Sisäliitin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Ei ainakaan vielä tänään aamulla myyty. Kuten ei myyty LD:täkään. Katalogissa mainostettiin, että kolme LD-tornia irtoaa kuudenkympin (59,90 e) yhteishintaan. On ilmeisesti porukalle kelvannut, koska laiva myy eioota, eikä juuri tänään Tukholmasta mukaan napatussa nuuskakuormassa tax free-kallen mukaan tuota tullut lisää. Kaverille vien pari tornia Odensia, joka muuten sivumennen sanoen käryää purkkien ja muovien läpikin helvetin pahalta. No mielipideasioitahan nämä.
*e* Nämä kapeat ja pitkät XR-pussit ovat oikeastaan ihan jees. Eivät "poistu paikaltaan" käyttäjän tahtomatta ollenkaan niin helposti, kuin aikanaan ne General extra strong long-pussit.
Useinkin tuntuvat myyvän eioota,edellisen kerran Princesillä ollessani nämä Odensit olivat juuri tulleet myyntiin ja ne sitten loppuivatkin jo parin tunnin myynnin jälkeen vaikka tax free-pirkko niitä kylmäkaappin siirsi hiki otsalla. Seuraavana päivänä juuri tätä "herkkua" hakemaan lähtenyt kaverini joutui pettymään kun eivät olleet saaneet täydennystä. Tuota olen itsekin tuonut Haaparannalta kavereille ja vaimo ei anna niitä säilyttää jääkaapissa kun vihanneksetkin kuulemma maistuvat suuvedelle.
XR-pussit on todella jees. Esim. kun itse urheillessa pakko olla melkein jatkuvasti nuuska huulessa niin nämä ainakin pysyy eikä valu liikaa. Itse en lisäksi ole mikään extrahyperstrongien nuuskien ystävä niin kelpaa.