Sama täällä. Kyllähän noissa vanhoissa Blues-romppeissa on kehdannut tähän asti ihan hyvin kulkea, mutta onhan se nyt kiva käydä peleissä vähän uudemmassakin varustuksessa.Uusi, pränikkä Kiekko-Espoo huivi! Nyt kelpaa edustaa matseissa!
Toblerone on Maraboun paska. Ennen 2022 toi ois kelvannut.Pantteri-karkkipussi ja Toblerone.
Rahan jätin mainitsematta tässä ihan tarkoituksella, mutta kerta niin moni muu on sen luetellut saamiinsa lahjoihin, niin todettakoon, että näiden em. lahjojen lisäksi sain viime vuoden tapaan 50 euroa rahaa.Plus äiti sai työnantajalta Lippu.fin 100 euron lahjakortin, joka kuitenkin taitaa mennä mun ja/tai siskon käyttöön, mutsi kun ei pahemmin käy missään tapahtumissa :D
- Perinteiseen tapaan kuusi erilaista olutta
- Boksereita
- Dead by Aprilin bändipaita (kiitos sisko <3 edellinen jäi Kulttuuritalolle)
- NHL-aiheinen kirja
- Orlando Magicin snapback-lippis
Sama täällä. Kyllähän noissa vanhoissa Blues-romppeissa on kehdannut tähän asti ihan hyvin kulkea, mutta onhan se nyt kiva käydä peleissä vähän uudemmassakin varustuksessa.
Se on täsmälleen näin. Joulussa parasta on ilon tuottaminen läheisille sekä se yhdessä vietetty aika sukulaisten kanssa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän nauttii lahjojen antamisesta kuin niiden saamisesta.Niin se vain on, että kun ikää tulee tarpeeksi niin tärkeintä on se antamisen ilo.
Minulla ei tosiaan edes ollut vielä uuden K-Espoon fanituotteita, ainoastaan Bluesin vanha (mutta silti käyttökelpoinen ja hieno) kaulahuivi vuodelta 2012. Nyt oli aikakin päivittää repertuaaria sen osalta.On se ihan mukava aina välillä uusia niitä oman joukkueen fanituotteita, vaikka ne vanhatkin vielä menisivät. Mäkin ostin viime vuonna Nordikselta IFK:n uuden kaulaliinan, kun edellinen oli ollut käytössä varmaan viimeiset yli 10 vuotta.
Paras joululahja oli, kun 12-vuotias aukoi silmät suurina paketteja ja oli tyytyväinen jopa Othello peliin. Vinkkasi aiemmin, että ennemmin haluaa perinteisiä lahjoja vaikka useampia kuin yhden kalliin lahjan.
Niin se vain on, että kun ikää tulee tarpeeksi niin tärkeintä on se antamisen ilo.
Mä sain isänpäivälahjaksi sukkajoulukalenterin ja vielä jouluna lisää sukkia… niitä kyllä piisaaLuojan kiitos, ei yksiäkään sukkia!
Muutettiin kesällä ekaa kertaa 14 vuoteen ja jumalauta mulla oli 1 1/2 muuttolaatikkoa pelkkiä sukkia, ja lähinnä vielä käyttämättömiä. Jos niitä ei ollut alun neljättäsataa paria, niin ei niitä ollut sitten yhtään. Olen teroittanut kaikille potentiaalisille sukittajille, että se on loppu nyt, pohja se on minunkin säkissäni, saatana.