Siirto toisesta ketjusta:
Suurin ongelma lienee siinä, että kaveri on jäätävän hidas, eikä sijoittumallakaan aina pysty tilanteita klaaraamaan. Hänellä ei ole muita avuja kiekkoilijana kuin puolustuspeli, ja jos sekään ei toimi, niin aika hyödytön pelaaja on silloin kyseessä.
En kuitenkaan itse hänen suhteen vielä ole luovuttamassa, mutta hänellä on ehdottomasti todella paljon parannettavaa. HPK-peli oli hyvä Oton vierellä, joten toivotaan että jatkossa tulee näitä hyviä pelejä reilusti enemmän kuin huonompia.
Mun mielestä on hälyyttävää, että tämä samainen maalinedustan luuta katseli Ilvestäkin vastaan lähietäisyydeltä kun kiekko runnottiin sisään. Näiden neljän pelin perusteella Prattista ei ole ollut hyötyä oman maalin edessä kuin ajoittain.Ensin valitetaan, että tarvitaan puolustuspään osaaja joukkueeseen. Hän on hoitanut vastuualueensa eli maalinedustan käytännössä ainoana Lukon pakkina kunnolla, tai ainakin parhaiten koko joukkueesta. Sitten tulee esiin perisuomalainen piirre - keksitään valittamisen aihe!
Suurin ongelma lienee siinä, että kaveri on jäätävän hidas, eikä sijoittumallakaan aina pysty tilanteita klaaraamaan. Hänellä ei ole muita avuja kiekkoilijana kuin puolustuspeli, ja jos sekään ei toimi, niin aika hyödytön pelaaja on silloin kyseessä.
En kuitenkaan itse hänen suhteen vielä ole luovuttamassa, mutta hänellä on ehdottomasti todella paljon parannettavaa. HPK-peli oli hyvä Oton vierellä, joten toivotaan että jatkossa tulee näitä hyviä pelejä reilusti enemmän kuin huonompia.