Lues nyt se lause ihan ajatuksella uudestaan: "No jo on @Squit tulkinnut Nokian tulon markkinoille "hieman" eri tavalla kuin minä ja moni muu. VMP... Järkyttävää shaibaa, hyvää yötä Nokia." Jos tuosta lauseesta tarttuu vain yhteen ainoaan sanaan ja yhdistää sen väittämään, mikä koko muussakaan kappaleessa, saati koko helvetin viestissä, ei millään viittaa yritykseen Nokia, vaan tuotemerkkiin "Nokia merkkiset puhelimet", niin huh huh. Squitkin puhui koko ajan Nokian puhelimista, mihin viittasin heti kappaleen alussa. En nyt ymmärrä miksi helvetissä jos puhuu Nokian puhelimista pitäisi alkaa oikein idiootteja leikkiville erikseen erottelemaan, että "niin tarkoitan siis Nokian puhelimia, en Nokiaa yrityksenä" kun koko tekstissä en puhu mistään muusta kuin Nokia-merkkisistä puhelimista. Sanallakaan mainitse Nokia yritystä. Kyllä silloin saa oikein tahallaan väärinymmärtää, jos ei tuota tajua.Sitten loogisinta olisi varmaan sanoa että hyvää yötä HDM, eikä hyvää yötä Nokia?
Kai me ymmärretään tahallaan väärin kun puhut Nokiasta että tarkottaisit Nokiaa.
Minä en oikein vielä ole päättänyt mitä mieltä noista laitteista olen. Neljän gigan RAM-muisti yhdistettynä nelisataa-sarjan prosessoreihin kuulostaa aika eksoottiselta kombolta. En ole niin syvällä tekniikassa, mutta eikös tuo tarkoita että keskusmuisti antaa tilaa sellaisiin operatioihin johon prossut eivät pysty?
Ilmeisesti täällä tarvitsee oikein alleviivata kaikki että "hyvää yötä Nokia" tarkoittaa "Hyvää yötä Nokia merkkiset puhelimet", ettei joku pilkunnussija pääse paikalle saivartelemaan. Ihme kun ette käyneet jo Squitille vittuilemassa, että "eihän Nokia myy yhtään puhelinta" ihme juttu että meni tuollainen ohitse, mutta hei kyllä sitten kun joku muu vähän morkkaa Nokia nimeä niin siihen voi tarttua. Merkkiuskollisuusko niin hiertää?
Viimeksi muokattu: