USA:n markkina jatkuu hankalana WP-puhelimille, kun markkinaosuus ei ole noussut lokakuusta 2012 tammikuuhun 2013 ja pysyy vähän yli 3%:ssa.
Joulukuu 2,9%, tammikuu 3,1%. WP8-lanseerauksen jälkeen markkinaosuus on siis nousussa.
USA:n markkina jatkuu hankalana WP-puhelimille, kun markkinaosuus ei ole noussut lokakuusta 2012 tammikuuhun 2013 ja pysyy vähän yli 3%:ssa.
Nokia Oyj | Pörssitiedote | Kauppalehti.fi
V. 2013 on viimeinen vuosi, kun MS maksaa Nokialle enemmän kun saa Nokialta rahaa. Vuodesta 2014 alkaen Nokia maksaa vähintään n. 500 miljoonaa euroa Microsoftille vuosittain. Tietolähde on Nokian oma ilmoitus asiasta.
No, siinä sinulle tarkennusta. Hyvä, että joku päivystää.Vai tietolähde on Nokian oma ilmoitus. Kerrotko mulle, missä kohtaa siellä sanotaan, että vuodesta 2014 alkaen Nokia maksaa vähintään 500 miljoonaa vuosittain mikille.
Lähinnä kaipaisin lisätietoa sanojen VÄHINTÄÄN ja VUOSITTAIN osalta.
Joulukuu 2,9%, tammikuu 3,1%. WP8-lanseerauksen jälkeen markkinaosuus on siis nousussa.
Nokia julkistaa yhtiön ensimmäisen 5AM-TH1N6-sarjan mikroaaltouunin | Nokia Ääni
Huh, on toi Nokia kyllä ihan sekaisin. Eivät tiedä yhtään mitä tehdä ja tuovat jonkun älymikroaaltouunin markkinoille! Toi kamera mikron sisällä jonka avulla voi ottaa kuvia ruuasta ja jakaa twitterin ja fb:n kautta on kyllä ihan innovatiivinen, mutta tuskin siitä mitään hittiä sentään tulee
Nokia julkistaa yhtiön ensimmäisen 5AM-TH1N6-sarjan mikroaaltouunin | Nokia Ääni
Huh, on toi Nokia kyllä ihan sekaisin. Eivät tiedä yhtään mitä tehdä ja tuovat jonkun älymikroaaltouunin markkinoille! Toi kamera mikron sisällä jonka avulla voi ottaa kuvia ruuasta ja jakaa twitterin ja fb:n kautta on kyllä ihan innovatiivinen, mutta tuskin siitä mitään hittiä sentään tulee
Luultavasti jätetty pois typerien jenkkien vuoksi. Laittavat kuitenkin luurin latautumaan täydelle teholle kahdeksi minuutiksi mikron sisään...Käsittämätöntä ettei tuohon ole laitettu sitten langatonta latausalustaa. Olisikin ollut turhan kätevää ladata kännykkää samalla kun ruoka lämpiää höyryävän kuumaksi. Eikös tämä juuri pitänyt olla se Nokian suurin valtti?
Minä taas veikkaan, että Elopin suunta on ulospäin. Pettymyksiä on ihan liikaa tuossa tuloksessa.Suunta on ylöspäin.
Pörssissä -11% tällä hetkellä. Tuloshan ei sinällään ollut odotuksiin nähden mitenkään huono. Mitenkäs se Nokia ohjeisti tulevaisuutta?
Minä taas veikkaan, että Elopin suunta on ulospäin. Pettymyksiä on ihan liikaa tuossa tuloksessa.
Pörssissä -11% tällä hetkellä. Tuloshan ei sinällään ollut odotuksiin nähden mitenkään huono. Mitenkäs se Nokia ohjeisti tulevaisuutta?
Itse asiassa tuo meni niin, että kasvu on enemmän mitä tuo prosentti. Eli Nokia saattaa haarukoida esimerkiksi jotain 8 miljoonan Lumian myyntiä, joten loogista on, että ennakoidaan kasvun olevan vain suurempaa mitä se nyt oli.Huhti-kesäkuun Lumia-myynnin odotetaan olevan 27% suurempi kuin tammi-maaliskuun.