No mitäs pukki toi?

  • 228 623
  • 1 620

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- kauluspaidan
- hajuste
- Sopranosin 1&2 tuotantokausien dvd:t
- kirjan
- rahaa
- täytelahjoja eli karkkia ja muuta
 
K

kangaroo

Pukki toi suklaarasian ja ylimääräisenä joululahjana sain korvatulehduksen. Onneksi lääkäreitä on tänäänkin töissä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
- T-Paita
- ProHockeyn uusin numero
- Joku paksu jääkiekkokirja
- Axen lahjapakkaus
- Pienoinen lahjapullo

Kiitoksia pukille.
 

Brode#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa,Kaputt HEC ja puhtaasti taklaavat..
Pukki toi:

Pukilta tuli ne mitä olin toivonut,eli:

-Remeksen uusin kirja,'Pyörre'.
Remeksen kirjat ovat allekirjoittaneelle mieluinen lahja.

-Uusi Tefalin paistinpannu,en muista että olisimme toivoneet varsinaisesti
tätä,mutta iso kiitos siskolle siitä!

-Villasukkia,suklaata ja hieman rahaa..Menee tarpeeseen,uuni sanoi sopimuksensa irti toissa iltana.

Olen huomannut sen että tällä vanhemmalla iällä turhia lahjoja ei ole olemassakaan,kaikki on tarpeellisia. Tietty se minun 40" taulutöllö on vielä jossain pukin reessä,ei tullut perille ainakaan eilen,joten täytyy varmaan itse alennusmyynneistä katsella sittenkin 32" töllöjä.. =D
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Pukilta tuli ne mitä olin toivonut,eli:

-Remeksen uusin kirja,'Pyörre'.
Remeksen kirjat ovat allekirjoittaneelle mieluinen lahja.

Pukki toi tänne myös tuon Remeksen uusimman. Olen jokunen vuosi sitten lukenut yhden Remeksen ja hieman yllättäen tuo kirja tuli, mutta oikeastaan loistavaa jouluviihdettä. Siinä glögin kanssa on mukava lukaista Remestä.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
No, Paavo Arhinmäen tai Esko-Juhani Tennilän tyylitaju kertoo kaiken, mitä edes menee, jos ei kiinnosta/arvosta. Neuvostoliitossa/Venäjällä kaikki on paremmin...

Mitä tämä mielestäsi sitten kertoo näiden herrojen tyylitajusta, että he noudattavat _täsmälleen_ etikettiä pukeutuessaan mustaan (huom. mustaan, ei esimerkiksi tummansiniseen) pukuun itsenäisyyspäivän vastaanotolle? Voitko avata tätä vähän?
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
- Kahvinkeitin (ihan loistava juttu)
- Paistinpannu (myös tämä oli toivelistalla)
- Vohvelirauta
- Sukkia
- Boxereita
- Lautasia
- Lompakko
- Da Vinci - koodi. Kirja.
- Kaulakoru
- Ässäarpoja
- Suklaata
- Rahaa
- Hajusteita / shampoo / suihkusaippua
- Vaatteita (farkut, paita)
- Juustohöylä
- Punaviinilasit

Huh, olinpas mä kiltti. Ja lähes kaikki sellaisia, joita tarvitsen.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Suklaata.
Suklaata.
Suklaata.

Ässien game worn tältä syksyltä, kyseisen pelaajan kirjoittamalla joulukortilla varustettuna.

Axen tuotesetin.
Uniikisti nimikoitu ja kuvitettu naulakko.
Paita.
Housut.
Kenkäteline.
Palapeli.
Hedelmäkori.
Pari kirjaa.
Pari joulukukkasta.
Muumimuki.
 

Thomasson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mitä enemmän ikää alkaa kertyä mittariin, sitä vähemmän pukilla on annettavaa. Kai minä tulen vuosi vuodelta tuhmemmaksi, tai sitten tuo talouden taantuma alkaa jo näkyä.

Vakavasti puhuen nykyäänhän lahjojen merkitys on jo allekirjoittaneelle hyvin vähäinen. Kaukana ovat ajat, jolloin giftien odotus oli aattona piinaavaa, ja itse jouluakin odotti jo vähintään marraskuun lopusta asti. Nyt joulu tuli aivan kuin puun takaa ja nykyään oikean, kunnon joulun luovat lahjojen sijaan ennemminkin yleinen tunnelma, valkea lumipeite ja perinteiset joulusapuskat.

Joka tapauksessa, pukki toi tänä jouluna aivan sopivasti erinäistä sälää. Täytyy olla tyytyväinen. Tässä kaikille maisteltavaksi:

-muutama paketti chokolaadia
-muutama paketti sukkia
-suosikkijoukkueeni kaulahuivi
-Saw-leffasarja I-IV DVD:nä
-farkut
-nahkatakki(!)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Sain yhden enemmän kuin ostin, eli

Kummeli - Alivuokralainen DVD
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Perussettiä:

-sukat
-suklaata
-kirja, Juhani Seppänen: Selvästi Juovuksissa
-joulukynttelikkö
-Stockan lahjakortti
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kevyet oli pukin kantamukset:

- reinot
- perkolaattori
- suklaata
- UPSi tietsikalle ym härpäkkeille
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vakavasti puhuen nykyäänhän lahjojen merkitys on jo allekirjoittaneelle hyvin vähäinen. Kaukana ovat ajat, jolloin giftien odotus oli aattona piinaavaa, ja itse jouluakin odotti jo vähintään marraskuun lopusta asti. Nyt joulu tuli aivan kuin puun takaa ja nykyään oikean, kunnon joulun luovat lahjojen sijaan ennemminkin yleinen tunnelma, valkea lumipeite ja perinteiset joulusapuskat.

Itselläni sama homma, se joulun tunnelma on tärkeämpi kuin lahjat tai ruoat jne. Omat lahjatkaan ei enää jaksa niin paljoa sytyttää, mutta enemmän kiinnostaa ja jännittääkin se mitä muut sanovat itse ostamistani lahjoista. Se on mukavaa jännitystä se!
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Kevyet oli pukin kantamukset:
- UPSi tietsikalle ym härpäkkeille
Upsi lienee Jatkiksen painavin lahja toistaiseksi.

Täälläkin oltiin vissiin kilttejä, kun tuli
- Kalavaakoja kaksin kappalein
- Kollekepaita
- Pyyhe
- Kalanlyömisväline
- Autonrenkaiden venttiilinsuojat mallia pääkallo (kiitti vitusti)
- Hassunhauska seinälaatta, "Bed and Breakfast, You make it"
- Alivaltiosihteerin uusin
- Turun keskustan kartta vuodelta 1827, eli aika tuore. Turussa kun tehtiin karttoja keskustasta ja juotiin viiniä pikareista kun Vantaalla (myöh. Helsinki) eroteltiin vielä kakkaa savesta tai toisin päin.
- Hemui
- Itse askarreltupaskarreltu kultuurilahjakortti vapaavalintaiseen tapahtumaan v. 2009.
 
Viimeksi muokattu:

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Selkeästi olin ollut kiltti.

- Kenzon dödö
- Kolme CD:stä musiikkia. Pari jazz-levyä ja yksi rokkaavampi joululevy.
- 6x Vähän erikoisempi viskilasi, menee rommin tarjoiluun ja juomiseen. Mahtava idea vaimolta.
- Åke Hodellin taiteesta kertova kirjanen
- Pirunnyrkkiä vastaava älypeli puusta, tosin aika paljon helpompi.
- Kamera -lehden vuosikerta 2009
- Kauluspaita mallia rento
- Elokuvalippuja
- Mutsilta rahaa


Viimeisimpänä mutta ehkä alltime top kolmoseen joululahjoissa kipuava lahja tuli faijalta. Vuonna 1986 aloitettu projekti tuli paketissa. Puinen auto. Aikanaan oli saanut pienen pienen muovisen pienoismallin Horchin 835A:sta tätini jo edesmenneeltä mieheltä (tämä taas oli ostanut samoihin aikoihin Virosta ihka oikean tuommoisen Horchin ja sitä laittoi kuntoon). Oli sitten isi päättänyt että tehdäänpä puusta pojalle vähän isompi puusta. Reilu 20-vuotta siihen meni ja lopulta valmis siitä tuli. Ei kuulemma niin hieno kuin suunnitelmissa, mutta minusta se on maailman hienoin puuauto.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kolme kirjaa,

Cosa Nostaran historiikki
uusimman Grishamin
eräkirjan

Lisäksi,

Kauluspaita
kalsareita ja sukkia
fonduesysteemin
suklaata
hanskat
 

Dolgor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Rags
Kovin lahja oli kyllä LP-soitin, ollut jo aika ahkerassa käytössä (faijan LP-kokoelman kanssa). Lisäksi tuli aika perussettiä: 250 euroa, kirjallisuutta, suklaata, vaatteita, pari levyä ja Opeth - The Roundhouse Tapes -dvd.

Tyytyväinen fiilis jäi, vaikka toivelista ei ollut tällä kertaa kauhean pitkä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suurin osa paketeista tuli muijalta. Hän hihitteli kun auoin paketteja. "Mun oli pakko ostaa tuo, että mä saan sen itelleni..." Voi jeesus...

MMM 2009 tuli toki ja myös parit kalsarit ja suklaata. Isukki muisti taas kirjekuorella. God bless Faija.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
- Reijo Mäen kirjan lännen mies. Ei ole porukat vielä oppinut etten minä lue.
- Alivaltiosihteeri-kirjan, tämä on hauska
Alivaltiosihteeri on hauskaa lukemattomanakin.

Sama homma. Jokaisessa perheessä toki omalla tavalla mutta minä en ainakaan haluaisi edes lahjaksi rahaa. Joululahjat on mielestäni paljon kivempia kun siellä voi olla melkein mitä vaan.
Kyllä minä otan paljon mielummin lahjaksi muutaman kympin sen sijaan, että paketista paljastuu neonvihreä pumpattava Jari Porttila.
---

Sain oikein hyvät lahjat jälleen. Vaimon siskolta tuli juustoveitsiä, hänen tytöiltään kahdet sukat ja Ahaa-suklaata, vaimon toiselta siskolta kahvipapuja ja ruokaohjekirja, apelta kravattiteline ja rahaa, anopilta historiadokkari, kaverilta kolme tölkkiä jenkkilimuja, porukoilta kirja ja rahaa sekä vaimolta iso, puinen leikkuulauta ja pullo parafiiniöljyä. Vaimolta ei pitänyt tulla mitään, kun sain etukäteen sähkörummut, mutta arvasin, ettei se ole ostamatta lahjaa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
2 dvdtä:
Medusan Sinetti
Battlestar Galactica Season 4

NHL 09 (pc:lle)

Sekä pakolliset rahaa, vaatteet ja karkkia.
 

d2uce

Jäsen
Isukki muisti taas kirjekuorella. God bless Faija.

Kirjekuoria tarvitaan kyllä aina. Tosin ne mitä minä sain, olivat käytettyjä ja niissä oli sisällä jotain.

Muina poimintoina saamistani joululahjoista voisin mainita Batman -sukat, suksivoiteen ja Fingerpori -kirjan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös