Ai Simek tulikin teille. Pistä vaikka siivoamaan ja pesemään pyykkiä niin saat miehestä jotain hyötyä edes.- Ja näemmä vielä yksi yllärilahja...Juraj Simek. Tiedä sit onko mitään käyttöä...
Ai Simek tulikin teille. Pistä vaikka siivoamaan ja pesemään pyykkiä niin saat miehestä jotain hyötyä edes.
Tuolle pukin tuomalle tekopillulle en oo vielä keksinyt käyttöä...
-Benellin haulukko
-Swarowskin kiikaritähtäin
.käteistä 20.000-40.000€, laskeminen kesken
-Fabergén munia öppaut tusina
-Armanin puku & väriltään passeli golfsetti oheen..,
Oikeastin sain kirjoja, paidan ja semmoisen kapseleilla toimivan kaffetykin. Kaikki ihan tarpeeseen. Ihmeen moni on saanut näköjään lahjaksi rahaa. Outoa. Tuliko ihan viikkorahan päälle? Hurjaa.Minä jätin kaiken tämäm tyylisen, vähäpätöisen mainitsematta.
Tässä ketjussa leijuu aika ajoin schollin perintö...
Oikeastin sain kirjoja, paidan ja semmoisen kapseleilla toimivan kaffetykin. Kaikki ihan tarpeeseen. Ihmeen moni on saanut näköjään lahjaksi rahaa. Outoa. Tuliko ihan viikkorahan päälle? Hurjaa.
Varmaan siksi koska se on paras joululahja.Ihmeen moni on saanut näköjään lahjaksi rahaa. Outoa. Tuliko ihan viikkorahan päälle? Hurjaa.
Niinpä. Monestihan lahjoista tulee vaan paha mieli. "Mä ostin sille kympillä, mutta sillä näköjään oli mulle viidelläkympillä" jne. Tai että saa jonkun hilavitkuttimen mitä ei tarvitse ollenkaan. Pitääkö silloin esittää että se tulikin muka tarpeeseen? Joo joulu on feikkaamista. Järjetön kulutushysteria ja ihmiset jäävät tappiolle kun itse ei sillä rahalla ostaisi niitä. Ja sitten kun miettii miten moni täälläkin luettelee jotain vaatteita. Mistä se toinen tietää minkälaisia vaatteita haluaa pitää? Eikä se välttämättä istu edes päälle, vaikka tuurilla koko sattuisikin olemaan sopiva. Paidoissa esimerkiksi toi on aika tarkkaa ja housuissa vielä tarkempaa. Ja miettikää vaikka jotain boksereita, mitä ainakin mulla on tosi vaikea löytää. Mutta entä jos akka ostaiskin vaan Cittarista jotkut Viivi ja Wagnerit, mitä ei muutenkaan kukaan aikuinen kehtaa pistää jalkaan. Kaikki Anttilatkin on aivan täynnä noita tuollaisia. Miehet tuskin niitä ostelee.Samaa mieltä. Minusta on hyvin erikoista, että aikuiset ihmiset vaihtelevat kalliita lahjoja. Ymmärrän muistamisen, minusta lahjassa tärkeintä ajatus.
- FIFA15
- Neljä elokuvaa
- Bose Solo TV -äänijärjestelmä
- Jouluarpa (Ei voittoa)
- dödö