No mitäs pukki toi?

  • 227 380
  • 1 620

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vuoden kuntosalijäsenyyden. Enää ei tarvitse käydä ulkopunttiksella pakkasessa tai sateessa, ja opiskelijan budjettikin tykkää hyvää.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Sain myös blankon mukin, siihen kun kaataa kuumaa juomaa tulee aatun kuva ja teksti "Fuck an Apology, Im not sorry for anything!" Lahjahevostahan ei pidä suuhun katsoa, mutta herättää hiukan ristiriitaisia tunteita. Onneksi ei ollut Zirinovskin kuvaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pumpernikkeliä, dödöä ja rahaa. Sanoin kai liian myöhään, että lahjoittaa kaiken mitä aikoo minulle Ukrainaan.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Sukkia, kalsareita, paitoja, pipo, Nutellaa, laatikollinen Daim-suklaata ja Gran Turismo 7.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Eipä erikoisia. Pari pulloa olutta suoraan kaappiin kypsymään, villasukat, oleiluasu.

Koira sai parit lelut ja yhteisiä juttuja madamen kanssa oli lahjakorttia Pentikkiin ja palapeliä.

Omat joululahjarahat lähti tänä vuonna suoraan Ukrainan siviileille, paitsi äidille tulee alkuvuodesta pari mottia puita pihalle.

Oleilu ja sohvalla makaaminen on kuitenkin parasta kera kinkkuleipien ja sahdin.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
50e lahjakortti, 100e käteistä, Ässien pyyhe ja paita, boksereita, pitkät kalsarit, suklaata ja lisää suklaata, dödöä ja suihkusaippuaa.

Mukavat lahjat. :)
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Partaöljyä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toikohan pukki @pettter ille juaksukaljat?
Tukka hulmuten, tai siis parta. Pää kolmantena jalkana eikun poroilla lensi.

Cittarista muuten ostin tänään repullisen puolen litran nelos-Olvia Merry xmas IPA kun oli 1.49 kipale. Puolet on jo mahassa tai no osa mennyt vessanpönttöön tai lumihankeen.

Mä sain joululahjan Mikael Gabrielilta ja JVG:ltä. Kiitos. Osa menee tonne jakoon.
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Meikä sai the other danish guyn kalsarit, bille beinon teepparin, lautapelin, 50€ lahjakortin ps storeen, rahaa ja pokemonkortteja. Kortteja nyt pari kuukautta taas keräillyt, joten pukille pinnat niistä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ennemminkin vei. :D

Aattelin, että nyt mennään lahjoissa todella helpon kautta ja hankin rakkaalle appiukolle jonkun 10€ arpakuoren. Aikuisten keskenhän ei jotain tätä genreä tai viinipulloa kummempaa ostella.

Noh, sehän veti sitten 5000€ jostain tonttuarvasta. En ostele arpoja lahjaksi ihan hetkeen…
 

MegaForce

Jäsen
Korvatunturin valkopartainen setämies muisti tänäkin vuonna. Kokin puntista löytyi minulle airpodit, pullo shampanjaa, pyyhe ja museokortti vuodeksi. Näillä mennään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuusi levyä musiikkia (jotka mainitsin jo toisessa ketjussa), 50 euron lahjakortin S-ryhmän ruokakauppoihin, 40 euron lahjakortin Tokmanniin sekä Juhlapöydän konvehteja. Olen kaiketi tullut virallisesti vanhaksi, kun nuo lahjakortit miellyttävät minua niin kovin paljon.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
-Sukkia ja kalsareita
-Oluita
-Pauligin erikoiskahveja
-NHL 24 pleikkarille
-Dallas Starsin kahvimuki joka oli mun ns. ykköstoive
-Pelicansin termosmuki
-Aku Ankan joulutaskari
-Kylpytakki

Päälle sekä minä että sisko saatiin 50 euroa rahaa sekä liput tammikuulle K-Espoo - Jokerit matsiin ping @Steril

Huhhuh. Tuo termosmuki varsinkin tuli täysin puskista, kun en ollut mitään Pelsu-sälää tänä vuonna edes toivonut. Kyllä pukki oli taas antelias!

Edit: ai niin, yks vielä unohtui. Mä ja isäukko saatiin lahjakortti kahdelle, jolla pääsee hohtogolffaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös