@lunde pahoittelut viestistäni. Se EI ollut kohdistettu Sinulle, eikä muille Ilves kannattajille !
Se oli lähinnä "purkautuminen" Aamulehden otsikoinnista.
Ymmärrän, että toimittajien tehtävä on uutisoida ja tehdä otsikoita,jotka ovat, no huomiota herättäviä.
Koska en ole toimittaja(kaan), sanoisin, että useat lehdet ovat uutisoinnissaan vajonneet Seiskan tasolle. Iltasanomat ja Iltalehti ovat tässä erikoistuneet...
Asia olisi voitu uutisoida myös, tyyliin "Huomasitko, Ilveksen viirit ja paidat olivat piilossa..."
Vaikea sanoa, miten olisin reagoinut jos Tapparan viirit olisivat olleet piilossa. Sellaista ei Tapparan peleissä ole ollut ja Ipan peleissä en käy. Tarvii Marraskuussa katsella onko Änäripelissä molempien viirit piilossa. Oletettavasti ovat
Olen myös sitä mieltä, että Ilveksen viirit olisivat voineet olla hyvinkin esillä, vaikka Tapparan viiri sinne nousi. Ne eivät olisi viirit nostamista haitannut millään tavalla !
Olen samaa mieltä, että Areenalla pitäisi osata ilman erillistä oheistusta laitella ne viirit sinne kattoon oikealla tavalla. En tiedä kenen "vastuulla" se on?
Konserteissa Olen käynyt vain Nightwish:In keikalla,mutta siellä(kin) viirit taisivat olla piilossa. Mediakuution olivat myös nostaneet katoon piiloon?
No mennään eteen päin. Toivottavasti viirit ovat jatkossa kuten kuuluvat
Edit. Viirit -sana korjattu muotoon viiri, liittyen mestaruusviirin nostoon ja Ilveksen viirien esillä oloon noston aikana