Just näin. Itse hyppäsin posisiipeen loppukauden ajaksi. Kaivetaan sitten sen jälkeen tikari taskusta, jos tarve vaatii. Siihen asti kaikki tuki jengille.Helppo yhtyä ketjun otsikkoon. HIFK tulee olemaan pleijareissa helvetin vaikea jengi jokaiselle vastustajalle.
NIO!!!
Ja JOS tuon porukan joku jengi pudottaa pleijareiden rymistelyissä niin ovat varmasti ansainneet jatkopaikkansa. Kevät on parasta aikaa myös meille faneille. Alkas jo.Helppo yhtyä ketjun otsikkoon. HIFK tulee olemaan pleijareissa helvetin vaikea jengi jokaiselle vastustajalle.
NIO!!!
Nothing is over.
2011 anyone?
Totta.Silloin sentään tuote oli kunnossa, ja meillä oli yksi maan johtavia koutseja penkin takana.
Yhtymäkohtia nykyjengiin lähentelee
Edelleen ei tämä peli ollut pelillisesti huono. HIFK oli parempi. HIFK on ollut itse asiassa viidessä viimeisessä erässä hieman parempi kuin Pelicans pelillisesti. Esim laukaukset viidessä viimeisessä erässä HIFK 85-Pelicans 75. Ensimmäinen erä Lahdessa meni koomailuissa ja Pelsut sai pelillisen otteen siinä ylivoimien muodossa.Nyt on ainakin huomenna hieno tilaisuus näyttää, että onko tässä joukkueessa asennetta vai lamaantuiko se täysin kahteen huonompaan peliin. Ryöstö Lahdesta voisi tuoda ihan uutta virtaa peliin ja saada joukkueen yhdistymään.
”It’s over”? Paska henki. Kom igen grabbarna, mikään ei ole vielä ohi. Yhtymäkohtia on monia. Parhaimmillaan liigan paras joukkue, Peltonen ja Kibe mukana, samoin vaisut ekat kaksi ottelua. Miehistykää!Silloin sentään tuote oli kunnossa, ja meillä oli yksi maan johtavia koutseja penkin takana.
Yhtymäkohtia nykyjengiin lähentelee nollaa. It’s over.
Valitettavasti jääkiekossa paremmuus mitataan maaleilla ja voitoilla.Edelleen ei tämä peli ollut pelillisesti huono. HIFK oli parempi. HIFK on ollut itse asiassa viidessä viimeisessä erässä hieman parempi kuin Pelicans pelillisesti. Esim laukaukset viidessä viimeisessä erässä HIFK 85-Pelicans 75. Ensimmäinen erä Lahdessa meni koomailuissa ja Pelsut sai pelillisen otteen siinä ylivoimien muodossa.
Hope so. Ja mielenkiinnolla odotellaan seuraavia vaihtoja. Ikävä Ramia.Sorry, it is over with VP.
Mulla on ikävä Törmästä. Lienee IFK:n menestyksekkäin valmentaja 2011 jälkeen ja siitä palkinnoksi sai potkut.Hope so. Ja mielenkiinnolla odotellaan seuraavia vaihtoja. Ikävä Ramia.
Kannatan Nothing is OverIhan liian alhaalla tämä ketju. Nyt on hei playoffsit käynnissä. Kyllä tässä jengissä on vielä halua ja voimaa. Me ehditään sitten koko kesän jutella negajuttuja läpi. Nyt on se lyhyt hetki vuodesti kun on vaan uskottava, riippumatta kuinka huonolta näyttää!!
Nothing is over!!