No mitäs pukki toi?

  • 228 821
  • 1 620

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
- Zlatanin kirjan
- Pesuaineet
- Boksereita
- Käsikorun

Ylipäätään olen huono vastaanottamaan lahjoja, mutta kaikki tarvittava tuli taas. Zlatania tulee luettua päivittäin, vaikka olen todella surkea lukemaan kirjoja.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
^ Mikä maa on kyseessä ?

Pitänee itse päätellä mikä maa tuossa oli kyseessä kun kaiken kuningatar ei halunnut kertoa sitä meille, pitkällisen päättelyn jälkeen päädyin Chileen, voitko sanoa TQoFE menikö oikein ja jos ei niin polttaako vai kylmääkö xD
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Pitänee itse päätellä mikä maa tuossa oli kyseessä kun kaiken kuningatar ei halunnut kertoa sitä meille, pitkällisen päättelyn jälkeen päädyin Chileen, voitko sanoa TQoFE menikö oikein ja jos ei niin polttaako vai kylmääkö xD

Tää on heleppo, Keski-Afrikan Tasavalta, oma suosikkini, varsinkin trivial pursuitissa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pitänee itse päätellä mikä maa tuossa oli kyseessä kun kaiken kuningatar ei halunnut kertoa sitä meille, pitkällisen päättelyn jälkeen päädyin Chileen, voitko sanoa TQoFE menikö oikein ja jos ei niin polttaako vai kylmääkö xD

Kun nainen netissä vilahtaa, äksdee viestikenttään kilahtaa.

Minulle pukki toi vain tavaraa, joka ei kirvoita kanssakeskustelijaa esittämään jatkokysymyksiä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nostetaampa tunnelmaa jo ennen aattoiltaa, ja arvailaan miten antelias joulupukki on taloudellisen taantuman vuonna 2013. Todennäköisesti keskiverto jatkoaikalaisen setti näyttää tiistai-iltana tällaiselta:

-Miesten ihonhoito tuotteita (Hugo Bossin dödö & partavesi)
-Kaksi kirjaa (Jorma Ollilan ja Ville Haapasalon elämäkerrat)
-Sel8nne -Dvd
-Vain elämää 2 -Cd-levy
-Lahjakortti (100€) tatuointiliikkeeseen
-Tyttöystävältä Black Horsen pitkät kalsarit ja Duudson -pipo
-Suklaarasia (taas niitä samoja Juhlapöydän konvehteja)
-500€ käteistä rahaa
-Finnkinon leffalippuja
-Ässäarpoja (voitin 15€)

Oli juuri ennen joulua sovittu perhepiirissä, että mitään lahjoja ei ostella, mutta kiva kun edes pari yllätyspakettia sai avata.
 
Viimeksi muokattu:

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Me ollaan sovittu jo kolmatta vuotta perheen (ja frendien) kanssa, että aikuisille ei osteta mitään lahjoja. Toimii oikein hyvin, kaikkien joulustressi on liki olematon ja Joulut ovat mukavampia kuin koskaan ennen. Muutama pikkuskidi on poppoossa ja niille lahjat ovat tärkeitä, mutta muuten ollaan panostettu seurusteluun, hyvään ruokaan ja juomaan. Tarpeetonta krääsää on kaikilla jo liikaakin. Suosittelen, toimii.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Aikuisille ei pukki tuo mitään.

Tyttö saa lahjakortteja intersportiin
ja Tabletin.

Pojalle tulee tolkuton kasa serkkujen vanhoja brio-junarata osia jo varsin huomattavan kokoelman lisäksi. Tämä lahja on yhtäpaljon mulle kun kun poikulille,
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Täälläkin panostetaan ruokaan, juomaan ja yhdessä tekemiseen. Aikuisporukalla mennään siis. Siskot vääntää laatikoita ja kakkuja, faija ostaa ja paistaa kinkun, Ranskassa asuva veli tuo jotain paikallisia herkkuja ja minä hoidan pöytään viinit ja savulohta. Pakkasessa odottelis myös pari lapista kärrättyä tunturirautua ja poronpaisti joten väliviikollakaan tuskin nälkä ehtii yllättämään.

Lahjoja saa antaa muttei varmaan kukaan osta (taaskaan) kaikille lahjaa lahjanostamisen pakosta vaan jos jotain on osunut eteen mistä tietää jonkun toisen tykkäävän niin hankkii sitten. Turhaa krääsää vältellään kuin ruttoa. Kavereiden ja sukulaisten lapsille enemmänkin keskittyy lahjat.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mitään ei ole vielä jaettu/saatu, mutta pari valistunutta arvausta voin silti heittää ilmoille!

Omista paketeistani tullee lähes 100% varmuudella löytymään:

- Viivi & Wagner -seinäkalenteri 2014 - tämä on traditio jo vuodesta... 2004? Joka ikinen wanhakin on edelleen tallella!
- yksi (1!!!) rasia Juhlapöydän konvehteja - eihän näitä koskaan "toivo", mutta kyllä suru oli suuri, kun yhtenä jouluna (2005 vai 2006?) ei tullutkaan. Siitä eteenpäin joulupukin kontista on löytynyt aina tasan yksi (1!!!) rasia näitä meikäläiselle
- lasikannellinen paistokasari - tämä on oikeastaan ainoa, josta vähän vihjasin vanhemmilleni. Joskus itsenäisyyspäivän paikkeilla wanha paistokasarini alkoi muistuttaa enemmän kiikkulautaa kuin ruoanvalmistusvälinettä.

Siinähän ne! Mitä tahansa tuon listan ulkopuolelta tulee lisää, niin kaikki on vain extraa!
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ei mekään aikuisten veljesten kesken mitään lahjoja toisillemme kiikutella, veljien lapsille täytyy käydä lautapeliä ja musiikkia ostamassa. Ja isälle joku kirja. Aattona oletan saavani kaksi lahjaa, toinen on lasten kuvilla varustettu seinäkalenteri ja toinen pari seteliä kirjekuoressa. Ihan niin kuin viime vuonnakin. Lasten riemua aattona on kyllä ihan mukava katsella.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avovaimon kanssa annoimme jo perinteiset kirjalahjat toisillemme. Ja siinä ohessa pieniä yllätyksiä. Muille annamme milloin mitäkin. Perinteisiä lahjoja, joita tänäkin vuonna on mukaan mahtunut, ovat erilaiset teet, maustekahvit ja sinapit... Kalenteria ja kirjaa mahtuu myös näihin. Yhdet lumikengät löysivät myös tiensä lahjakoriin. Säät vaan ovat niin paskat, että hetkeen ei noista hyötyä ole...

Itse saanen kummisedältä viinipullon ja vanhemmiltani lahjakortin. Muilta osin sisältö on yllätys....
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ensimmäinen joulu, kun ei ole tarvinnut pohtia, mitä vanhemmille lahjaksi saati missä välissä kyläillään kotona. Kyllähän tämä kieltämättä vähän oudolta tuntuu.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pojalle tulee tolkuton kasa serkkujen vanhoja brio-junarata osia jo varsin huomattavan kokoelman lisäksi. Tämä lahja on yhtäpaljon mulle kun kun poikulille,

Noita kun saiskin pojalle mahdollisimman paljon. Poika on nyt 1,5 vuotta ja jo viime jouluna tuli eka osa ja viime aikoina se on ollut todella suosittu. Lisää osia siis pitäisi saada, tietysti. Pojalle varmaan riittäis noikin, mutta isi ehkä tykkäis tehdä vähän isompia kokonaisuuksia... Siltoja pitäis ainakin saada.

Itse saan partakoneen, varmasti suklaata ja ehkä jotain yllätyksiäkin. Omat ostamiset on aika vähissä, vaimokkeen kanssa on sovittu ettei mitään osteta ja mutsille ostetaan jotain pientä. Niin tiukka rahatilanne, ettei yksinkertaisesti ole oikein rahaa ostella mitään.
 

Masentaja

Jäsen
Mä sain jo keskiviikkona ainoan lahjan joka kiinnostaa. Musta tuli isä.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Jee! Yhden lahjan tontut oli tuoneet ja se oli juurikin toivottu Garmin Forerunner 210 GPS-kello ja sykevyö. Toivottu, tarpeellinen eikä kuitenkaan mikään överikallis erikoismalli. Järkevä.

Perskeles, kun eilinen tunnin juoksu plus tunnin säbäreenit veti paikat niin jumiin, ettei nyt heti pääse koittamaan. Huomenna aamupäivällä sitten.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No mitäs se toi:
-Rannekellon
-Jonkun ihme rusetti/skraga-systeemin Qtieltä
-Tiskiharjan (mitäs vittua?)
-Paras lahja oli valokuva-albumi kummitytön ensimmäisestä 21kk:sta
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ensimmäinen avaussessio toi seuraavat lahjat:

- Suklaata
- Modern Talkingin levy
- Betty boop kalenteri vuodelle 2014
- Mennen after shave
- Playboy hajuvesi
- Tuikkukippo
- Juomapeli ja snapsilasit
- Ville Haapasalon uusin kirja


Illempana lisää.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
- Telkkari
- Policen rannekello
- Kerhon huppari
- Hieman käteistä

Nämä jäivät päällimmäisenä mieleen. Kylkiäisenä tuli tietenkin mm. näitä perinteisiä, eli sukkia, suklaata ja boksereita.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
-Pussilakanasetti
-Fazerin suklaata
-Saluunan mallinen lintulauta
-Ulkolyhty
-Punaviiniä
-Glögiä
-Kahvia
-Juustolajitelma
-Kotitekoista sinappia
-100 euron lahjakortti Cittariin
-Pieni metallisangollinen tuikkukynttilöitä
-Viime kesänä kuivattu vihta
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
-Mässyä
-Pussilakanasetti
-Lakana
-First Aid Kit setti autoon
-Sukat
-Arpa (ei voittoa)
-Axe suihkusaippua/shampoo

Siinäpä ne. Kaikki tuli tarpeeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös