Todella kamaliahan nuo ovat molemmat. Itse olen ainakin pettynyt, että Nokia Arenassa ei ole saatu hillittyä ensimmäisellä kokonaisella kaudellakaan tuota jään mainossilppua. Vaikuttaa ottelutapahtuman alussa nähtäviin jäälle heijastettaviin prosijointeihinkin.
Ilves on saanut tehtyä peliasustaan tyylikkään mainoksienkin kanssa, mutta jää näyttää samanlaiselta mainostilkkutäkiltä kuin Kärppien pelipaita. Ennen seuraava kautta vakava palaveri Ilveksen ja Tapparan kesken ja mietitte asian ihan oikeasti kuntoon tuon mainosoksennuksen sijaan.
Ylipäätään Liigan pitäisi tuoda tuohon touhuun jotain järkeä ja laatia koko sarjaa koskevat rajoitukset. Mainospaikat keskialueelle ja aloitusympyröiden sisälle ja muuten valkoinen jää, kiitos. Lähes kokonaan valkoista jäätä NHL-tyyliin lienee turhaa kuitenkaan odottaa realismin rajoissa. Tökeröimpiä jäämainoksia ovat monessa hallissa nähtävät päätyjen mainoslaatikot, jotka ylittävät maalivahdin kiekonkäsittelyaluetta rajaavat viivat.
Mainostulot ovat tietenkin seuroille tärkeitä, mutta jotain rajaa noihin ottelutapahtumassa joka paikasta tunkeviin mainoksiin pitäisi saada. Läpeensä kaupallisessa NHL:ssäkin mietitään tarkasti, missä kohdin mainokset yritetään pitää minimissä ja säilyttää tapahtuman viihdearvo mahdollisimman korkeana. Mainokset sitä viihdearvoa harvemmin nostavat.
Ottelun äänimaisemassakin tunnelmaa latistaa mainosten sarjatuli pelikatkoilla. Tällä toisella areenakaudella ei sentään niin usein enää mainokset jatku vielä pelin ollessa jo käynnissä. Äänimaisema mieluummin kannattajaryhmille ja jäähallimusiikille, eikä mainoksille tai tyhmille katsomojuontajan "kahvihaastatteluille". Nämä havainnot ovat lähinnä Ilveksen kotiotteluista. Tapparan kotiottelut ovat tutumpia television välityksellä.
Ilves on saanut tehtyä peliasustaan tyylikkään mainoksienkin kanssa, mutta jää näyttää samanlaiselta mainostilkkutäkiltä kuin Kärppien pelipaita. Ennen seuraava kautta vakava palaveri Ilveksen ja Tapparan kesken ja mietitte asian ihan oikeasti kuntoon tuon mainosoksennuksen sijaan.
Ylipäätään Liigan pitäisi tuoda tuohon touhuun jotain järkeä ja laatia koko sarjaa koskevat rajoitukset. Mainospaikat keskialueelle ja aloitusympyröiden sisälle ja muuten valkoinen jää, kiitos. Lähes kokonaan valkoista jäätä NHL-tyyliin lienee turhaa kuitenkaan odottaa realismin rajoissa. Tökeröimpiä jäämainoksia ovat monessa hallissa nähtävät päätyjen mainoslaatikot, jotka ylittävät maalivahdin kiekonkäsittelyaluetta rajaavat viivat.
Mainostulot ovat tietenkin seuroille tärkeitä, mutta jotain rajaa noihin ottelutapahtumassa joka paikasta tunkeviin mainoksiin pitäisi saada. Läpeensä kaupallisessa NHL:ssäkin mietitään tarkasti, missä kohdin mainokset yritetään pitää minimissä ja säilyttää tapahtuman viihdearvo mahdollisimman korkeana. Mainokset sitä viihdearvoa harvemmin nostavat.
Ottelun äänimaisemassakin tunnelmaa latistaa mainosten sarjatuli pelikatkoilla. Tällä toisella areenakaudella ei sentään niin usein enää mainokset jatku vielä pelin ollessa jo käynnissä. Äänimaisema mieluummin kannattajaryhmille ja jäähallimusiikille, eikä mainoksille tai tyhmille katsomojuontajan "kahvihaastatteluille". Nämä havainnot ovat lähinnä Ilveksen kotiotteluista. Tapparan kotiottelut ovat tutumpia television välityksellä.