Usein pelaajien siirtojen aikana puhutaan noista pelaajien no trade listoista. Ja siihen liittyen eri paikkakuntien viihtyvyydestä ja organisaation kiinnostavuudesta. Joten päätinpä nyt sitten perustaa tällaisen ketjun kesäisien sadepäivien ratoksi jossa jokainen jatkoaiakalainen pääsee hetkeksi leikkimään pelajaa ja tekemään noita listoja. Ideana on että saadaan vähän tuntumaa että millä kriteereillä noita listoja tehdään.
Alkuasetelma on että lähtöseuranasi on suosikkiseurasi. Joukkueen GM antaa sinulle 5 vuoden sopparin jossa kolmeksi ekaksi vuodeksi saat nimetä 10 joukkuetta jonne hyväksyt treidin ja sopimuksen kahdeksi viimeskeski vuodeksi saat nimetä 10 joukkuetta jonne et suostu siirtymään. Joukkueiden voimasuhteet, rosterit, valemntajat, GM ja alueiden viihtyvyys on tämän hetkiset. Jos haluaa niin voi sitten perustella listojaan.
Eli näin:
Lähtöseura: New Jersey Devils
10 joukkuetta jonne hyväksyn siirron
1. Ottawa Senators
2. Vancouver Canucks
3. Montreal Canadiens
4. Toronto Maple Leafs
5. New York Rangers
6. New York Islanders
7. Edmonton Oilers
8. Los Angeles Kings
9. Seattle Kraken
10. Boston Bruins
Omassa listasssa nyt näkyy hyvin se että jos rapakon taakse pitäs lähtee niin Kanada ois se ykkösvaihtoehto. Aika paljon saa iskeä rahaa pöytään ennen kuin USA:aan suostuisin muuttamaan. Mutta New York on sen verran magee kaupunki että sinne voisin muuttaa jos ois aivan pakko. Leffojen ystävänä Los Angeles pääsi nyt listalle ja Seatlee on nyt tullu sympattua alusta lähtien. Ja olen mä sen verran vilukissa että ehkä mä ennemmin suuntaisin Bostoniin kannujahtiin kuin Calgaryn taikka suomalaispelaajien hautausmaalle Winnipegiin.
10 joukkuetta jonne en hyväksyn siirrtoa
1. Vegas Golden Knights
2. Arizona Coyotes
3. Carolina Hurricanes
4. Florida Panthers
5. Tampa Bay Lightning
6. Dallas Stars
7. Nashville Predators
8. Philadelphia Flyers
9. Columbus Blue Jackets
10. Washington Capitals
No trade listassa tääs näkyy hyvin se että mitä mieltä olen noista sun belt osavaltioiden menosta. Philadelphia on nyt aina ollu yksi inhokeista ja eikä niiden rebuild kiinnostas, joten pakko se oli listalle pistää. Harmittavasti listalle oli pistettävä myös Columbus Mike Babcockin takia. Pakko oli pelata varman päälle ja laittaa sitten vikaksi Washington Capitals. Ehkä hätävaran liioittelua kun suomalaisena tuskin kiinnostasin heitä, mutta just nyt ei kiinnostas olla Ovechkinin joukkuekaveri.
Alkuasetelma on että lähtöseuranasi on suosikkiseurasi. Joukkueen GM antaa sinulle 5 vuoden sopparin jossa kolmeksi ekaksi vuodeksi saat nimetä 10 joukkuetta jonne hyväksyt treidin ja sopimuksen kahdeksi viimeskeski vuodeksi saat nimetä 10 joukkuetta jonne et suostu siirtymään. Joukkueiden voimasuhteet, rosterit, valemntajat, GM ja alueiden viihtyvyys on tämän hetkiset. Jos haluaa niin voi sitten perustella listojaan.
Eli näin:
Lähtöseura: New Jersey Devils
10 joukkuetta jonne hyväksyn siirron
1. Ottawa Senators
2. Vancouver Canucks
3. Montreal Canadiens
4. Toronto Maple Leafs
5. New York Rangers
6. New York Islanders
7. Edmonton Oilers
8. Los Angeles Kings
9. Seattle Kraken
10. Boston Bruins
Omassa listasssa nyt näkyy hyvin se että jos rapakon taakse pitäs lähtee niin Kanada ois se ykkösvaihtoehto. Aika paljon saa iskeä rahaa pöytään ennen kuin USA:aan suostuisin muuttamaan. Mutta New York on sen verran magee kaupunki että sinne voisin muuttaa jos ois aivan pakko. Leffojen ystävänä Los Angeles pääsi nyt listalle ja Seatlee on nyt tullu sympattua alusta lähtien. Ja olen mä sen verran vilukissa että ehkä mä ennemmin suuntaisin Bostoniin kannujahtiin kuin Calgaryn taikka suomalaispelaajien hautausmaalle Winnipegiin.
10 joukkuetta jonne en hyväksyn siirrtoa
1. Vegas Golden Knights
2. Arizona Coyotes
3. Carolina Hurricanes
4. Florida Panthers
5. Tampa Bay Lightning
6. Dallas Stars
7. Nashville Predators
8. Philadelphia Flyers
9. Columbus Blue Jackets
10. Washington Capitals
No trade listassa tääs näkyy hyvin se että mitä mieltä olen noista sun belt osavaltioiden menosta. Philadelphia on nyt aina ollu yksi inhokeista ja eikä niiden rebuild kiinnostas, joten pakko se oli listalle pistää. Harmittavasti listalle oli pistettävä myös Columbus Mike Babcockin takia. Pakko oli pelata varman päälle ja laittaa sitten vikaksi Washington Capitals. Ehkä hätävaran liioittelua kun suomalaisena tuskin kiinnostasin heitä, mutta just nyt ei kiinnostas olla Ovechkinin joukkuekaveri.
Viimeksi muokattu: