Pukki toi kaikenlaista. Kirjoja, elokuvia, elokuvalippuja (varsin tarpeen minulla), suklaata, Jallun (pullo, ei lehti), paketin jotain erikoisteetä, "Silica-piivalmistetta vatsan hyvinvointiin", Batman-sarjakuva-albumin Batman - Earth Onen, Black Sabbathin paidan ja jonkin verran kylmää käteistä kirjekuoressa. Olen pukkiin tyytyväinen, pukki saa siis elää vielä ainakin vuoden.
Kirjojen saldoa mm. Ville Kivimäen Murtuneet mielet -tietokirja jatkosodan aikaisista sotatraumoista, Jonna Pulkkisen tietokirja Jallu, joka kertoo jalo- ja paloviinan historiasta (tämän kylkiäiseksi siis myös pottu Jallua), Zlatanin elämäkerta, Vaiettu totuus -niminen teos talvi- ja jatkosodan vaietuista tapahtumista sekä sokerina pohjalle Olavi Paavolaisen Kolmannen valtakunnan vieraana -klassikko. Sota- ja natsiaiheilla pääsee pukki aina pitkälle!
Elokuvina mm. Leprechaun, Charles Bronsonin tähdittämä Kinjite sekä Jari Halosen ohjaama Aleksis Kiven elämä, ja neljä dokumenttisarjan osaa toisen maailmansodan tapahtumista kuvattuja harvinaisia värifilmejä. Kuten sanottua, niin sota- ja natsiaiheilla pääsee pukki aina pitkälle!
Lisäksi ostin itse itselleni jokusen tämän vuoden aikana tulleen supersankarielokuvan kokoelmiani varten. Ne olen totta kai nähnyt, mutta ne tahdon omistaa.