No mitäs pukki toi?

  • 228 937
  • 1 620

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ensimmäistä kertaa vietän joulua anoppilassa Jenkkilän puolella. Amerikkalaiseen tapaan tämä nyt meni vähän överiksi. Arvostan toki lahjoja, joista moni oli varsin osuvia, mutta olisin toki ollut perisuomalaiseen kirja + suklaa -komboon täysin tyytyväinen.

- Neljä pulloa Sahtea-olutta. Kyseessä suomalaiseen sahtiperinteeseen valmistettu jenkkiolut, jonka maustamisessa on käytetty Chai-teetä. Yhden jo join, hyvää oli.
- Liput Avs-Jets peliin sunnuntaille (tämä spoilattiin tosin jo aiemmin)
- Peliin rekvisiitaksi Avs t-paita ja lippis
- Sukkia
- Jalopeno-jellykarkkeja
- Piparkakkusuklaata
- Muita sekalaisia snackseja, karkkeja ym.
- MTG-boostereita
- Palapeli
- Toinen palapeli täällä tehtäväksi ennen kotiinpaluuta (aiheena apille rakas Philliesin kotistadium)
- Lahjakortti hyväksi todettuun vaateliikkeeseen ja toinen jaettavaksi vaimon kanssa toiseen liikkeeseen.
- T-paita, jossa Westerosin kartta
- GoT-aiheinen taulu (postituksessa Suomeen)
- Pieni taulu, jossa kiinalaissävytteinen maalaus hevosista
- Puolestani tehty lahjoitus Keski-Amerikan mehiläiskasvattajille ja tähän liittyen pieni mehiläiskoriste
- Pieni vihreä muovinen lohikäärme (?)
- Keräiltäviä jääkiekkohahmoja. Pussista aukesi Flyers ja Whalers -hahmot, jotka molemmat on/oli kivoja symppistiimejä.
- Pari joulukoristetta, joista toinen Fosters-tölkistä tehty lumihiutale
- Playmobile-yllätyspussi, josta tuli egyptiläishahmo (?)
- Kolme kumiankkaa (?)
- Shampoo + deodorantti

Lisää varmaan tulee, kun tavataan muita tuttuja ja Suomeen palattua sukulaisilta, mutta oli tuossa jo enemmän kuin tarpeeksi.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
- pari peliä boksille
- kalenteri
- pehmeät sukat
- pieni levy suklaata
- pieni kipollinen suklaata
- satanen fygyä
- sähköhammasharja
- kylpytakki
- munanleikkuri
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nyt tuli paketit tarpeeseen ja sopiva määrä.

3 kpl. kirjoja
Peruskuulokkeet
Pieni pullo viskiä

Brio-junarataan tuli onneksi lisäpalaa (farmi, jossa traktoreita ja sähköveturi, aika superia)

Meillä kanssa poika diggaa hirveästi Brion junista. Hänellä ( ja myös minulla) oli huikea viikko kun ensin synttärilahjaksi tuli juna ja yksi ratasetti ja vielä Joululahjaksi iso laajennussetti.
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Aina tuli junnuna niin älyttömästi lahjoja, joten ei vielä muutamienkaan vuosien päästä totu siihen, että kääreiden määrä vähenee. 1v7kk poika luonnollisesti vetää suurimman huomion, omaksi tehtäväkseni jää hänen onnelleen hymyily. Minulle osoitetuissa paketeissa oli suklaata, kauluspaita, oleskelupaita ja -housut, partatrimmeri, tekninen kerrasto x2, sukkia, ongelmanratkaisunäperryksiä, NHL-kausikirja 99-00(!) ja sitten vaimon kanssa yhteisiä olivat lautapeli sekä noin viistuhatta mummonmarkkaa. No, olihan sitä siinä taas.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Meillä kanssa poika diggaa hirveästi Brion junista. Hänellä ( ja myös minulla) oli huikea viikko kun ensin synttärilahjaksi tuli juna ja yksi ratasetti ja vielä Joululahjaksi iso laajennussetti.

Toukokuussa synttärit, toivottavasti silloin saadaan lisäpalikoita. Poika on vasta 1,5 vuotta, niin ei nuo isompien kokonaisuuksien kasaamiset oikein vielä luonnistu, mutta kyllä mä ihan mielelläni kasailen sen apuna... Verkkokauppa.comissa on huikea valikoima ja iso pöytä jossa vaikka mitä esillä ja kokeiltavana. Poika oli melko vaikea saada sieltä pois taannoin.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
En toivonut enkä kirjoittanut joululahjoista pukille mutta sain kuitenkin vaatteita, hajuvettä, 3 pulloa viskiä, olutta, talvikengät, juoksukengät sekä 200€ rahhoo.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Menneenä päivänä suihkutellessa eksyi suuhun pesugeeliä, jonka pullon etiketissä oli teksti: Hyväilevä päärynägeeli.
Paskat, se mitään hyväillyt, maistui saippualle!

Odottelen jo tutisten ja suu märkänä, että milloin sauna on lämmennyt. Sain nimittäin pukinkontista pullon nimeltään Black Pepper Soap.

Joulupukki tuntuu aika reilulta jätkältä?!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Pukki toi kaikenlaista. Kirjoja, elokuvia, elokuvalippuja (varsin tarpeen minulla), suklaata, Jallun (pullo, ei lehti), paketin jotain erikoisteetä, "Silica-piivalmistetta vatsan hyvinvointiin", Batman-sarjakuva-albumin Batman - Earth Onen, Black Sabbathin paidan ja jonkin verran kylmää käteistä kirjekuoressa. Olen pukkiin tyytyväinen, pukki saa siis elää vielä ainakin vuoden.

Kirjojen saldoa mm. Ville Kivimäen Murtuneet mielet -tietokirja jatkosodan aikaisista sotatraumoista, Jonna Pulkkisen tietokirja Jallu, joka kertoo jalo- ja paloviinan historiasta (tämän kylkiäiseksi siis myös pottu Jallua), Zlatanin elämäkerta, Vaiettu totuus -niminen teos talvi- ja jatkosodan vaietuista tapahtumista sekä sokerina pohjalle Olavi Paavolaisen Kolmannen valtakunnan vieraana -klassikko. Sota- ja natsiaiheilla pääsee pukki aina pitkälle!

Elokuvina mm. Leprechaun, Charles Bronsonin tähdittämä Kinjite sekä Jari Halosen ohjaama Aleksis Kiven elämä, ja neljä dokumenttisarjan osaa toisen maailmansodan tapahtumista kuvattuja harvinaisia värifilmejä. Kuten sanottua, niin sota- ja natsiaiheilla pääsee pukki aina pitkälle!

Lisäksi ostin itse itselleni jokusen tämän vuoden aikana tulleen supersankarielokuvan kokoelmiani varten. Ne olen totta kai nähnyt, mutta ne tahdon omistaa.
 

Bacon

Jäsen
Parrakas setä tänäkin jouluna tyhjensi kassit olohuoneeseen. En hirveästi lahjoja toivonut, mutta SaiPan paitaa Kohon nimellä pyysin ja se oli se suurin lahja, jota lapsenuskossa kovasti odotin. Noh tulihan nenän eteen jonkinmoinen kasa lahjoja, jotka sisälsi arpoja, SaiPa pipon, pussilakanoita, deodoranttia, suihkugeeliä, suklaata, mutta paketti paketilta odotin ja odotin kokoajan enemmän sitä pelipaitaa ja paidan sijasta sain kirjeen. Kirjeessä sanottiin, että tontut eivät kerenneet saada paitaa painatukseen ja se tulee myöhemmin.

Se otti koville. Olin odottanut sitä hetkeä, että pääsen ehkä eniten arvostamaani pelaajan pelipaitaa pukemaan päälle ja kannustamaan se päällä Espoossa vierasmatkalla ja tänää kotipelissä. Sitten se kirje vaan tärähti paketista ja ihan kuin joku iljettävä otus olisi ottanu otteen kiveksistäni. Puristi kovempaa ja kovempaa eikä päästänyt irti. Huokaisin ja totesin, että ensi viikolla sitten. Söin loppuillan ruisleipää.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
- rannekello
- villasukat
- 3 kirjaa

En nyt muista, mitä muuta, mutta kyllä sieltä jotain muutakin tuli. Tyytyväinen olen, kello on hieno ja kirjoista yksi jo luettu (Leiri 14 - pako Pohjois-Koreasta).
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
- PS4 (Killzone: Shadow Fall ja FIFA14)
- Niclas Lucenius #63 TPS-fanipaita.
- leffoja (mm. Selänne)
- SoftDream-peitto
- vaatteita
- dödö ja hajuvesi
- Mikä tärkein; tyylikäs taskuliina.

Taas on vuosi kulunut.

Tänä vuonna pukki toi;
- FIFA15
- Neljä elokuvaa
- Bose Solo TV -äänijärjestelmä
- Jouluarpa (Ei voittoa)
- dödö

Edit. Unohtui tosiaan mainita, että pukki toi myös liput 3.1 pelattavaan Jokereiden matsiin.
 
Viimeksi muokattu:

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
- SodaStream masiina. Tuli todellakin tarpeeseen!

- Boksereita x 2

- Sukkia x 4

- Huppari


Dodoä ei tullut tänä vuonna (pettymys kylläkin), mutta jospa en sitten enää haisekkaan pukin mielestä.

Taas vuosi kulunut edellisestä kerrasta ja tällä kertaa lista on tämmöinen:

-Bokserit x 2

-Hanskat

-Pipo

-Dodöä (Oon vissiin taas ruvennu haisemaan pukin mielestä)

- Kolitsihousut

- Huppari

kaikki tuli tarpeeseen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Villapaita
Blenderi
 

Bacon

Jäsen
- GTA V (PS 4)
- SaiPan t-paita sekä autoon imukuppipaita
- villasukkia
- bokserit
- suklaata
- arpoja
- minttu-toffee leijonapullo
- vähän rahaa
- dödöä ja shampoota

Jotain on siis tehty taas oikein.
 

dayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hilpara, kasa sympatiajoukkueita NHL:ssä
Vähän Breaking Bad Complete Series boksia, perus vaatteita ja suklaita ja muuta tylsää. Pukilla näemmä asiallinen maku TV-sarjojen suhteen, onneksi olen ollut kiltti lapsi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ei mitään. Jyväskylässä olisi varmaan joku paketti ollut odottamassa, mutta nyt ollaan Turussa. Eli minun pakettijoulu koittanee varmaan sitten tammikuussa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ne perinteiset suklaarasiat ja marmeladit. Lisäksi tällä kertaa tuli sykemittari, ihan perus Polar, nostamaan motivaatiota laihdutukseen. GTA V PS3:lle koska sitä ei vielä ollut. Rush ja 12 Years A Slave -elokuvat. Otsalamppu, ilmeisesti vihjataan että lenkille pitäisi lähteä. Teleskooppi selän rapsutin. JYP villasukat ja JYP avaimenperä sekä valaiseva ja erilaisia vesitoimintoja sisältävä suihkupää.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Sekalaisia liuottimia sisäiseen ja ulkoiseen käyttöön - Painopiste ensimmäisissä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kauan odottamani NBA 2K15 ps3:lle, dove men+ care dödö ja suihkusaippua, aku ankan taskukirja ja 250€ cashia. Kyllä näillä kelpaa taas hetken aikaa.

edit: niin ja tuli sieltä tietysti myös sitä kuuluisaa suklaatia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös