Nivalan Cowboy hakee seuraa...

  • 90 492
  • 394

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Emme tarvi Pasia ainakaan Porissa. Sen verran laaja materiaali Ässiltä löytyy ettei ainakaan minun mielestäni Nielikäiselle käyttöä löydy. Mielummin omille kasvateille peliaikaa.

Eipä taida Pasi suuremmin muualla kiinnostaa kuin HIFK`ssa *hymiö*..
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Pose

Mitäs se Nielinkäinen on iltiksessä sitten laukonut? Kun tuossa JA:n uutisissakin on mainittu.

jakumia, onko Pasi niistänyt ravintelijonossa, vai mikä painaa?
 
Re: Pose

Viestin lähetti hermano
Mitäs se Nielinkäinen on iltiksessä sitten laukonut? Kun tuossa JA:n uutisissakin on mainittu.

jakumia, onko Pasi niistänyt ravintelijonossa, vai mikä painaa?

Ilmoittelin halunsa pelata sm-liigassa. Kertoi mm. että "Tuokko tulee vielä törmäämään nyrkkeihini ja kovaa".


hohhoi...onko kaikki kiekkoilijat noin tyhmiä?
 

jesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/EDMONTON OILERS/HSV/WANK
Re: Re: Pose

Viestin lähetti pastori_silli
Ilmoittelin halunsa pelata sm-liigassa. Kertoi mm. että "Tuokko tulee vielä törmäämään nyrkkeihini ja kovaa".
hohhoi...onko kaikki kiekkoilijat noin tyhmiä?

EI! Kaikki eivät ole samanlaisia kuin Tuokko....
Paleltaa.................
 

khilou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikeat miehet oikeisiin rooleihin

Tähän ketjuun, koska vetoomusketjussa saa vain toivoa Pasia jengiin.

Kannatan Pasin hankkimista alkushowksi. Jengin keskittyessä kopissa Pasi luistelee ja uhoilee kaukalossa langattoman mikin kanssa ilman kypärää, varjonyrkkeilee ja tuulettelee. Lopuksi kaukaloon heitetään vapaaehtoinen "10 sekunniksi julkisuuteen - tyyppi", jonka Pasi luistelee kiinni ja hakkaa.

Sitten oikeat jääkiekkoilijat kentälle.

Vielä parempi, jos Pasi show vedettäisiin pelin jälkeen kun katsojat ovat ehtineet kipata enemmän bisseä. Hävityn matsin jälkeen Pasin uhri arvottaisiin vierasjoukkueesta. Kaikille jäisi voittajafiilis.
 

Bori

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Basi

Vähän historiaa pasista... jannu ei mahtunut enää toiselle diskos kaudelle kokoonpanoihin ja haki vauhtia muistaakseni tikkakoskelta, jonne huhujen mukaan ei mahtunut... sitten ruotsalais reksa otti pientä korvausta vastaan kaikki pelimiehet, jotka haluaisivat mennä pellailemaan yhdysvaltoihin...ja lopun tietävät kaikki.. korjatkaa, jos olen väärässä... mutta jotenkin näin tarina meni...
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kuinka paljon Pasille tuli massaa lisää Jenkeissä ja millä keinoin?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ilmala
Kuinka paljon Pasille tuli massaa lisää Jenkeissä ja millä keinoin?

Pasi murjoi punttia järjettömästi, söi protskuja, kuntoili muutenkin ja eli terveellisesti kaikin puolin. Miten muutenkaan?

Todellisuudessa mulla ei ole hajuakaan, mutta näin haluan toki uskoa Pasin tehneen... =)
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Simon


Pasi murjoi punttia järjettömästi, söi protskuja, kuntoili muutenkin ja eli terveellisesti kaikin puolin. Miten muutenkaan?

Todellisuudessa mulla ei ole hajuakaan, mutta näin haluan toki uskoa Pasin tehneen... =)

Pasi on asia hemmo ja kait moottorin ylikuumentuminen melkein joka matsissa on ihan luontaista plussaa. Näin ainakin uskoisin :). Jotain muutakin on käynyt kyllä mielessäni, mutta luultavasti ihan harhaluuloja... On se patti jätkä ja hullu kaikenlisäksi.. Liigaan vaan. Saadaan väriä lisää.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Mielelläni näkisin Matadorin IFK-paidassa. Edes hieman lisää taklauspeliä mukaan(pikku-Rudin lisäksi). Ja Toukko:selle kyytiä!
 

kipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Philadelphia Flyers,Arsenal
Oma mielipiteeni on,että mikään seura liigassa ei tarvitse Nielikäisen kaltaista "pikku sikailijaa".Kaikki varmaan tietävät Nielikäisen meriitit tällä saralla.Pysyis vaan ulkomailla.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti leivoja
Mielelläni näkisin Matadorin IFK-paidassa. Edes hieman lisää taklauspeliä mukaan(pikku-Rudin lisäksi). Ja Toukko:selle kyytiä!

Ai, täällä huudellaan jo vompatille apuja, kun Osku kävi vähän tökkimässä...
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Heh, Pasi saattaisi jopa hyväksyä liigan kovimman jätkän eli Tuomas Grönmanin haasteen (hymiö)
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kyllä mielelläni Pasin näkisin SM-Liigassa, Bluesissakin mielelläni mutta niinkuin Pasi itse kertoi maanantain Ilta-Sanomissa / Iltalehdessä: 'Salonojan Jussi olisi antanut minulle mahdollisuuden pelata Espoossa mutta CR ja HK eivät minua halunnut tms.' Joten Pasia tuskin Espoossa nähdään, toivottavasti jossain muualla sitten.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Kyllä Pasi roolipelaajana liigaan kuuluu, toivottavasti jollekin seuralle vaan kelpaa. Ihan hyvä liike sekä kovat taklaukset, erittäin hyvä vaihtehto neloskenttään pienelle peliajalle. Kyllä Pasin avut tulee parhaiten esille ns. menestyvässä joukkueessa, jossa tarvitaan jonkinmoista suojelijaa tähtipelaajílle.
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Kärpät#18
. Kyllä Pasin avut tulee parhaiten esille ns. menestyvässä joukkueessa, jossa tarvitaan jonkinmoista suojelijaa tähtipelaajílle.

Tuostahan voisi saada sellaisen käsityksen, että olisit valmis uhraamaan yhden Kärppäjunnun paikan neloskentän "näyteikkunassa" kohta kolmikymppiselle kehäraakille, joka ei ole ikinä osannut pelata eikä ikinä opikaan. Ja Sandwith puolustukseen? ;)

Onneksi (Heikkilän aikana ainakaan) ei tuollaisia juntteja tulla ikinä Kärpissä näkemään. Ainakin nyt, kun jokaisesta hanskaamisesta tulee pelikieltoa.

Kieltämättä väriläiskä liigassa Nielikäinen olisi, mutta eiköhän äijän "taidot" ole jo nähty. Mielipiteitä se ainakin jakaa.
 
Viimeksi muokattu:

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naista jutuista tulee mieleen Lamari-leffa, jossa yksi joukkue kaivoi kaikki vanhat linnakundi-tappelijat ja rikolliset takas joukkueeseen.. ja kaikki pelkasi..

Eipa edes ifk tarvitse nielikaista rinkiin; pelotteilla ei MIELESTANI merkitysta sm-liigassa ja joukkueessa tarpeeksi kovia poikia.. Onhan sita muita tiimeja, jotka tarvitsisi fyysisyytta, mutta parempi olisi kova taklaaja/taistelija kuin tappelija.

tai no tuo Pasi show kuulosti ihan helvetin hauskalta. pikkutiimit kyll nurisee kun joutuvat hankkimaan langattoman mikin.
 

tiikeri

Jäsen
Ai se Pasi pitääkin hankkia liigaan sen takia, että hän saa vähän irvistellä Marco Tuokolle? Onko näiden herrojen välillä sitten jotain erikoisempaa kahnausta ollut joskus vai mikä siinä Tuokossa on niin ärsyttävää Pasin mielestä? Eipä silti, kyllähän se Tuokko aika pelle on, mutta onhan niitä muitakin samanlaisia tässä liigassa. Ja mitä Nielikäisen taklaustaitoihin tulee, niin eikös hänellä ole tapana taklata lähinnä itseään? Ainakin useita kertoja olen nähnyt, kun cowboy keräilee kamojaan siellä laidan vieressä hurjan itseensä kohdistuvan töötin seurauksena. Noh, jää sitten nähtäväksi että saammeko me ikioman sirkuspellen ihastuttamaan ja vihastuttamaan kansaa katsomoissa. Älkää nyt silti kaikki Pasi-fanit minua ampuko, vaikka pidänkin The Pasia vähän hölmönä ja muutenkin osaamattomana puukätenä.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vallulle suojelija

Kyllä minun puolestani tuollainen 25 000ecua voitaisiin maksaa jos mies tulisi pitämään huolen ettei kaikenmaailman Mikkoset, Toivoset ja Mäkiahot telo Machuldaa sairastuvalle joka toisessa ottelussa. Kuten tuolla yhdessä ketjussa sanoin kyllä kunnon poliiseja aletaan tässä sarjassa pikkuhiljaa tarvitsemaan.

Uskon vakaasti että Pasi olisi parempi peloite kun Favorin, Pajunen ym. viirupaidat yhteensä.
 

tiikeri

Jäsen
Re: Vallulle suojelija

Viestin lähetti Birkku
Kyllä minun puolestani tuollainen 25 000ecua voitaisiin maksaa jos mies tulisi pitämään huolen ettei kaikenmaailman Mikkoset, Toivoset ja Mäkiahot telo Machuldaa sairastuvalle joka toisessa ottelussa. Kuten tuolla yhdessä ketjussa sanoin kyllä kunnon poliiseja aletaan tässä sarjassa pikkuhiljaa tarvitsemaan.


Mitäs varten sitten Bombic pelaa SaiPa:ssa? Eikös hän ole nimenomaan kykeneväinen poliisin hommiin tarvittaessa? Montako poliisia Vallun suojelemiseen oikein tarvitaan? Olen kyllä samaa mieltä, että esim. Toivosen kaltaiset huitomiset on saatava loppumaan, myös Mikkosen kyynärpäätaklaus oli ehdottoman väärä.
 
Viimeksi muokattu:

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
tiikeri

Bombic on osoittautunut sen verran hyväksi puolustavaksi puolustajaksi, ettei häntä ole varaa menettää suihkukomennusten ja pelikieltojen ajaksi. Nilviäinen sopisi tähän rooliin paremmin koska hänen huilaaminen sillointällöin ei olisi pelillisesti mikään menetys.
 

Atte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Tampere United
Re: Vallulle suojelija

Viestin lähetti Birkku
Kyllä minun puolestani tuollainen 25 000ecua voitaisiin maksaa jos mies tulisi pitämään huolen ettei kaikenmaailman Mikkoset, Toivoset ja Mäkiahot telo Machuldaa sairastuvalle joka toisessa ottelussa. Kuten tuolla yhdessä ketjussa sanoin kyllä kunnon poliiseja aletaan tässä sarjassa pikkuhiljaa tarvitsemaan.

Uskon vakaasti että Pasi olisi parempi peloite kun Favorin, Pajunen ym. viirupaidat yhteensä.

Pasi Nielikäinen ei taida uskaltaa tehdä yhtään mitään Mäkiaholle, vaikka Mäkkäri niittailisi Machuldaa joka hetki. Ja mitä Pasin taklaustaitoihin tulee, niin olen nähnyt kaksi ottelua joissa hän yritti teloa Ilveksestä Smithiä ja Pajulaa puolen kentän hyppytaklauksella. Tulos: molemmissa vahingoittamis yrityksissä hän ajoi ohi ja loukkasi itsensä. Tosin 2001 play-off sarjassa HIFK:a vastaan Majesky ja Smith pitivät miehen täysin aisoissa. Pitivät herralle mm. puhuttelun.
Nielikäinen ei ole koskaan uskaltanut tehdä muuta kuin pelkurimaisia selkäänajoja, mutta reilua tappelua toista ns. "poliisia" vastaan en ole nähnyt yhtäkään.
 

tiikeri

Jäsen
Re: Re: Vallulle suojelija

Viestin lähetti Atte


Nielikäinen ei ole koskaan uskaltanut tehdä muuta kuin pelkurimaisia selkäänajoja, mutta reilua tappelua toista ns. "poliisia" vastaan en ole nähnyt yhtäkään.

Eikös Pasi ottanut matsia Matt Smithin kanssa joku vuosi sitten? Muistaakseni vielä lopettivatkin sen nyrkkitappelun ihan keskenään ilman, että linjurit olisivat sen keskeyttäneet. Taisipa Pasi vielä yrittää saada Lee Sorochania mukaan iskujenvaihtoon tuossa joku vuosi sitten Jokerit-HIFK-pelissä, jonka muistaakseni HIFK vei 6-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös