Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

No mitäs pukki toi?

• 235 162
  • 1 651

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhdistetty joulu- ja valmistumislahjana varustelekan lahjakortin kummitytöltä ja sen mieheltä. Siinäpä se.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Paikallisen jalkapalloseuran kannattajakausikortti 2025.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Aikuiskalenterin. Muuta en edes halunnut. (aikuiskalenteri = A5 kokoinen paperinen kalenteri)

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
  • Perinteiseen tapaan kuusi erilaista olutta
  • Boksereita
  • Dead by Aprilin bändipaita (kiitos sisko <3 edellinen jäi Kulttuuritalolle)
  • NHL-aiheinen kirja
  • Orlando Magicin snapback-lippis
Plus äiti sai työnantajalta Lippu.fin 100 euron lahjakortin, joka kuitenkin taitaa mennä mun ja/tai siskon käyttöön, mutsi kun ei pahemmin käy missään tapahtumissa :D

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ihan hitosti sukkia ja kaikkia mahdollisia laatuja. Suihkusaippua, koska joulupukin mielestä ilmeisesti haisen. Lisäksi joku keskiaika-kirja ja sitten vielä kruununa Harri Pirisen teos amatööreistä ammattilaisiksi, jonka sisällön ovat jo osittain spoilanneet podcast-hirmut Samuel Savolainen ja Petteri Sihvonen.

Taidanpa ottaa kaljan jääkaapista...

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joulun ihme! Pukki ei tuonut mitään. Ihmeeksi sen tekee sellainen seikka, että useina vuosina olemme sopineet, että lahjoja ei anneta tosillemme (rouva) ja tänä vuonna se vihdoin toteutui - molemminpuolin.
Olen siis virallisesti lahjaton, mistä olen iloinen.
Iloisena toivotan kaikille rauhaisaa joulunaikaa ja hyvää uutta vuotta 2025!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joulun ihme! Pukki ei tuonut mitään. Ihmeeksi sen tekee sellainen seikka, että useina vuosina olemme sopineet, että lahjoja ei anneta tosillemme (rouva) ja tänä vuonna se vihdoin toteutui - molemminpuolin.
Olen siis virallisesti lahjaton, mistä olen iloinen.
Iloisena toivotan kaikille rauhaisaa joulunaikaa ja hyvää uutta vuotta 2025!
Sama. Paitsi 83-v mutsilla on joku tarve antaa täysin tarpeeton rahalahja. Ennen sillä oli tapana antaa konvehteja ja joululimppu. Jos ei enää jaksa leipoa, lahjaton joulu olisi ihan jees. Kunhan kokoonnutaan syömään lähisuvun kesken pyhien aikana.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Teräspannu jonka on valmistanut de Buyer, rommia, punkkua, sukat ja kirja. Lahjakorttikin tuli toki.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ihan hitosti sukkia ja kaikkia mahdollisia laatuja.
Toivoin sukkia. Sain sukkia. Great success.
Luojan kiitos, ei yksiäkään sukkia!

Muutettiin kesällä ekaa kertaa 14 vuoteen ja jumalauta mulla oli 1 1/2 muuttolaatikkoa pelkkiä sukkia, ja lähinnä vielä käyttämättömiä. Jos niitä ei ollut alun neljättäsataa paria, niin ei niitä ollut sitten yhtään. Olen teroittanut kaikille potentiaalisille sukittajille, että se on loppu nyt, pohja se on minunkin säkissäni, saatana.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain kivat lahjat jälleen kerran, ykkösenä ulkomaan matkan myöhemmin keväällä. Mutta kyllä se mulle on jo vuosikausia ollut niin, että joulu on antamisen iloa. Vaikea keksiä mitään parempaa, kuin näkee kuinka läheiset rakkaat ihmiset ilahtuvat saadessaan lahjoja. Rahaa paloi taas ihan kiitettävästi, mutta jokainen euro kannatti. Hyvä fiilis ja huomenna saa vielä jatkaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy