No mitäs pukki toi?

  • 227 532
  • 1 620

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Reilu kilo karkkia ja peitto. Siinä olivat minun saamani lahjat tänä vuonna.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Villasukat tuntuu olevan edelleen lyömätön pukinkontin lahja ja hyvä niin. Mä nukun talvet ja kesät villasukat jalassa. Naapuri ei ymmärrä niiden arvoa ja siinä pieni tekijä miksi nautitaan Suomesta ja puhutaan suomea. Kyllä Joulupukki tietää ketää kestitä ja kenelle antaa risuja.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Boksereita, parranhoitotuotteita ja paita. Kaikki lahjat täysin tarpeellisia, ja siksi voikin sanoa olleen hyvin osuneita paketteja tänäkin vuonna.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Rommia, tequilaa, lahjakortteja, kirjoja, sukkia ja kahvimylly.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Olin ollut harvinaisen kiltti
- lahjakortit ticketmasteriin, intersportiin ja dressmannille
- keittiöveitsisarja
- tavallisia sukkia & villasukat
- suklaata
- vähän alkoholia
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
  • Oluita
  • Erikoiskahveja
  • Boksereita
  • T-paitoja
  • Sukkia
  • Seattle Krakenin lippis
  • Kaksi erilaista kahvikuppia, toinen Leksandin logolla koristettu ja toisessa tähtikartasto joka hehkuu kun kuppiin kaataa kuumaa juomaa (jälkimmäinen täysi yllätys ja suosikkilahja)
  • Rahaa
Lisäksi sisko ja mutsi ostivat mulle ja faijalle liput kauden toiseen HIFK-Pelicans peliin, sama lahja joka kusi vuosi sitten koronarajoitusten takia.

En taas tiedä mitä sanoa. On mulla ihana perhe <3
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Sen yhden tanskalaisen jätkän kalsarit (3-pack), lahjakortin, aftershavea ja suklaata.
Ei hierrä, ei kierrä, ja on helppo pierrä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onkohan tontut kertoneet minusta liikaa pukille? Sain nimittäin viiden litran tynnyrin täynnä saksalaista olutta. Onhan tuo nyt todella mahtava lahja tällaiselle olutharrastajalle. Kestää jonkin aikaa. Onneksi on opettajan pitkä joululoma...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ilmoitin etten halua mitään materiaa enkä saanutkaan yhtään lahjaa.

Lapsi tosin saikin sitten minun edestäni tavaraa, koska on meidän ainoa lapsi ja myös omien vanhempieni ainoa lapsenlapsi…
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pukki toi viinaa, karkkia ja museokortin jatkot. Olen tyytyväinen.
 

nksh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Ilmoitin etten halua mitään materiaa enkä saanutkaan yhtään lahjaa.

Lapsi tosin saikin sitten minun edestäni tavaraa, koska on meidän ainoa lapsi ja myös omien vanhempieni ainoa lapsenlapsi…

Itse seurasin muutaman hetken tyytyväisenä omien tyttöjen lahjojen availua mutta rajansa kyllä kaikella. Lahjoja tuli ihan liikaa ja seuraavana jouluna on pakko puuttua joulupukin touhuihin ajoissa.

En itse toivonut mitään ihan jo senkin takia että lahjan antajan ei tarvitsisi stressata mitä ostaisi mutta silti sieltä jotain kuitenkin tuli. Sain kirjeen "joulupukilta" missä hän kertoi kuulleensa että minun pitäisi ostaa uudet kengät mutta hän ei osaa niitä valita puolestani niin saan käydä ostamassa mieluisat ja kiikuttaa kuitin tiettyyn osoitteeseen missä se hyvitetään takaisin. Aiheutti pienen virneen kyllä.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Aftereightejä, liput Tappara-Lukko peliin, dödöä ja lätkäkortteja. Olen super kiitollinen<3
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Perussuklaiden lisäksi sain isoisäni rykmentin JR14 historiikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös