- 1998 Joku Ericssonin millä ei voinut edes lähettää tekstareita ja pystyi vastaanottamaan kaikki viisi ja vielä aikana kun tuli todellinen tyttöystävä mukaan, hinta 50mk kamu kun oli Expertillä töissä.Kaikki puhelimeni ennen kosketusnäyttöjä:
- 1999 Toinen Ericsson kun tyttiksen takia vähän tarvis tekstareita ja hinta 100mk samasta paikasta halvalla, molemmat siis käytettyjä
- 1999 Nokia 5110 minkä iskä löysi ilman akkua jostain ja antoi mulle, siskon mies kun oli Nokialla töissä niin hankkis laturit ja akut siihen.
- 2003 Nokian 3210 käytettynä ja toisen tutun myyjä kautta pilkkahintaan
- 2007 SonyEricsson korvauksena kun olin "talonmies" Hirvensalon Heiton rakennuksessa kun iskä oli sairaalassa.
- 2009 Joku Nokia kun iskäni nukkui pois ja otin sen käyttöön.
- 201* Joku Nokia minkä sain siskolta kun toi viimeisinkin meni kaputtiin.
- 2017 Samsungin joku älypuhelin minkä sain tankkikamulta
- 2019 Huawein älypuhelin mikä ensimmäinen ja tähän mennessa viimeisin itse maksamani uusi puhelin kun Samsungin latausaukko tais olla pikkasen kaput koska tein silloin hommia kamun maatilalla ja siellä on kirjaimellisesti paskaa sekä pölyä.
- 2022 Kamulta saatu Samsung mikä meni kaputiksi
- 2024 Tankkikamulta saatu Sony mikä oli hänelle varapuhelimen varapuhelin ja nyt mulla käytössä, kaikki 3g sun muut siinä sekä Pasianssipeli mikä kelpaa kun tekee aamusituntoa.
Edit:
Nojoo, osa on kosketusnäytöllä, mutta tässä mielestäni koko kännyhistoriani.
Soittoäänistä niin SonyEricssoniin sai ämpäreitä niin laitoin siihen Lumessakahlaajat.
Älypuhelimissa ollut ekana Machine headin Now we die, sitten Slayerin Angel of death ja viimeisimmässä leikkasin Slipknotin Snuffista pelkästään sen kohdan kun säröosuus alkaa.
Tässä varakännyn varakännyssä ei ole mitään erikoista.
Tuus Tukio ite selittään varakännyjen varakännyista!!