No mitäs pukki toi?

• 237 788
  • 1 673

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Paljon kaikkea, kiltti poika! Mainitaan nyt pari: kirjaa, suklaata paljon, sitä ei ole koskaan liikaa, uusi kännykkä, sääasema (!), pyjama, CD-levyjä ja niitä sukkia. Aina tarvitaan kaikkia näitä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kai se on katsottava lahjaksi, että sain lopultakin luvan hankkia vaimolle lahjaksi uuden puhelimen, kun entisestä ei enää voinut edes käyttistä päivittää. Vaimo on oikein tyytyväinen lahjaansa, joten niin minäkin.
Lisäksi, tyttäreni antoi minulle omaa taidettaan lahjaksi, josta olen kovin otettu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kirjan (Windsorien vaietut totuudet), villapaidan, trikoopuseron, Marimekon olkalaukun (liite), Dermosilin käsirasvoja, löylytuoksun (polka), tossut, bambupitkiksiä (2 kpl), käsineet&pipon, yöpaidan, parit sukat, korvakorut (Snö), tontun, hiusharjan&hiukslenksuja ja lahjakortin Kicksiin ja Ravintola Haraldiin.

Liitteet

• IMG_20241225_173443_HDR~2.jpg
    IMG_20241225_173443_HDR~2.jpg
    937 KB · kertaa luettu: 68

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uusi televisio, uusi pipo sekä hanskat, pari k-ryhmän lahjakorttia, rahaa, hygieniatuotteita, Fazerin joulusuklaata ja Tuplan xmas -boksi :D

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
  • Perinteiseen tapaan kuusi erilaista olutta
  • Boksereita
  • Dead by Aprilin bändipaita (kiitos sisko <3 edellinen jäi Kulttuuritalolle)
  • NHL-aiheinen kirja
  • Orlando Magicin snapback-lippis
Plus äiti sai työnantajalta Lippu.fin 100 euron lahjakortin, joka kuitenkin taitaa mennä mun ja/tai siskon käyttöön, mutsi kun ei pahemmin käy missään tapahtumissa :D
Rahan jätin mainitsematta tässä ihan tarkoituksella, mutta kerta niin moni muu on sen luetellut saamiinsa lahjoihin, niin todettakoon, että näiden em. lahjojen lisäksi sain viime vuoden tapaan 50 euroa rahaa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama täällä. Kyllähän noissa vanhoissa Blues-romppeissa on kehdannut tähän asti ihan hyvin kulkea, mutta onhan se nyt kiva käydä peleissä vähän uudemmassakin varustuksessa.

On se ihan mukava aina välillä uusia niitä oman joukkueen fanituotteita, vaikka ne vanhatkin vielä menisivät. Mäkin ostin viime vuonna Nordikselta IFK:n uuden kaulaliinan, kun edellinen oli ollut käytössä varmaan viimeiset yli 10 vuotta.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Paras joululahja oli, kun 12-vuotias aukoi silmät suurina paketteja ja oli tyytyväinen jopa Othello peliin. Vinkkasi aiemmin, että ennemmin haluaa perinteisiä lahjoja vaikka useampia kuin yhden kalliin lahjan.

Niin se vain on, että kun ikää tulee tarpeeksi niin tärkeintä on se antamisen ilo.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Niin se vain on, että kun ikää tulee tarpeeksi niin tärkeintä on se antamisen ilo.
Se on täsmälleen näin. Joulussa parasta on ilon tuottaminen läheisille sekä se yhdessä vietetty aika sukulaisten kanssa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän nauttii lahjojen antamisesta kuin niiden saamisesta.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
On se ihan mukava aina välillä uusia niitä oman joukkueen fanituotteita, vaikka ne vanhatkin vielä menisivät. Mäkin ostin viime vuonna Nordikselta IFK:n uuden kaulaliinan, kun edellinen oli ollut käytössä varmaan viimeiset yli 10 vuotta.
Minulla ei tosiaan edes ollut vielä uuden K-Espoon fanituotteita, ainoastaan Bluesin vanha (mutta silti käyttökelpoinen ja hieno) kaulahuivi vuodelta 2012. Nyt oli aikakin päivittää repertuaaria sen osalta.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paras joululahja oli, kun 12-vuotias aukoi silmät suurina paketteja ja oli tyytyväinen jopa Othello peliin. Vinkkasi aiemmin, että ennemmin haluaa perinteisiä lahjoja vaikka useampia kuin yhden kalliin lahjan.

Juu varsinkin lapset ovat aina joulusta niin kovin mielissään, kun niitä lahjoja tulee. Oli itsekin tänään todella kiva katsoa veljenpojan jouluiloa, kun 6-vuotias poika sai multa useamman paketin, joista tuli mm. iso lego-paketti, Ryhmä Haun palapeli&kylpysetti, Disney-kirja, sekä myös lätkäkortteja.

Oli vielä kiva, kun sai avata paketteja eilen vanhempien kanssa ja vielä tänään veljen perheen seurassa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulihan tossa hyviä ja mielekkäitä joululahjoja jälleen, joista sain mm. seuraavia:

- Pussilakanasetti
- Kylppärin pyyhkeitä
- Sukkia&boxereita
- Vaatekaupan lahjakortti
- College-housut
- Aleksander Barkovin kirja
- Mixu Paatelaisen kirja
- IFK-lakritsia
- Lätkäliiga-karkkeja

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Luojan kiitos, ei yksiäkään sukkia!

Muutettiin kesällä ekaa kertaa 14 vuoteen ja jumalauta mulla oli 1 1/2 muuttolaatikkoa pelkkiä sukkia, ja lähinnä vielä käyttämättömiä. Jos niitä ei ollut alun neljättäsataa paria, niin ei niitä ollut sitten yhtään. Olen teroittanut kaikille potentiaalisille sukittajille, että se on loppu nyt, pohja se on minunkin säkissäni, saatana.
Mä sain isänpäivälahjaksi sukkajoulukalenterin ja vielä jouluna lisää sukkia… niitä kyllä piisaa

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
– Ravintolalahjakortti
– Stockmannin lahjakortti
– Suklaata
– Pari hienoa t-paitaa, sukkia ja pakolliset kalsongit (tietenkin lyhyet, koska olen IFK:n kannattaja)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy