Pekka Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Stadi
Stadiiiiiiiii! Ja Pate hoitaa tsiisus mikä peli! Oli varmaan ihan jees lähtee tsiigaa @Ishmael? :D
Enpä ole koskaan nähnyt tällaista peliä. Sanaton olen.
Joskus ainakin Tapparaa vastaan noustiin 0-6 tappioasemasta 7-6 johtoon, joka sitten ryssittiin vielä 7-7 tasuriksi. Silloin ei vissiin pelattu ratkaisuun asti, vaan tasapelikin kävi.Muistelisin, että joskus vuosituhannen vaihteessa pelattiin Stadissa HIFK-JYP, jota JYP johti 0-5. IFK tuli tasoihin, JYP meni johtoon, mutta IFK tasoitti vielä ja lopputulos 6-6.
Pudotuspeleissä tämä on ehdottomasti erikoisin matsi, jonka olen nähnyt.
Tuomo Ruudun omalla maalilla meni voitto.Joskus ainakin Tapparaa vastaan noustiin 0-6 tappioasemasta 7-6 johtoon, joka sitten ryssittiin vielä 7-7 tasuriksi. Silloin ei vissiin pelattu ratkaisuun asti, vaan tasapelikin kävi.
Muistelisin, että joskus vuosituhannen vaihteessa pelattiin Stadissa HIFK-JYP, jota JYP johti 0-5. IFK tuli tasoihin, JYP meni johtoon, mutta IFK tasoitti vielä ja lopputulos 6-6.
Pudotuspeleissä tämä on ehdottomasti erikoisin matsi, jonka olen nähnyt.
Nyt näytetiin sellaista henkistä hauista, että seuraava vastustajakin pelkää jo! Upea joukkue! Rakastan!
Tätä yritin haastaa, että näistä spekseistä, viidenmaalintakaa voittoon. Ja siis tärkeässä pelissä, ei erittäin moni muista.Enpä ole koskaan nähnyt tällaista peliä. Sanaton olen.
Enpä ole koskaan nähnyt tällaista peliä. Sanaton olen.
2002 Tappara Nordiksella 0-6 > 7-6 > 7-7 päättyi. Tuolloin oli vielä niin, että tasuri jäi 65min jälkeen. Mutta tämä oli runkosarjassa, ei voi verrata play off -otteluun.
2002 Tappara Nordiksella 0-6 > 7-6 > 7-7 päättyi. Tuolloin oli vielä niin, että tasuri jäi 65min jälkeen. Mutta tämä oli runkosarjassa, ei voi verrata play off -otteluun.
Joskus ainakin Tapparaa vastaan noustiin 0-6 tappioasemasta 7-6 johtoon, joka sitten ryssittiin vielä 7-7 tasuriksi. Silloin ei vissiin pelattu ratkaisuun asti, vaan tasapelikin kävi.