiakin muistuttaa Bodegaa. Sweetsiä älä osta, siinä on makea filtteri.

Bodegaa tuli joskus itsekin tupruteltua, perushelppo pikkusikari. Nykyisin menee vain askiröökiä sellaiset 1-2 askia viikkoon. Pitäähän sitä elämässä jokin nautinto olla. Kylmä lonkero ja savuke, aijai.
 

Xnyl xnyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
1931
Jos joku Baltic Princesillä nuuskahyllyllä käy niin kiinnostaisi Odensin ja R42 hinnat. Ensi viikolla suuntaamassa ja kavereille tuomassa myös ja siksi hinta kiinnostaa. Kiitos!
 

Pulakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Panthers
Mitäs mitäs, viking linen sivuja selatessa silmiin osui piknik päiväristeily. Meno Glorylla ja paluu Gracella. Saakos tolla reissulla ostettua nuuskaa? Ei oo viking linen paatit kovin tuttuja
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mitäs mitäs, viking linen sivuja selatessa silmiin osui piknik päiväristeily. Meno Glorylla ja paluu Gracella. Saakos tolla reissulla ostettua nuuskaa? Ei oo viking linen paatit kovin tuttuja

Ei mun käsittääkseni, nuuskan myynti alkaa vasta Ruotsin aluevesillä. Kun ite oon iltalaivalla menny niin nuuskaa on vasta saanu ostaa kun laiva lähtee Ruotsista ja myynti loppuu ennen Ahvenanmaalle tuloa.

Tästä poikkeus on Ruotsin lipun alla kulkeva Silja Symphony joka seilaa Helsinki-Tukholma reitillä jolloin ne voivat myydä nuuskaa jo heti kun laivan taxfree aukee.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jos joku Baltic Princesillä nuuskahyllyllä käy niin kiinnostaisi Odensin ja R42 hinnat. Ensi viikolla suuntaamassa ja kavereille tuomassa myös ja siksi hinta kiinnostaa. Kiitos!

Denssi ollu Viikkarilla ja Princesillä aika pitkään 43€/torni tai 6 tornia 239€. R42 muistaakseni 25€/torni ja 6 tornia 119€.
 

Pulakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Panthers
Ei mun käsittääkseni, nuuskan myynti alkaa vasta Ruotsin aluevesillä. Kun ite oon iltalaivalla menny niin nuuskaa on vasta saanu ostaa kun laiva lähtee Ruotsista ja myynti loppuu ennen Ahvenanmaalle tuloa.

Tästä poikkeus on Ruotsin lipun alla kulkeva Silja Symphony joka seilaa Helsinki-Tukholma reitillä jolloin ne voivat myydä nuuskaa jo heti kun laivan taxfree aukee.
No höh, oliskin ollu liian hyvää ollakseen totta, et viking line ois paikannu puutteen sen jälkeen kun tallink lopetti piknik-risteilyjen tarjoamisen.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK

Onko nyt siis niin että vahvojakin nikotiinipusseja saa tilata rajoituksetta Suomeen eikä ole tuota 4 Mg:n rajaa?
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL

Onko nyt siis niin että vahvojakin nikotiinipusseja saa tilata rajoituksetta Suomeen eikä ole tuota 4 Mg:n rajaa?
Näin ainakin itse tulkitsin ja laitoin pienen määrän tilaukseen. Saa nyt nähdä miten käy, toivottavasti tulevat läpi. Kaveri tuosta sai pienet sakot aiemmin tänä vuonna ennen tätä muutosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös