K
kangaroo
Pukki toi suklaarasian ja ylimääräisenä joululahjana sain korvatulehduksen. Onneksi lääkäreitä on tänäänkin töissä.
Pukilta tuli ne mitä olin toivonut,eli:
-Remeksen uusin kirja,'Pyörre'.
Remeksen kirjat ovat allekirjoittaneelle mieluinen lahja.
No, Paavo Arhinmäen tai Esko-Juhani Tennilän tyylitaju kertoo kaiken, mitä edes menee, jos ei kiinnosta/arvosta. Neuvostoliitossa/Venäjällä kaikki on paremmin...
Vakavasti puhuen nykyäänhän lahjojen merkitys on jo allekirjoittaneelle hyvin vähäinen. Kaukana ovat ajat, jolloin giftien odotus oli aattona piinaavaa, ja itse jouluakin odotti jo vähintään marraskuun lopusta asti. Nyt joulu tuli aivan kuin puun takaa ja nykyään oikean, kunnon joulun luovat lahjojen sijaan ennemminkin yleinen tunnelma, valkea lumipeite ja perinteiset joulusapuskat.
Upsi lienee Jatkiksen painavin lahja toistaiseksi.Kevyet oli pukin kantamukset:
- UPSi tietsikalle ym härpäkkeille
Ei rasittanut pukin selkää, koska itse sen jouduin hankkimaan ja myös pirttiin kantamaan.Upsi lienee Jatkiksen painavin lahja toistaiseksi.
Alivaltiosihteeri on hauskaa lukemattomanakin.- Reijo Mäen kirjan lännen mies. Ei ole porukat vielä oppinut etten minä lue.
- Alivaltiosihteeri-kirjan, tämä on hauska
Kyllä minä otan paljon mielummin lahjaksi muutaman kympin sen sijaan, että paketista paljastuu neonvihreä pumpattava Jari Porttila.Sama homma. Jokaisessa perheessä toki omalla tavalla mutta minä en ainakaan haluaisi edes lahjaksi rahaa. Joululahjat on mielestäni paljon kivempia kun siellä voi olla melkein mitä vaan.
Isukki muisti taas kirjekuorella. God bless Faija.