Nuoruutesi musiikkivideo

  • 18 768
  • 176

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Wasp - Blind In Texas, sirkkelikitarat ja pääkallomunasuojat FTW, ZZTop cameo videossa btw
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No siis Sabrinan Boys-videon kohdalla VHS-nauha oli aika kulunut...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ekat musavideot mitä muistan kattelleeni ovat Sabrinan Boys ja Helen Hoffnerin Summer Of Love. Mitä muuten em. herkkukinkulle tapahtu? Ei oo leidistä paljo kuulunu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ekat musavideot mitä muistan kattelleeni ovat Sabrinan Boys ja Helen Hoffnerin Summer Of Love. Mitä muuten em. herkkukinkulle tapahtu? Ei oo leidistä paljo kuulunu.

On muuten tuo Helen Hoffner kadonnut ilmeisesti aikoinaan julkisuudesta ihan kokonaan. Google ei löydä mitään, eikä hänestä ole edes Wikipedia-sivua. Ilmeisesti vaihtanut myös nimeään? Musaura ei ehkä ollut hänen makuunsa.

Tuskin olen ainoa, joka on saanut vhs-nauhurin sauhuamaan, kun on katsonut Sabrinan pomppimista uima-altaassa sormi tiukasti pause-napilla. Muutoin olin kuitenkin enemmän Samantha Foxin fani, parhaan kaverin kanssa lähetettiin hänelle joskus eka-tokaluokkalaisina jopa kirje (kun numerotiedustelu ei kerran suostunut kertomaan Sammyn puhelinnumeroa).



 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ei "nuoruuteni" musiikkivideo, vaan ihan rehellisesti lapsuuteni. Näin tämän videon kait joskus 7-vuotiaana, ja mitkään sanat eivät olisi riittäneet kuvaamaan ihastustani videon meininkiin ja niitä kicksejä mitä sain. Silloin päätin että minusta tulee isona rocktähti

Kirjoittajan huomautus: minusta ei tullut rocktähteä


 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nämä olivat ne ensimmäiset musiikkivideot, jotka jäivät minulle lähtemättömästi mieleen.

Kuten myös @PataJaska tuossa äsken kertoi, minäkin halusin nämä nähtyäni rocktähdeksi. Välillä halusin olla Duranin Nick Rhodes (koska isoveljeni oli ilmetty Simon LeBon), välillä Andy McCoy, välillä Nikki Sixx. Vanhemmat suhtautuivat onneksi myönteisesti, äiti meikkasi minua välillä ja lainasi hassuja hattuja, isä puolestaan teki puusta leikkikitaroita. Eivät yhtään osanneet varoa sitä, jos tuo hurahtaakin tähän oikeasti.

Näissä on edelleen jotain spesiaalia, kun näitä katsoo. Muistan itseni pienenä, ja muistan sen miten ihmeelliseltä ja maagiselta tuo rocktähtien maailma näytti.




Duran Duran: Rio




Hanoi Rocks: Up Around The Bend




Mötley Crüe: Smokin´In The Boys Room

PS: Se täällä aiemmin mainittu Tiffany oli sellaista teinipojan unelmointia. Tää on toinen juttu.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tämmönen tekele jäänyt itelle mieleen vuodelta -97, olin silloin yllä-asteella itse. Mua miellytti jostain syystä nuo valkoiset asut mitä janareilla on tossa päällään. Tämä oli myös minulle ensikosketus ranskankieliseen räpäytykseen.



 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tämmönen tekele jäänyt itelle mieleen vuodelta -97, olin silloin yllä-asteella itse. Mua miellytti jostain syystä nuo valkoiset asut mitä janareilla on tossa päällään. Tämä oli myös minulle ensikosketus ranskankieliseen räpäytykseen.




Tämäkin yksi parhaimmista! Mulla löytyy tämän grupon LP, ostin aikanaan Paraisilta" l'école du micro d'argent" - albumin. Löytyy myös NTM:ää!
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ei ollut välttämättä nuoruuden video enää, mutta aina sitä jäi katsomaan Daft Punkin hypnoottista Around the Worldia. Spike Jonzen Da Funk ja ne Interstella 5555 -animevideot olivat myös mainioita.


 
Viimeksi muokattu:

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös