Nothing is over!

  • 184 887
  • 986

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nyt kun on päässyt jo pahimmasta vitutuksesta yli, on pakko sanoa: nothing is over. Huomenna jatketaan siitä mihin tänään jäätiin ja unohdetaan se alkumatsin koomailu.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Itselläni ei ole mitään epäilyksiä ettemmekö menisi tästä sarjasta jatkoon. Siis ei pienintäkään. Kaikki merkit ovat puolellamme.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NIO. Taas koetellaan, mutta hanttiin on laitettava. Siellä on edelleen paljon piilevää potentiaalia ja nyt sieltä pitää nousta uusia sankareita. Kun Innala puuttuu, Koivistoisen on noustava enemmän esiin. Tämä voi itse asiassa olla Koivistoisen pelaamisen kannalta ns. positiivinen herätyskin. Gardinerin arvo kliinisenä ratkaisijana nousee ja sitä pitää pystyä nyt hyödyntämään.

Periksi ei anneta ikinä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
But it ain't about how hard you hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward; how much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!
 

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on aivan sama ketä siellä on kentällä. Parhaat pelikuntoiset pelaajat pelaavat. Häviäjät selittelee ja menee loukkaantumisten ja tuomareiden taakse, kuten geelipää. Meidän joukkue toivottavasti keskittyy asioihin, joihin voi vaikuttaa. Tänään jokaisella kokoonpanossa olevalla pelaajalla on mahdollisuus vaikuttaa pelin lopputulokseen. Nothing is over!
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
NIO ! Matsithan ovat vasta 2-2
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Joko tänään otetaan raaka ja vanha IFK-pelityyli käyttöön. Jokaista tepsukkaa taklataan joka alueella.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketjun otsikko.... tosin olen Dubaissa välierien kaikki ekat matsit ja en ole vieläkään löytänyt realistista tai omiin IT kykyihin mahtuvaa kykyä nähdä matseja... toimiikohan edes yle puhe siellä?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ketjun otsikko.... tosin olen Dubaissa välierien kaikki ekat matsit ja en ole vieläkään löytänyt realistista tai omiin IT kykyihin mahtuvaa kykyä nähdä matseja... toimiikohan edes yle puhe siellä?
VPN ja voit katsoa helposti.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
2011 Jokerit johti sarjaa 2-3. Silloin ei luovutettu eikä luovuteta nytkään! IFK voittaa nämä vikat saatanan ottelut ja menee tästä sarjasta jatkoon sano mun sanoneen!!!
Mä en jaksa vittu katsoa yhdenkään tissiposki miespillun luovutusviestiä.

NOTHING IS OVER
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
2011 Jokerit johti sarjaa 2-3. Silloin ei luovutettu eikä luovuteta nytkään! IFK voittaa nämä vikat saatanan ottelut ja menee tästä sarjasta jatkoon sano mun sanoneen!!!
Mä en jaksa vittu katsoa yhdenkään tissiposki miespillun luovutusviestiä.

NOTHING IS OVER
Kiitos, että mainitsit tästä. Katson koko illan Hentusen jatkoaikaläpiajoa repeatilla Game 6:sessa etten itke itseäni uneen.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
2011 Jokerit johti sarjaa 2-3. Silloin ei luovutettu eikä luovuteta nytkään! IFK voittaa nämä vikat saatanan ottelut ja menee tästä sarjasta jatkoon sano mun sanoneen!!!
Mä en jaksa vittu katsoa yhdenkään tissiposki miespillun luovutusviestiä.

NOTHING IS OVER

Siis ongelmaksi tässä muodostuu se, että IFK pelaa helvetin huonosti. Vaikka pyöräytettäisiin tästä itsemme jatkoon niin tie on todella kivinen senkin jälkeen, kun pelitavallinen selkänoja on niin olematon.

Ja kun kyseessä ei ole yhden illan syvänne, vaan pelitavalliset ongelmat ovat olleet olemassa koko tämän vuoden.

Toki toivotaan, että joku taikanappula löytyy.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskoin joka sanan.
Ainakin Koivistoinen seisoi sanojensa takana ja teki kaikkensa, mm. hienon maalin. Olisi varmasti pistänyt toisenkin byyrin, mutta aika loppui juuri kesken. Itseäni vakuutti vielä enemmän se kun sanoi että ovat tottuneet epävarmuuteen ja että se ei haittaa vaikka Innalat ja kumppanit tippuivat kokoonpanosta. Toivottavasti tuo tahtotila kantaa vielä tiistaille sillä korona leviää nyt joukkueessa ilmeisesti kulovalkean tavoin.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2011 Jokerit johti sarjaa 2-3. Silloin ei luovutettu eikä luovuteta nytkään! IFK voittaa nämä vikat saatanan ottelut ja menee tästä sarjasta jatkoon sano mun sanoneen!!!
Mä en jaksa vittu katsoa yhdenkään tissiposki miespillun luovutusviestiä.

NOTHING IS OVER
Hyvin veistelty.
Tuntuisi jotenkin turvallisemmalta kuitenkin jos voisit vielä käydä tiistaina IFK:n pukukopissa ennen peliä ja ehkä vielä vähän aikaa penkin takana ekassa erässä. Ihan vaan valvomassa että homma hoituu eikä lähde käsistä taas. Maskipakko muuten sitten, kun se on IFK.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ongelmaksi tässä muodostuu se, että IFK pelaa helvetin huonosti. Vaikka pyöräytettäisiin tästä itsemme jatkoon niin tie on todella kivinen senkin jälkeen, kun pelitavallinen selkänoja on niin olematon.

Ja kun kyseessä ei ole yhden illan syvänne, vaan pelitavalliset ongelmat ovat olleet olemassa koko tämän vuoden.

Toki toivotaan, että joku taikanappula löytyy.
DaFlexi ei viitannut kuin tähän sarjaan mutta eiköhän tässä kaikki toivo että vielä noustaan. Viimeaikaiset vastoinkäymiset on vaan niin käsittämättömällä ja ainakin itselleni ennennäkemättömällä tasolla. Tepsulit olisi normitilanteessa jo lähetetty viikonloppuna kesälomille.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nothing is over!

Pelejä on jäljellä, toivoa on jäljellä. Ei tässä mitään muuta olekaan kuin toivoa.

Mä en jaksa vittuuntua vielä, kun mitään ei olla vielä hävitty. Kaikkea ehtii kyllä käymään läpi sitten jos hävitään seuraava peli tai sitä seuraava.

Tämä on niin hienoa aikaa tämä kiekkokevät eikä näitä samoja tunteita ehdi kokemaan runkosarjan aikana. Siis kuten että pumppu hakkaa tosissaan pelin lopussa jos puolustetaan johtoa tai haetaan tasoitusta.

Nothing is over! IFK jättää tiistaina jäälle kaiken mitä irtoaa. Se joko riittää tai sitten ei.

Huomisesta tulee pitkä päivä. Onneksi on kuitenkin mielenkiintoinen Kärpät-Ilves.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös